Rajd Szwecji 2020

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Voo » poniedziałek, 17 lut 2020, 15:27

jednak nie postawiłbym kasy na mistrzostwo Belga w tym roku


Ja zaś mam wrażenie, że to jest ten moment na tytuł. Wszyscy głowni konkurenci są w "nowej rzeczywistości", będą mieli świetne wyniki ale pewnie popełnią i sporo błędów albo zaliczą jakieś wpadki techniczne. On musi w tym sezonie jechać swoje, być w czubie i wygrać sezon, chociażby w brzydkim stylu. Jak to przegapi a Rovanpera "dorośnie" to w przyszłym roku może być pozamiatane.

Już za długo nie może postawić kropki nad "i".
Avatar użytkownika
Voo
N3
 
Posty: 228
Dołączył(a): niedziela, 4 sty 2015, 23:23


Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Rules » poniedziałek, 17 lut 2020, 18:28

Wiem, że łatwo się mówi z perspektywy kanapy w domu, ale jednak trochę rozczarował mnie Neuevil, chyba najbardziej tym, że przegrał piąte miejsce z Lappim. Na koniec sezonu może zabraknąć właśnie tak straconych punktów.
Avatar użytkownika
Rules
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): czwartek, 26 kwi 2007, 20:27

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez DonCorrado » poniedziałek, 17 lut 2020, 19:09

Ja mam wrażenie, że już przed rajdem pogodził się ze słabym wynikiem sądząc po jego wypowiedziach. Nie za dobrze to świadczy
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez woocasch » wtorek, 18 lut 2020, 10:06

Voo napisał(a):
jednak nie postawiłbym kasy na mistrzostwo Belga w tym roku


Ja zaś mam wrażenie, że to jest ten moment na tytuł. Wszyscy głowni konkurenci są w "nowej rzeczywistości", będą mieli świetne wyniki ale pewnie popełnią i sporo błędów albo zaliczą jakieś wpadki techniczne. On musi w tym sezonie jechać swoje, być w czubie i wygrać sezon, chociażby w brzydkim stylu. Jak to przegapi a Rovanpera "dorośnie" to w przyszłym roku może być pozamiatane.

Już za długo nie może postawić kropki nad "i".


Thiery takich momentów miał już za dużo w swojej karierze. Gdy Ogier poszedł do Forda to wydawało się, że teraz Neuville ma dużą szansę. Niby wygrał 4 rajdy, a Ogier tylko 2, ale Seb tylko raz nie zdobył punktów, a tak to zawsze było Top5 i zgarnął tytuł. Rok później było już nieco lepiej z regularnością, bo tylko jeden rajd był bez punktów, ale za to ten najważniejszy bo ostatni w sezonie. No ale tutaj Tanak zaczął już "szaleć" i wygrał 4 rajdy i zgarnął dużo punktów. A w 2018 też wydawało się, że Tanak w nowym aucie, Ogier w "słabnącym" bo nie w 100% fabrycznym Fordzie, no to Neuville musi wygrać. Miniony rok, to znouy Ogier w nowym aucie, a Toyota Tanakowi rok wcześniej trochę kłopotów sprawiała, mam na myśli awarie, więc jest szansa. I co? I nic, znowu drugi, 3 wygrane, tyle co Ogier, dwa razy mniej niż Tanak.
W tym roku niby początek dobry, bo wygrana w MC, ale sposób w jakich jechał Szwecję, gdzie ani razu nie był liderem, gdzie dał się wyprzedzić Lappiemu, no nie wygląda to mega optymistycznie. Sezon jest długi i nie odbieram szans na tytuł dla Belga, ale kasy bym na niego nie stawiał. Mam po prostu wrażenie, że psychicznie jest mu już bliżej do JML czy Hirvonena, czyli materiał na mistrza niby jest, ale właśnie przez to, że tyle razy był drugi już w głowie coś się zablokowało. Po dwóch rajdach jestem mega zaskoczony Evansem. Jeżeli utrzyma taką regularność przez cały sezon to w walce o tytuł będziemy mieć zapewne 4 kierowców.

Rovanpera jest szybki, ale obawiam się, że na rajdach gdzie nie zna ich specyfiki aż tak dobrze ja w miniony weekend, mogą przyjść nieco słabsze wyniki lub nawet DNF.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 18 lut 2020, 11:46

T_1 napisał(a):PS Ktoś może wie, czy ten idiotyczny podział na WRC 2 i WRC 3 służy czemukolwiek innemu poza robieniem sztucznego zamieszania?

Podział na tych co stać na 5-6 startów WRC i tych, którzy ledwo zbierają kasę na kolejny start ;)

Wrcając do tematu Evansa. Wszystkie rajdy, które ukończył w poprzednim sezonie ma w top6. Jest mega równy, ma lepsze auta. Myślę, że może śmiało kończyć zawsze w top4.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Aro90 » wtorek, 18 lut 2020, 13:30

to jest chyba tak że w WRC2 trzeba wystąpić w min. 8 rajdach, czyli można wnioskować że Tidemand wraca na stałe do R5,
FIA strasznie kombinuje z tymi klasami kiedyś było JWRC, poźniej na bodajże 2 lata zmienili na WRC Academy i znowu powrócili do JWRC. Wprowadzili klase SWRC po czym zmienili na WRC 2 i kombinacji ciąg dalszy... :roll: zaczynają też mieszać w nazewnictwie samochodów co jest kompletną głupotą. Podobno nowa Skoda nazywa się Fabia Rally2
Aro90
N3
 
Posty: 396
Dołączył(a): niedziela, 11 kwi 2010, 13:41
Lokalizacja: Kraków

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Kruk » wtorek, 18 lut 2020, 15:08

Rajd dziwny. Z zimą to miał wspólną nazwę i może trochę odcinki pierwszego dnia. Zastanawia mnie czym przekonali organizatorzy Todt'a by zaakceptował skrócenie dystansu finalnie o więcej, niż połowę. Mimo takiego króciaka przeforsowali pełną pulę punktów za rajd :shock: . To drugie zaskoczenie. Ostatni, niedzielny odcinek bardziej przypominał Walię, niż cokolwiek innego. Padający deszcz i łaty lodu nie wiadomo kiedy i gdzie :lol: . Myślę że poprzestawiało się wszystko mega w kwestii trudności rajdu. W poprzednich edycjach wiadomo było że można się spodziewać na tym rajdzie śniegu, lodu i band śnieżnych. W dużym uproszczeniu, kto miał odwagę i trochę farta mógł uzyskać dobry wynik. Pierwszego dnia było trochę lodu na drodze i symboliczne ilości śniegu. O bandach można było zapomnieć. Wymuszało to zmianę stylu jazdy przez kierowców. Myślę, że pod względem odczytania nawierzchni i jej przyczepności był podobnie trudny jak zazwyczaj Monte. Tyle, że to była cecha charakterystyczna właśnie Monte. Szkoda, że musiał być tak krótki, bo gdyby odbył się w pierwotnym harmonogramie mielibyśmy dużo więcej emocji, więcej było by walki. Być może Ogierowi udało by się zdobyć podium, a Tanak dogonił by lidera. Tego nie dowiemy się. Mnie zaskoczył super jazdą Evans. Tak jak też zaskakująco mocny miał początek w Monte a później trochę zabrakło gazu w końcówce tak tym razem według mnie w uczciwej walce zdobyty drugi w karierze sukces. W pełni na to zapracował wygrywając aż pięć odcinków z dziewięciu w rajdzie. Myślę, że ostatni odpuścił nie chcąc zrobić czegoś głupiego na koniec i stracić wszystkiego co tak ciężko wypracował. Tak jak inni już pisali wcześniej największe rozczarowanie wśród kierowców RC 1 to niestety Neuville. Myśląc o walce o końcowy sukces to trochę mało wygrany jeden odcinek i obecność na oesowym podium na drugim. Sądząc po informacji umieszczonej na autoklopie Neuville był wystraszony tym co może go spotkać na trasie a z całą pewnością oficjalnie o tym mówił jego pilot. Stojący przy trasie odcinka kibic myślę, że nie zastanawia się jak dużo trzeba mieć odwagi, pewności siebie, umiejętności panowania nad samochodem i braku strachu żeby z takimi prędkościami się przemieszczać po odcinku. Zastanawiam się kto ma większą odwagę i jednocześnie zaufanie do drugiego z pary. Pilot do kierowcy, czy kierowca do pilota. Dotyczy to wszystkich startujących, w niższych klasach też. Dopiero relacje z kabiny pokazują jaki to jest wyczyn :shock: . Mega szacunek za to i podziw dla wszystkich, którzy startowali. Do tych którzy niestety zawiedli pokładane w nich nadzieje na dobry wynik zaliczyłbym Suninena, który już na testowym dostał mocne ostrzeżenie. Miał bardzo dużo farta ... ale później wydaje mi się że po tym się zblokował na resztę rajdu. Niestety Latvala jest trzecim któremu kompletnie nie wyszedł ten start. Drugie pozytywne zaskoczenie obok Evansa to Rovanpera. Można powiedzieć, że swoje nieśmiałe zapowiedzi po Monte zrealizował w Szwecji w ponad stu procentach. Tak jak Evans wygrał pięć odcinków, tak Rovanpera pięć razy był na oesowym podium :shock: . Neuvillowi w tym rajdzie pozostała jedynie walka o ekstra punkty za PS. Domyślam się, że nie spodziewał się że pistolet Rovanpera tak się odpali. Z nowego składu Toyoty pierwsze zwycięstwo oesowe zaliczył Ogier jeszcze na Monte. Pierwszy wygrany rajd Evans, a pierwszy wygrany PS Rovanpera :shock: . Rovanpera osiągnął ten wyczyn w drugim starcie samochodem WRC w Mistrzostwach Świata. Na końcowej, zalodzonej części PS gdzie Tanak, Ogier, Evans i chyba Nueville byli wolniejsi i tracili, Rovanpera na każdym splicie jeszcze przyśpieszał :shock: . Za komentarz najlepsza jest wypowiedź jego ojca: wiedziałem, że to nastąpi, nie spodziewałem się jedynie że już tak szybko :lol: . Ma duże szanse zdetronizować Latvalę pod względem najmłodszego wygrywającego rajd MŚ. Lappi wyciskał ile się tylko dało z tego sprzętu. Myślę, że to realna pozycja w tym sezonie najszybszego reprezentanta M-Sportu.

W WRC 2 dominacja Ostberga, siedem wygranych oesów i na każdym z odcinków na podium. Był jedynym któremu ta sztuka się udała. Dla Hyundai'a Veiby dwa razy wygrał, dwa razy był drugi i cztery razy był trzeci. Gryazin może się pochwalić trzema trzecimi miejscami. Jedynie Fourmaux z M-Sportu jedyny raz pojawił się na oesowym podium. Tidemand zaliczył cztery drugie miejsca i dwa trzecie. Lepszą miał zdecydowanie końcówkę rajdu.

W WRC 3 mocny początek Lindholma. Trzy wygrane i trzy trzecie miejsca. Solberg jedna wygrana, dwa drugie i jedno trzecie. Szkoda tego kapcia na ostatnim odcinku :? . Kristofferson jedna wygrana, trzy drugie i trzy trzecie miejsca. Życiowy wynik Huttunena, był jedynym który meldował się na każdym podium. Cztery wygrane odcinki, cztery drugie i jedno trzecie miejsce :shock: . Pietarinen raz z drugim czasem.

W RC 2 życiowy sukces Huttunena. Cztery wygrane odcinki, dwa razy drugi i raz trzeci. Drugi w tej klasyfikacji Lindholm też życiowy wynik. Dwie wygrane i trzy trzecie miejsca. Veiby dwa wygrane odcinki. Ostberg może się pochwalić trzema drugimi i trzema trzecimi miejscami. Tidemnad trzecim miejscem. Solberg trzema drugimi miejscami. Kristofferson zwycięstwem, drugim i dwoma trzecimi miejscami.

W JWRC bezapelacyjne zwycięstwo Kristenssona, który wygrał trzy odcinki, trzy razy był drugi i dwa razy trzeci. Jedynie na oesie 9 się nie załapał na podium. Sesks wygrał raz, trzy razy był drugi i raz trzeci. Badiu wygrał dwa razy przejazd najkrótszego odcinka. Lonnstrom wygrał dwa odcinki, dwa razy był drugi i raz trzeci. Pajari wygrał ósmy odcinek. Joona może pochwalić się jednym drugim i dwoma trzecimi miejscami. Torn wywalczył trzy trzecie miejsca.

Ps. Sorry, że takie dłuuuuuugie podsumowanie ale nie chciałem pominąć nikogo kto pojawił się na choćby jednym oesowym podium :oops: .
Tradycyjnie na koniec, jako kibic i pasjonat tego sportu zazdroszczę każdemu kto mógł wystartować w tym rajdzie :D .
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez SOKÓŁ » wtorek, 18 lut 2020, 22:58

Kruk napisał(a):W RC 2 życiowy sukces Huttunena. Cztery wygrane odcinki, dwa razy drugi i raz trzeci.


W Neste Rally Finland 2017 Huttunen wygrał z 7 odcinków w RC2 Fabią R5 1. WRC 2 1. klasa RC2 :wink: więc nie była teraz jego życiówka
SOKÓŁ
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sie 2012, 22:17

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Kruk » środa, 19 lut 2020, 15:33

SOKÓŁ napisał(a):
Kruk napisał(a):W RC 2 życiowy sukces Huttunena. Cztery wygrane odcinki, dwa razy drugi i raz trzeci.


W Neste Rally Finland 2017 Huttunen wygrał z 7 odcinków w RC2 Fabią R5 1. WRC 2 1. klasa RC2 :wink: więc nie była teraz jego życiówka


Z tą Finlandią to racja, moje niedopatrzenie :oops: .... ale ten start to życiowy wynik Huttunena w generalce :-P.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Mad Max » środa, 19 lut 2020, 16:00

No i po rajdzie Szwecji... przeżyliśmy trzy rajdy w jednym - w czwarek testowy jak Finlandia ( w miejscu gdzie wypadł Suninen), piątek i sobota było trochę śniegu więc jak w Szwecji, oes Torsby można by rozgrywać w trakcie Rally GB, a niedzielny Likenas to sam nie wiem co to było, jeździli po lodzie szutrze a a z nieba lał deszcz, nie przemoczyłem tylko majtek. Z jednej strony cieszę się że rajd się odbył nawet w tak okrojonej formie i nie pojechaliśmy siedzieć na kempingu przy %%%% ale z drugiej strony uważam że ten rajd powinien zostać odwołany. Pomimo bardzo okrojonego harmonogramu obejrzeliśmy testowy i 6 odcinków co jest niezłym wynikiem, plusem na pewno plusem tego wszystkiego jest także to że bardzo dużo nauczyliśmy się o samym rajdzie i jak do niego podchodzić bo na pewno jeszcze na Rally Sweden wrócimy - pozdro dla rodaków spotkanych na miejscu.
Evans zaskoczył wszystkich, mnie rozczarował na pewno Suninen i Lappi których widziałem dużo wyżej a już na pewno nie z takimi stratami
Sołowowa nie ma się co czepiać - pojechał dla frajdy jeżdżenia i tyle.

Witcher1990 napisał(a):Przesunięcie rajdu Szwecji na północ na pewno zapewniłoby śnieg. Pamiętam jednak, że takie pomysły były już kilka lat temu. Wtedy mówili, że to zbyt duże problemy z przygotowaniem dróg, dojazdem, infrastrukturą i kibicami. Tzn. nakłady będą duże, rajd po śnieg fajny, w TV się obejrzy ale na żywo nikt nie przyjedzie, a organizator będzie miał pełne ręce roboty. Widać jednak, że coraz trudniej rozgrywać rajd w obecnych rejonach więc może przynajmniej testowo spróbują na rok lub dwa?
Tak na pewno nikt nie przyjedzie... tak jak w tym roku nie przyjechali... w sobotę na trzeci odcinek do PW2 był tylko sznur samochodów długi na 4km... Rajd muszą przenieśc na pólnoc a i to gwarancji nie daje - niedzielny Likenas to dokładnie pokazał - odwołali pierwszy przejazd a jak by przed rajdem nie lali wody i robili "lodu" to w ogóle ten odcinek by się nie odbył - Norweskie odcinki są oddalone jeszcze bardziej na północ i śniegu na nich też jak na lekarstwo.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Witcher1990 » środa, 19 lut 2020, 20:34

Witcher1990 napisał(a):Przesunięcie rajdu Szwecji na północ na pewno zapewniłoby śnieg. Pamiętam jednak, że takie pomysły były już kilka lat temu. Wtedy mówili, że to zbyt duże problemy z przygotowaniem dróg, dojazdem, infrastrukturą i kibicami. Tzn. nakłady będą duże, rajd po śnieg fajny, w TV się obejrzy ale na żywo nikt nie przyjedzie, a organizator będzie miał pełne ręce roboty. Widać jednak, że coraz trudniej rozgrywać rajd w obecnych rejonach więc może przynajmniej testowo spróbują na rok lub dwa?
Tak na pewno nikt nie przyjedzie... tak jak w tym roku nie przyjechali... w sobotę na trzeci odcinek do PW2 był tylko sznur samochodów długi na 4km... Rajd muszą przenieśc na pólnoc a i to gwarancji nie daje - niedzielny Likenas to dokładnie pokazał - odwołali pierwszy przejazd a jak by przed rajdem nie lali wody i robili "lodu" to w ogóle ten odcinek by się nie odbył - Norweskie odcinki są oddalone jeszcze bardziej na północ i śniegu na nich też jak na lekarstwo.[/quote]

Wtedy tą północ to mieli na prawdę na myśli północ Szwecji :) To byłaby mniej więcej wysokość arctic lapland rally z Finlandii, czyli ponad 1000 km na północ od dotychczasowej bazy w Karlstad i nawet dalsze rejony, ponoć bardzo rzadko zaludnione. Były to pewnie obawy podobne jak przy rajdzie Jordanii gdzie nie uświadczyłeś kibica. No ale skoro robią Safarii i wpychają inne rajdy na siłę, które się nie nadają to kto wie. Rajd zimowy na pewno warto mieć, relacje wyglądają niesamowicie.

Teraz musisz też wziąć pod uwagę, że to nie takie dalekie przenosiny na północ z obecnymi OSami no i druga rzecz, że cały rajd zwalił się na te kilka nieodwołanych osów. Inaczej to ruch by się trochę rozłożył.
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez woocasch » czwartek, 20 lut 2020, 09:50

Kruk napisał(a):Pierwszy wygrany rajd Evans, a pierwszy wygrany PS Rovanpera :shock: . Rovanpera osiągnął ten wyczyn w drugim starcie samochodem WRC w Mistrzostwach Świata. Na końcowej, zalodzonej części PS gdzie Tanak, Ogier, Evans i chyba Nueville byli wolniejsi i tracili, Rovanpera na każdym splicie jeszcze przyśpieszał :shock: . Za komentarz najlepsza jest wypowiedź jego ojca: wiedziałem, że to nastąpi, nie spodziewałem się jedynie że już tak szybko :lol: . Ma duże szanse zdetronizować Latvalę pod względem najmłodszego wygrywającego rajd MŚ.


Fajne podsumowanie :)
A co do zdetronizowania Latvali w kategorii najmłodszego zwycięzcy rajdu do MŚ, to Rovanpera ma na to dużo czasu. Latvala jak wygrał Szwecję 2008 miał 22 lata i 313 dni. Czyli Rovanpera będzie mieć tyle lat w okolicach sierpnia 2022. Czyli ma na wygranie rajdu 2 i pół sezonu. Moim zdaniem obecnie pytanie nie brzmi "czy?" tylko "kiedy?" i "jak bardzo?" wyśrubuje rekord JML. Oczywiście rajdy to nieprzewidywalny sport i może się wydarzyć bardzo dużo rzeczy, ale uważam, że Rovanpera wygra rajd już w tym roku.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Mad Max » czwartek, 20 lut 2020, 14:19

Witcher1990 napisał(a):Wtedy tą północ to mieli na prawdę na myśli północ Szwecji :) To byłaby mniej więcej wysokość arctic lapland rally z Finlandii, czyli ponad 1000 km na północ od dotychczasowej bazy w Karlstad i nawet dalsze rejony, ponoć bardzo rzadko zaludnione. Były to pewnie obawy podobne jak przy rajdzie Jordanii gdzie nie uświadczyłeś kibica. No ale skoro robią Safarii i wpychają inne rajdy na siłę, które się nie nadają to kto wie. Rajd zimowy na pewno warto mieć, relacje wyglądają niesamowicie.
Oni nie przeniosą tego rajdu w taki sposób ani nawet o 200km bo oni robią ten rajd dla biznesu a nie żeby do niego dokładać.
Witcher1990 napisał(a):Teraz musisz też wziąć pod uwagę, że to nie takie dalekie przenosiny na północ z obecnymi OSami
Im dalej na północ tym większy problem z bazą noclegową dlatego że im dalej tym zwiększa się wysokość nad poziomem morza i nie ma jezior - w okolicy Torsby jezior jest od zajebania i nad każdym jeziorem są kempingi i to po kilka, na każdym kempingu domki całoroczne - odjedź na wysokość SS2 Hof-Finskog i kempingów ze świecą szukać - my płaciliśmy za domek 400 za dobę - boję się pomyśleć ile kosztuje hotel. Jedyne rozwiązanie jakie ja widzę to baza zostaje w Torsby i długie dojazdówki, do Karsztad jest 100km to i na północ będą tyle dymać.
Witcher1990 napisał(a):druga rzecz, że cały rajd zwalił się na te kilka nieodwołanych osów. Inaczej to ruch by się trochę rozłożył.
Niestety ale nie jest tak jak piszesz - ilość oesów była ta sama tylko zamiast dwóch pętli była jedna to po pierwsze - po drugie musisz dodać do tej ilość drugą wartość czyli kibiców którzy ze względu na warunki pogodowe i okrojony rajd nie przyjechała do Szwecji - przy Rally Sweden w pełnej krasie i warunkach śniegu po jaja przemieszczanie się między odcinkami było oby bardzo trudne, pomimo że warunki w tym roku były jakie była wcale tak duża ilość kibiców nie przemieszczała się między odcinkami w pętli - nie liczę Torsby bo od razu było wiadome że tam będzie młyn.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Rajd Szwecji 2020

Postprzez Witcher1990 » niedziela, 23 lut 2020, 18:51

Oni nie przeniosą tego rajdu w taki sposób ani nawet o 200km bo oni robią ten rajd dla biznesu a nie żeby do niego dokładać.

też mi się tak wydaje bo mam w pamięci argumenty sprzed kilku lat no ale stanowczy Żal Todt czy inny oficjel FIA stanowczo powiedział, że taki Rajd Szwecji jak w tym roku się nie powtórzy- a nie wywnioskowałem z tego, że chce wyrzucenia Szwecji z kalendarza
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Poprzednia strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości