Dobra, dobra. I tak jest już pozamiatane, Ogier zostaje w Citroenie.
Sylwek_GSi - masz rację, że Citroen prowadzi politykę podobną do Red Bulla w F1. Mają swoich podopiecznych, którzy są przez nich "wychowywani" od jakiegoś tam wieku. Racja jest, że są to często kierowcy bardzo dobrzy. Inna też sprawa, że FFSA pomaga w wyłowieniu francuskich (a o to głównie Citroenowi chodzi) talentów, którzy niekoniecznie mają kasę, a umiejętności.
Ale uważam, że Bouffier i Neuville (prędzej ten drugi) mają jednak szansę, bo należą do zespołu PSA. Być może faktycznie, Citroen "wyłowi" jakiegoś Loeba nr3 i Ogiera nr2
, a ci wspomniani przeze mnie nie będą mieli w tej kwestii nic do powiedzenia.
Powiedziałeś też, że raczej nie będzie to Bouffier - i jak określiłeś niestety. Rozumiem to, że w Polsce jest to bohater (nie wiem czy tak to można nazwać), który z palcem w nosie objeżdża polską stawkę (może poza Kajetanem), ale w IRC już nie idzie mu tak różowo. Radzi sobie dobrze, tego nie można mu odmówić, ale nie jest to ta naj naj najściślejsza czołówka.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)