speedyzxz napisał(a):No może i łapię bo napisałeś że Czolgal się systematycznie przed R5 a się nie czołgał bo pokazuje to jego przewaga nad liderem RC2, po pierwszym dniu też miał przewagę solidną nad Mikkelsenem. Lefebr w normalnych warunkach z nim wygra dzisiaj właśnie rajd wynormalniał i sam Breen narzekał że jest więcej czarnego i traci szanse na walkę z czołówką, a Stefan tego nie wykorzystał na żadnym dzisiejszym odcinku, a wg Ciebie jest lepszy. A posiada również lepsze auto. Fakt może coś testuje i przez to traci, ale z tej dwójki to właśnie Francuz jest bardziej przeceniany.viper napisał(a):Oj tam gościu łapiesz mnie za słowa. Zerknij sobie na wyniki breena od początku rajdu na oesy jakie miejsca zajmował to zrozumiesz o czym mowię. On awansował po kolei jak odpadali a nie wyprzedzał ich.
Rozumiem że nie ma co piać z zachwytu nad jazdą Breena, ale nie umniejszaj jego formy w tym rajdzie, bo jedzie dobry rajd
Czy ty nie rozumiesz że Breen jedzie autem o klasę albo i 2 lepszym od Mikkelsena i to porównanie nie ma najmniejszego sensu. Ja nie wiem czy Lefebr jest przeceniany tylko Ci mowię że moim zdaniem w " normalnych " jednolitych warunkach Lefebr go wyprzedzi, choc mogę sie mylić. Natomiast skreślanie kogo kolwiek po rajdzie który jest często loteria choćby oponiarska jest troche bez sensu. Jestem wstanie zaryzykować stwierdzenie , że kajetanowicz byłby dokładnie w tym samym miejscu co Breen lub nawet Lefebre, bo jak byś mu dał wrc to by mikkelsena tez wyprzedził. Natomiast trzeba mieć niezłe układy albo być ślepym jeżeli chodzi o szefów, bo na tle Lefebre Meeka to Mikkelsen jest w innej lidze.