FIA ma #@%&*##!!!???

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

FIA ma #@%&*##!!!???

Postprzez Alien » wtorek, 9 wrz 2003, 20:45

Wlasnie na rallyaction podali zaklepane przepisy dla WRC 2004. http://www.rally-action.com/home.shtml
W fabryce moga jezdzic tylko 2 samochody!! Oznacza to, ze Loix mimo swiezutkiego kontraktu zostal z gola dupa na bruku nawet bez wsiadania do Puga a Colin juz nie ma co dumac o Subaru! Przeciez to jacys kretyni tam siedza :!: Zaczynam sie obawiac, ze to nasi :oops:
Ostatnio edytowano wtorek, 9 wrz 2003, 22:02 przez Alien, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15


Postprzez !ADI! » wtorek, 9 wrz 2003, 21:08

:?:
no nie!
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez wartek » wtorek, 9 wrz 2003, 21:15

colin ma co myslec o Subaru, a Loix o Peugeocie tyle ze nie beda zdobywac punktow dla zespolu i oficjalnie beda 'niefabryczni'
zreszta z Colinem mialo byc tak od poczatku
Avatar użytkownika
wartek
N2
 
Posty: 167
Dołączył(a): sobota, 3 sie 2002, 12:38
Lokalizacja: 3City

Postprzez schwepes » wtorek, 9 wrz 2003, 21:19

a ja czekam na zmianę systemu puktowego w RSMŚ.. może jeszcze będzie w tym roku :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tomas » wtorek, 9 wrz 2003, 21:22

z jednej strony ma to służyć obniżeniu kosztów prawdopodobnie, z drugiej zaś do kalendarza dołączane są kolejne rajdy, tego nie rozumię :roll:
a tak przy okazji to następnym razem proponuję nie używać takich słów w czasie tworzenia nowego tematu, później piszą o nas w gazetach, nie dajemy w ten sposób dobrego świadectwa o sobie. i nie bierz tego do siebie, potraktuj to raczej jako podpowiedź. mam nadzieję, że nie obrazisz się za to ;)
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez +RAFAŁ+ » wtorek, 9 wrz 2003, 21:32

W FIA chyba nikt nie myśli. Zaczynają tworzyć przepisy od końca. Teraz kilku kierowców moze zostać na bruku. Po jaką cholere wprowadzac dwie dodatkowe eliminacje ktore sa daleko od pozostalych rajdow. Rozumiem, kwestia marketingowa, ale przy checi ograniczenia kosztow to mija sie z celem.
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez Alien » wtorek, 9 wrz 2003, 21:53

Sorki za temat, ale trudno to nazwac inaczej :wink: .
Wartek pisze, ze zmieni sie tylko to, ze nie beda zbierac punktow i beda oficjalnie niefabryczni. :? To mniej wiecej tak samo ja moge myslec jak i oni. OK. Przesadzilem. Prawie tak samo. Jak juz znajda sobie sponsora na pelen cykl startow i fure w odpowiedniej specyfikacji, to faktycznie beda TYLKO nie zbierac punktow i TYLKO beda niefabryczni. Z Colinem nic nie mialo byc od poczatku, bo Subaryna ewenti miala mu udostepnic 3 fure w celu zbierania punktow, a nie w celu przewiezienia sobie tylka po OS-ie. Tytulowy p....dolec wedlug mnie to wprowadzanie przepisow warunkujacych zatrudnianie 3 kierowcy, a po tym jak juz teamy z grubsza ustalily strategie na przyszly rok, kolejny przepis, ze ten kierowca to w zasadzie nie moze jezdzic. W nastepnym rozporzadzeniu wydanym za miesiac powinni uchwalic, ze tak na prawde, to tylko jeden bedzie zbieral punkty, pod warunkiem ze dzien wczesniej oddal krew, ale tylko grupy A-RH+ i zjadl lody bananowe, ale nie wczesniej niz na 6 godzin przed lokalnym udojem bydla. I tylko w samochodzie na oponach z Debicy.
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez tomas » wtorek, 9 wrz 2003, 22:25

dobre :) trzeci kierowca będzie jeździł jako "niefabryczny" i będzie zdobywał punkty w klasyfikacji kierowców. po wygranej takiego kierowcy zespół ogłosi w mediach, że kierowca np. Subaru wygrał niefabrycznym samochodem eliminację mistrzostw świata, więc jakie to subaru musi być dobre? :D zresztą zobaczymy jak będzie. zgadzam się z tym ,że ten przepis jest beznadziejny w świetle podjętych dotąd decyzji o przyłączeniu kolejnych eliminacje i ogranieczniach dotyczących trzeciego kierowcy.
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez żółtodziób » wtorek, 9 wrz 2003, 22:25

k...a, już lepiej wysłać tam naszych PZMłotów, oni nie będą robili nic, ale przynajmniej nie zmienią nic na gorsze...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez czarekusa » wtorek, 9 wrz 2003, 23:01

a mi pasuje tylko jedno, ZE DOLOZYLI MEXYK, wreszcie bede mial WRC w Ameryce Polnocnej :D :D :D , juz planuje wyjazd!!!!!
Pozdrawiam wszystkich ktorzy kochaja rajdy.

http://www.mcpimage.com
http://www.amkpwa.com
Avatar użytkownika
czarekusa
A5
 
Posty: 550
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:07
Lokalizacja: Zembrzyce/Elgin, IL. USA

Postprzez !ADI! » wtorek, 9 wrz 2003, 23:07

o powrót kultury :)

nie będą o nas w gazetach pisać!!! łiiiiii! ale my som grzeczni :)
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez TommiCrazy » środa, 10 wrz 2003, 00:56

ale teraz moze żeczywiscie wiecej firm sie pokusi o zbudowanei wrc bo wiecej dobrych kierowców bedzie do wynajęcia !! zrówna si epoziom i niebedzie firm robiących przepaść!!!! mając 3 najlepszych driverów tak źle i tak źle !! lepiej bedzie jak bedzie wiecej teamów
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Wilu » środa, 10 wrz 2003, 09:24

to jest pruba zamachu na ten piękny sport. sorki ale nic nie piszecie o nowym rekonesansie w dniu etapu. dla mnie to jest już szczyt kretynizmu, gdyż daje się do zrozumienia aby łatwo i szybko go przeprowadzić, trzeba przygotować mniej kilometrów oesówych jak i pewnie mniej ich samych. tak więc będziemy mieli po dwóch fabrykantów jeźdzących po całym świece w rajdzikach po 250 kilometrów oesowcyh.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez dlugi » środa, 10 wrz 2003, 09:47

żółtodziób napisał(a):k...a, już lepiej wysłać tam naszych PZMłotów, oni nie będą robili nic, ale przynajmniej nie zmienią nic na gorsze...


nie zmienia na gorsze, bo juz na gorsze sie nie da :)
Avatar użytkownika
dlugi
N2
 
Posty: 127
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 07:49
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Alien » środa, 10 wrz 2003, 13:03

Moze ja mam za maly mozdzek zeby zrozumiec pewne dalekosiezne wizje FIA. Ale wydaje mi sie, ze ktos tam po prostu kreci z kasa, albo ma nasrane do czaszki. Jak myslicie, ile szans na zostanie w Cytrynie ma teraz Jean-Joseph, ktory w swietle obecnych przepisow zastapilby McCrasha i Sainza? Podobnie jest z Rovanpera, chociaz on wskakuje w miejsce Burnsa.
TommiCrazy: jak masz nadzieje, ze teraz Toyota, Volkswagen, Volvo czy PandzabiMotorsIrak wydadza kaske na przygotowanie zespolu WRC, bo maja 16 eliminacji, krotsze zapoznanie z trasa i tylko po dwoch kierowcow z teamu w stylu Peugota czy SWRT bedzie ich lac przez pierwsze 3 lata startow, to obawiam sie, ze to plonne nadzieje. Wezmy pod uwage tez to, ze obecne teamy stanowia czesc koncernow motoryzacyjnych, Jesli jezdzi Ford, to nie dolozy kasy do swojej Mazdy, Volvo czy Jaguara. Volkswagen tez nie zaplaci Skodzie, Seatowi i Audi za robienie tego samego, itd. Teraz jedynie Toyota jest poza skolchozowaniem, ale oni chca byc w F1 i rajdy maja gleboko za drugim zakretem okreznicy. Ale mowie, moze po prostu ja nie jestem w stanie tego zrozumiec. :cry:
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Następna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron