ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Glitol » poniedziałek, 22 sie 2011, 19:07

Matthias Schmidt napisał(a):Brawo dla Ogiera, choć i tak nie dowiemy się co by było gdyby nie kapeć Loeba. Szkoda, że ten wielki koniec tej wielkiej passy nastąpił w takich a nie innych okolicznościach. No ale z drugiej strony, team orders też nie pokazało nam pełnego obrazu walki Sebów.
Jednak myliłem się pisząc, że Loeb ma już ósmy tytuł w kieszeni. Kto wie czy Ogi mu w tym nie przeszkodzi? Wydawało mi się wcześniej, że asfalty z góry przypadną Loebowi. A tu może być różnie, we Francji, w Hiszpanii... Oj, miejmy nadzieję, że Super Seb nie pożałuje swojej decyzji zostania do 2013, czy też 12 :lol:
Ford ponownie zawiódł na całej linii, a szkoda. Mikko uzyskiwał przyzwoite czasy w porównaniu z tym co działo się w roku ubiegłym, ale od ideału daleko. Oczywiście, gdyby nie kapeć, znalazłby się raczej na pudle, ale bądźmy szczerzy - to pomagałoby w walce o tytuł gdyby miał za sobą choćby zwycięstwo w dwóch jeszcze rajdach, ale nie teraz. Szkoda, szkoda...
jeden z najmądrzej napisanych postów na forum, moje uznanie
Latvala kolejny pech w tym sezonie. Oj, nie jest to dobry sezon dla JML. Szkoda, pierwszy oes pokazał, że byłby w stanie coś w czubie zawalczyć. Tak naprawdę to opony całkowicie pogrzebały szanse Forda, bo już po drugim oesie tracili pół minuty. Nie mówię, że gdyby nie to, Ford na pewno powalczyłby o zwycięstwo, ale przynajmniej byliby bliżej. Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że Fiesty mają dość często jakieś problemy problemiki, a do tego dochodzą kapcie i walka z perfekcyjnymi niemal Cytrynami. Może lepiej będzie dla kariery Hirvo, żeby przeszedł do Volkswagena. Może akurat tam będzie lepiej, choć mało który zespół z marszu walczy o tytuły i wygrane.
Brawo dla Mini! Być może gdyby nie kapeć Mikko, Dani nie trafiłby na podium, no ale Sordo trzymał niezłe tempo właściwie cały rajd, był w stanie coś zwojować. A to dobrze wróży na przyszłość Mini, którego największym mankamentem nie jest szybkość, a niezawodność. A z tym Dani problemów nie miał. Gorzej natomiast z Krisem, który nie kończy już trzeciego rajdu :( To pokazuje, że Mini musi popracować nad awaryjnością, ale i tak mają powody do zadowolenia.
Petter Solberg zaliczył kolejny totalnie bezbarwny weekend. Mam obawy co do niego. Albo jest już zupełnie zmęczony jazdą we własnym zespole, albo traci formę. A jeśli chce trafić do Volkswagena, obniżki formy przytrafiać mu się absolutnie nie mogą.
Brawo dla Kimiego za niezły wynik, Henning też ma powody do umiarkowanego szczęścia. No i niezły wynik Araujo, który jakiś czas temu strasznie narzekał na Mini.
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Glitol » poniedziałek, 22 sie 2011, 19:11

przepraszam, bo coś przekombinowałem, chciałem pogratulować autorowi powyższego posta, fajnie piszesz
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Matthias Schmidt » poniedziałek, 22 sie 2011, 20:59

Fajnie piszę, mówisz? ;)
Dzięki za... hmm... docenienie. Coś często wychodzą mi bardzo długie posty i mam nadzieję, że ktoś je czyta :P
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez rallyfan2 » wtorek, 23 sie 2011, 16:56

Śmieszy mnie polityka Cytryniarzy. Ich kierowcy dominują w WRC, Loeb powoli nie daje rady jak kiedyś a chce żeby Ogier go przepuszczał.Zbytnio nikt więcej im nie zagraża, więc po co hamować niech walczą. Ehhh myślałem że lepiej jest zdobywać tytuł w walce a nie zwalnianiu kolegi z teamu cieszę się że Ogier daje rade i fajnie by było gdyby został mistrzem WRC.
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez tomson » wtorek, 23 sie 2011, 17:34

Sytuacja Loeb-Ogier ciekawie jest opisana tutaj
Avatar użytkownika
tomson
N2
 
Posty: 197
Dołączył(a): wtorek, 7 lip 2009, 09:07

Postprzez Matthias Schmidt » wtorek, 23 sie 2011, 18:09

Tak, tak macie rację, Citroen coś ostatnio kombinuje. No ale może faktycznie jest tak jak napisali na rallyonline.pl, że Ogier nieco zniechęcił szefostwo do siebie i stąd te różne decyzje.
Seb II w tym sezonie palnął już przecież kilka kontrowersyjnych niemal wypowiedzi i Citroen zwyczajnie próbuje go powstrzymywać.
Ale fakt faktem, w tej chwili obaj kierowcy Citroena mają szansę na tytuł, od rajdu Meksyku walczą praktycznie tylko ze sobą, więc team orders na takim etapie sezonu chyba nie jest do końca trafną decyzją.
Dawno już w WRC nie było takich pojedynków zespołowych :)

rallyfan2 - wydaje mi się, że nie jest do końca tak, że "Loeb powoli nie daje rady jak kiedyś". Zwróć uwagę, że owszem, możliwe, że nie dominuje już tak bardzo, ale wciąż jest ciągle numerem 1, ba, poza Szwecją nie było rajdu gdzie nie byłby na podium.
Nie wiemy przecież czy Loeb był od Ogiera wolniejszy, prawda?
Citroen zastosował team orders "na wszelki wypadek", ale być może Super Seb i tak obroniłby się przed Ogim.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez Hultay WRC » wtorek, 23 sie 2011, 21:08

Matthias Schmidt napisał(a):
Seb II w tym sezonie palnął już przecież kilka kontrowersyjnych niemal wypowiedzi i Citroen zwyczajnie próbuje go powstrzymywać.
(...)
Dawno już w WRC nie było takich pojedynków zespołowych :)

I dobrze, bo brakuje mi odrobiny kontrowersji, jak np Gronholm dający do zrozumienia że 307CC nie było dobrym autem, Solberg wymownie milczący na temat ostatnich Imprez... Taki zespołowy konflikcik dodaje smaczku i pokazuje że Seb już nie jest taki "Super" i że potrzebna jest mu protekcja do utrzymania pozycji lidera. Jest to trochę skaza na nieskazitelnym wizerunku super-sportowca któremu ciężko przychodzi pogodzenie sie z faktem że przychodzi młodzież... I tak dość późno!

Rallyonline
Loeb też nie kryje, że współpraca z zespołowym kolegą nie układa się najlepiej - To jest teraz bardzo trudne. Takie rzeczy nie powinny być przekazywane na zewnątrz - stwierdził - Chyba byłoby lepiej, gdyby on poszukał sobie nowego zespołu.


Tu grają emocje i chyba powiedział za dużo, ale i pokazał co nieco od kuchni. Jak mistrzostwa moga być ciekawe skoro są dwa zespoły i w każdym z nich może dojśc do Team Orders? Ogranicza nam to potencjalnych zwycięzców do 2(liderzy + z drudzy kierowcy tylko z doskoku). Dla porównania 2001 rok :) : Ford, Subaru, Peugeot, Mitsubishi, z każdego zespołu lider + drugi kierowca(czasem dwóch kierowców z potencjałem np McRae i Sainz) plus specjaliści szutrowi i asfaltowi. To daje nam 4-5 kierowców walczacych o mistrzostwo + ich koledzy. Nie wpominając o dopiełniaczach w postaci outsiderów (Skoda, Hyundai) Różnica kolosalna...

Dawno nie ogladałem w TV relacji z WRC i nie zmienię tego jeśli bedzie jak jest. Niech dojdzie VW z Solbergiem, Haninenem i jakimś Niemcem, niech Mini się dozbroi, niech znowu startują 3 załogowe zespoły typu 2(na cały sezon) + 1(kupiony, albo na daną nawierzchnię) to dopiero będzie ciekawiej. 2 razy ciekawiej...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez marrcus » wtorek, 23 sie 2011, 22:40

Bo to powinno byc jak kiedyś, nie ze sie nominuje tylko 2 lepszych spośród 3 punktuje dla zespołu.
Zrypali ten zapis i tera nie mają sensu wystawiać 3 kierowców.

Ale kocioł wewnątrz cytryny ciekawy coś jak Sainz-McRae 95'

Ford to żenada takie zapowiedzi i mini ich zlało. A Solberg teź cienizna nie dawał rady, nawet Meekowi co tu dawno nie jechał.
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez Hultay WRC » wtorek, 23 sie 2011, 22:46

Martwi mnie trochę postawa Petera, ale mam tez wrażenie że to raczje jakieś oszczędności w zespole bo kasa sie kończy, albo ma facet urwanie za przeproszeniem jaj i nie może skupić się na sporcie, bardziej musi swoją popularną medialną twarzą i zręcznymi rękoma kombinować budżet. Nie będzie mnie dziwić jesli dalej tak będzie i jak będzie wygrywał tylko z prywaciarzami i słabszymi fabrykami. mam nadzieję że sie pozbiera i zawalczy o VW!
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 24 sie 2011, 12:49

Hultay WRC - masz rację, brakuje w obecnej stawce barwnych osobowości. Ostatnim takim kierowcą jest Petter Solberg, czyli Mr. Hollywood.
Kontrowersyjności Ogiera nie uważam za złe, zwłaszcza, że bycie numerem 2 na pewno musi być bolesne dla kierowcy z ambicjami.
Kierowcy z jajami są jednak dla sportu nieco... hmmm... ciekawsi, jeśli tak to mogę określić.
Gronholm, McRae - to min. ci kierowcy, których nam brakuje.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez jarauto » środa, 24 sie 2011, 22:06

sorry, że się wtrącam ale
to team daje kasę,
to team daje auta,
to team daje całą resztę;

i dlatego to team zarządzi, który Seb zdobędzie tytuł.

Bez względu na jak buńczuczne wypowiedzi Sebowie się zdecydują, team ma tak wiele możliwości manipulowania ich autami, że tytuł zdobędzie...
cytryna :)

Tylko od pomysłu marketingowego Citroena zależy, który Seb.

PS.
Pytanie brzmi: który Seb odejdzię i czy dzięki temu zdobędzie tytuł za rok, dwa?
jarauto
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): wtorek, 15 lut 2005, 22:54
Lokalizacja: DK/3city/śląsk

Postprzez Kruk » środa, 24 sie 2011, 22:58

jarauto napisał(a):Pytanie brzmi: który Seb odejdzię i czy dzięki temu zdobędzie tytuł za rok, dwa?


Jak wiemy jedynym, który mógłby odejść to Ogier. Wydaje mi się, że dzięki temu rywalizacja zrobiłaby się dużo ciekawsza i zdecydowanie bardziej nieprzewidywalna. Gdyby zdecydował się to zrobić miałby szansę zostać numerem jeden w zespole. Tylko problemem jest..... brak takiego zespołu :? . W Fordzie brak wolnych miejsc, w Mini tak samo. VW niewiadomo jaki poziom będzie sobą reprezentował. Jeśli rzeczywiście ma się pojawić kolejnych dwóch producentów to może być chyba jedyna nadzieja.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Matthias Schmidt » czwartek, 25 sie 2011, 12:49

Kruk - nie jest do końca tak jak mówisz, że w Fordzie brak wolnych miejsc. Mikko Hirvonen jeszcze nie przedłużył kontraktu z Błękitnymi, a Jouhki wspominał, że choć obie strony są z siebie zadowolone, to jest możliwość zmian barw przez Hirvo. I tutaj wydaje się, że Volkswagen byłby niezłą opcją.
Co więcej, fińskie media spekulują, że Ogier zastąpi Hirvonena w Fordzie...
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez fotorobart_pl » czwartek, 25 sie 2011, 14:34

Matthias Schmidt napisał(a):Kruk - nie jest do końca tak jak mówisz, że w Fordzie brak wolnych miejsc. Mikko Hirvonen jeszcze nie przedłużył kontraktu z Błękitnymi, a Jouhki wspominał, że choć obie strony są z siebie zadowolone, to jest możliwość zmian barw przez Hirvo. I tutaj wydaje się, że Volkswagen byłby niezłą opcją.
Co więcej, fińskie media spekulują, że Ogier zastąpi Hirvonena w Fordzie...


Latvala jako "płatnik" raczej nie do ruszenia :D
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Matthias Schmidt » czwartek, 25 sie 2011, 14:38

Tak, właśnie dlatego piszę - to Hirvonen jest w stanie "dać szansę" Ogierowi na jazdę w Fordzie, nie Latvala. JML ma już kontrakt z Błękitnym Owalem.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron