El-Matador albo Colin out!

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez mototom » niedziela, 14 wrz 2003, 11:26

Ludzie z FIA to chyba sami nie wiedzą czego chcą i o co im chodzi. Wpierw miesiące kombinowania na temat 33 kierowcy, w ostateczności wale nie będzie 3 lierowcy. Potem kombinują żeby zkazać Turbo, ciekawe co wymyślą na ten temat. To całe FIA przypomina mi nasz PZMłot, tylko tam biorą dużo większe pieniądze za to samo, czyli co zrobić żeby spie...ić. Pomysł 2 samochodów w teamie może i by miał racje bytu gdyby tych zepołów było conajmniej z 5 więcej. A jak zakażą używania WRC w mistrzostwach krajowych czy regionalnych i wcisną nam jakieś RRC co sami nie wiedzą jak ma to wyglądać to chyba będzie jakiś szejk Mohamed Bin Sulayem jak go ktos namówi musiał założyć własną organizację organizującą własne mistrzostwa :D Rajdowy Puchar Świata :D :D :D
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Baca » niedziela, 14 wrz 2003, 18:01

żółtodziób napisał(a):Ciekawi mnie co Corrado zrobi z Loixem. skoro tak twardo zapowiedział ze Teamu B nie będzie to jak chce ulokować Loixa wobec którego Peugeot na pewno ma jakieś zobowiązania? [...] Chore przepisy, nie ma co...


Poruszyłeś według mnie ciekawy problem. Jak będzie wyglądać przyszłość Loixa, który ma (?) podpisany kontrakt z Peugotem. Sytuacja nie wygląda za ciekaiwe według mnie.

Być może należałoby wprowadzić pewne rozwiązania, znane chociażby z piłki nożnej. Sprawa dotyczy transferów do zespołów fabrycznych. Być może lepszym rozwiązaniem niż obecne byłoby wprowadzenie tzw okna transferowego. Kierowca nie mógłby podpisywać nowych umów z nowym zespołem w trakcie sezonu rajdowego. Mam tutaj na mysli sytuację z Burnsem kiedy długo przed zakończeniem sezonu pojawiła się informacja dotycząca transferu do Subaru.

Takie okno transferowe umieszczone byłoby między sezonami. Rozpoczynałoby się po zakończeniu ostatniej eliminacji. Wtedy znane byłyby też zasady obowiązujące w kolejnym sezonie. W ten sposób unikniętoby sytuacji znanych z tego roku (vide przepis o trzecim kierowcy, transfery itd). Kontrakty byłyby jawne, więc wszyscy wiedzieliby do kiedy dany kieorwca ma kontrakt z danym zespołem.

Ciekaw jestem co o tym myślicie. Pozdrawiam
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez !ADI! » niedziela, 14 wrz 2003, 21:46

Baca dobry pomysł ale NIEWYKONYWALNY!!!
przecie są telefony, elektroniczne podpisy. I tak w ogóle to poprostu mogą podpisać tajną umowę, którą potem potwierdzą w czasie "okna transferowego".
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez schwepes » poniedziałek, 15 wrz 2003, 00:31

Baca napisał(a): Być może lepszym rozwiązaniem niż obecne byłoby wprowadzenie tzw okna transferowego. Kierowca nie mógłby podpisywać nowych umów z nowym zespołem w trakcie sezonu rajdowego. Mam tutaj na mysli sytuację z Burnsem kiedy długo przed zakończeniem sezonu pojawiła się informacja dotycząca transferu do Subaru.

Takie okno transferowe umieszczone byłoby między sezonami. Rozpoczynałoby się po zakończeniu ostatniej eliminacji. Wtedy znane byłyby też zasady obowiązujące w kolejnym sezonie. W ten sposób unikniętoby sytuacji znanych z tego roku (vide przepis o trzecim kierowcy, transfery itd). Kontrakty byłyby jawne, więc wszyscy wiedzieliby do kiedy dany kieorwca ma kontrakt z danym zespołem.

Ciekaw jestem co o tym myślicie. Pozdrawiam

w piłce nożnej chyba można podpisać kontrakt w sezonie, który właśnie wchodzi w życie dopiero 1 dnia okna transferowego.. czyli z piłkarzem sytuacja jest taka sytuacja jak z Burnsem - podpisuje kontrakt w sezonie, a od następnego sezonu gra już w innym klubie/jeździ w innym teamie..
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez **FanKuzaja** » wtorek, 16 wrz 2003, 12:08

No i proszę Sainz został w Teamie Citroena A Colin widać że po skończeniu sezonu 2003 rostanie się z Citroenem. Ponoć chodzą słuchy że Colin rozmawiał z Teamem Subaru i że zastąpi Tommi Makinena.

Ale pomysł FIA na temat możliwości wystawienia tylko 2 samochodów przez jeden team to chyba jest ich błąd. W ten sposób powinny powstać jakieś nowe Teamy.

A wie ktoś co z Seatem miał w tym roku powrucić do walki a tutaj cisza. Czy coś planują na rok 2004 jak coś to piszcie i dawajcie znak.
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez !ADI! » wtorek, 16 wrz 2003, 12:38

FanKuzaja, za Tommiego jeździ Richard!!
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Wilu » wtorek, 16 wrz 2003, 21:22

najprawdopodobniej w przypadku Loixa jak i obsadzenia drugiego Miśka będą pertraktacje w FIA. plany zakładają że Loix będzie się wymieniał z Rovamperą drugim cabrioletem. plany RalliArtu zakładały, że w trzecim evo będą się wymieniać różnu młodzi kierowcy teraz chcą to przesunąć na drugi car. Harri się wkurzy, Loix też. no i Ja też jestem poddenerwowany.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez !ADI! » wtorek, 16 wrz 2003, 23:37

Tak jak każdy!!!!!!! chyba każdy?
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Hultay WRC » środa, 17 wrz 2003, 21:52

**FanKuzaja** napisał(a):
A wie ktoś co z Seatem miał w tym roku powrucić do walki a tutaj cisza. Czy coś planują na rok 2004 jak coś to piszcie i dawajcie znak.

To był primaaprilisowy żart i to bardzo udany. Kilka czołowych stron internetowych się zmóióo i wypuscili ta informacje. Pisali tez na autoklubie ze beda relacje z kazdeko rajdu w tvp, ale to sie niesprawdziło
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez wartek » czwartek, 18 wrz 2003, 07:32

nie, nie, nie, seat jak odchodzil pod koniec 2000 roku zapowiedzial ze robi tylko rok przerwy i w 2002 wroci do rajdow
Avatar użytkownika
wartek
N2
 
Posty: 167
Dołączył(a): sobota, 3 sie 2002, 12:38
Lokalizacja: 3City

Postprzez !ADI! » czwartek, 18 wrz 2003, 13:24

A mamy już 2003 i cisza!!!
Gdyby planowali starty w przyszłym roku to by się przynjamniej raz pokazali w tym sezonie. No mają jeszcze trochę czasu, żeby się pokazać. Ale w to wątpię.
Z resztą po co VW ma mieć dwa teamy w WRC? Lepiej całe fundusze pompować w jeden.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

cron