Moderator: SebaSTI
Mad Max napisał(a):Biorąc pod uwagę że Peugeot też dał sobie siana z rallycrossem a mówiło się że potrzebne są 4 fabryki zainteresowane elektrykami śmiem twierdzić że elektryfikacja w RX jeszcze długo nie nastąpi
Po info o odejściu Audi kolejna kiepska wiadomość o wycofaniu Peugeota... czytając tą "pakę" PiJarową rozumiem że Pug myśli o Formule E
http://rallycross.autoklub.pl/news/peug ... d-rx,88609
i jeszcze ten bełkot - w sumie jak VW wydaje dwa razy więcej na rozwój i starty siana to co się dziwić
http://rallycross.autoklub.pl/news/odej ... ikow,88658
kolejny temat - jak na to się zapatrujecie ?? - czy będzie to dobra alternatywa dla ERX które niczym Puchar PZM jeździ na doczepkę z wyższą ligą
http://rallycross.autoklub.pl/news/rusz ... rope,88612
może tak jakaś runda u nas
I dokładnie w taki sposób funkcjonowały ERX zanim powstało WRX - problem polega na tym że w momencie kiedy to są Mistrzostwa Świata zawsze znajdzie się nowy producent który wejdzie w to pełną parą (czyt. $$$$$)Carloz napisał(a):Paradoksalnie, jeśli fabryk będzie mniej i zostanie utrzymana ranga, mistrzostwa na tym zyskają. Bezsensownym stało się pakowanie w to niewiadomo ilu pieniędzy, co odstraszyło fabryki, bo Kristoffersson wygrywa wszystko. Szczerze mówiąc lepiej jest, żeby było 6-7 semifabrycznych teamów jak np. Olsbergs czy Hyundai Gronholma, niż żeby były 3 fabryki, których nikt nie może dogonić. Dla kibiców ważniejsze i ciekawsze jest to, żeby wyścigi były nieprzewidywalne, niż żeby auta jeździły o pół sekundy szybciej na kółku. I fajniej byłoby częściej na podium zobaczyć szybkich gości jak Doran, Baumanis czy Larsson. Przy takich pieniądzach zaangażowanych przez Audi, VW i Peugeota, które dają im te pół sekundy na kółku, szansa na dobre wyniki dla gości z gorszych teamów, maleje praktycznie do zera.
Z tym się nie zgodzę, jeśli utniesz limit wagi to zacznie się wojna kto zbuduje lżejsze auto, a to za sobą pociągnie kolejne nakłady finansowe i używanie coraz lżejszych i droższych materiałów.Carloz napisał(a):Jak zrobić, żeby auta były szybsze i tańsze? Zlikwidować limit wagi, który w rallycrossie jest bardzo wysoki. Nie jest problemem zrobić supercara, żeby ważył 1000kg, a w WRX auta ważą ponad 1200kg. Teraz chłopy robią kosmiczne wszystko i kładą balast na podłodze, bo tak się finalnie opłaca, auto lepiej jeździ i skręca. Dać standardowy napęd, skrzynię, ECU.
Od samego początku mówiło się że żeby powstały SuperCarsy elektryczne muszą się zgłosić do tego projektu cztery fabryki dlatego mnie tym bardziej dziwi że Peugeot się z tego biznesu wycofał, choć z drugiej strony jeśli ma to wyglądać tak jak przedstawił to Q_B_A dwie strony wcześniej, gdzie każdy dostaje jeden szkielet/konstrukcję i ma sobie to obudować w "swoją blachę" to się nie dziwię że to nie wypaliło.Carloz napisał(a):Myślę, że przyszłością WRX są bardziej zespoły typu GCK czy Olsbergs. Nie zdziwiłbym się, gdyby do elektrycznego RX się zgłosił się 1 zespół do marca 2019 i znów przesuną to o kolejne 2 lata. Tak by było chyba z korzyścią dla wszystkich.
No wyścigi ścigaczy z Gwiezdnych Wojen jak nic... dziękuję ja też postoję...bzinek napisał(a):no jak to ma być tak jak tu i brzmieć jak mikser irobot lub coś z gwiezdnych wojen to ja wychodzę
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 0hnbnmaf50
Mad Max napisał(a):VW out z WRX
http://rallycross.autoklub.pl/news/worl ... gena,89818
Bedzie na pewno ciekawiej - o ile w Europie frekwencja na pewno będzie wyższa a o tyle obawiam się o zawody poza naszym kontynentemmiszczu140000 napisał(a):Czyli WRX 2019 bez fabryk oraz półfabryk moze będzie ciekawiej niż w tym roku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości