Tour de Corse

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Tour de Corse

Postprzez rafalze-ce » piątek, 7 kwi 2017, 10:57

rafalze-ce
N3
 
Posty: 229
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 21:58
Lokalizacja: Zebrzydowice, SCI


Re: Tour de Corse

Postprzez Mad Max » piątek, 7 kwi 2017, 11:02

Pieniążek nawet do pierwszego splitu nie dojechał:
"W długim zacieśniającym zakręcie, w którym było dużo brudu naniesionego przez poprzednie auta, zsunęliśmy się z drogi...
Na tyle niefortunnie, że bez pomocy kibiców nie było mowy o powrocie na trasę..."
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Tour de Corse

Postprzez Mic_123 » piątek, 7 kwi 2017, 11:09

Zeby nie bylo ze hejt od razu, ale wybieranie sie na MS autem R5 gdy nie jezdzilo sie takim autem w mistrzostwach krajowych czy regionalnych, mozna uznac za malo rozsadne.
Mic_123
N3
 
Posty: 241
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: Tour de Corse

Postprzez wanderer » piątek, 7 kwi 2017, 11:52

Mad Max napisał(a):Henio widzę że dalej w formie, pierwszy oes i już nawywijał, doturlał się do mety ale strata spora. Ciekawe kiedy centrala zażąda wymiany, np. na Pana Ładnego
Ciekawe teraz jak nasze Orły

Ja rozumiem, że to są mistrzostwa świata i wymagania są duże, ale tak szybko bym go nie zwalniał. Czas gdy Hanninen ostatnio jeździł regularnie w fabryce, to był czas gdy dzielił i rządził za kierownicą Fabii s2000 a potem już nie miał tylu okazji by się pokazać. Casus Meeka pokazuje, że ze starego szybkiego kierowcy można zrobić kierowcę zwyciężającego rajdy WRC, więc dałbym mu kredyt zaufania i ocenił dopiero po zakończeniu sezonu.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Tour de Corse

Postprzez deiman » piątek, 7 kwi 2017, 12:43

Gdyby po serwisie Neuville i Tanak zlikwidowali dorbne poblemy z ustawieniami, mielibysmy wysmienita walke na drugiej petli.
Padon bez fajerwerkow. Lefebvre po raz kolejny slabo.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Tour de Corse

Postprzez adamlen » piątek, 7 kwi 2017, 13:10

Meeke ładnie, ale ja tutaj będę kibicował najbardziej Neuville'owi, żeby powrócił do walki o końcowy tytuł.
Breen jak na swoje doświadczenie też spoko, przewidywane tempo dla niego to tuż za regularnymi kierowcami WRC a on się wmieszał gdzieś po środku, więc na plus.
Lefebvre ma dalszy numer startowy, więc myślałem że startuje tu DS3 a nie nowym C3.
On z kolei nie jest tuż za kierowcami WRC a tuż przed WRC2. Mikkelsen musi polować na to miejsce na 2018.
Haninen - no cóż, nie ma facet dobrej passy w WRC - dałbym mu cały sezon na pokazanie dobrych osiągów i mety - za te wszystkie testy, ale jak się nie poprawi - jego miejsce powinien zająć Lappi albo Tiedemand.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Tour de Corse

Postprzez ZbyszekChaosu » piątek, 7 kwi 2017, 13:54

Ja bym jeszcze dopisał zaskakujące tempo Erica Camilli. W teoretycznie wolniejszym aucie pierwsza pętla tuż za dużo bardziej doświadczonym Mikkelsenem. Ciekaw jestem co będzie do końca rajdu.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Tour de Corse

Postprzez miszczu140000 » piątek, 7 kwi 2017, 14:23

ss3 problem z widzami :oops:
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Tour de Corse

Postprzez deiman » piątek, 7 kwi 2017, 16:58

Przykro z powodu Tanaka. Ogier chyba mocno ciśnie, ale nie odrabia, więc będzie marudzenie. Szkoda, że Neuville dzisiaj nie dołączył do walki o 1 miejsce, ale rajd jeszcze długi. Ciekawe jakie są prognozy pogody. Może ta wywroci nam klasyfikację. Breen odhaczyl kolejny solidny dzień. Podoba mi się jego postawa i wypowiedzi. Latvala troszkę z tyłu, ale chyba lepiej niż sądziłem. Będą ludzie z tego auta ;)

Edit: Apropos pogladu, ze kierowca pokroju Ogiera rozumie sie z autem po kilkunastu kilometrach:
"Poczekamy i zobaczymy, gdzie jesteśmy na koniec dnia. Powinniśmy być na drugiej lokacie. To nie był zły dzień. Krok po kroku wyczucie staje się lepsze"
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Tour de Corse

Postprzez Taurus » piątek, 7 kwi 2017, 17:54

a co ma powiedzieć? ?? : " meek mnie leje, nie spodziewałem się tego, cisne ile fabryka dała"
Taurus
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Tour de Corse

Postprzez Kajtofan » piątek, 7 kwi 2017, 18:01

Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Tour de Corse

Postprzez miszczu140000 » piątek, 7 kwi 2017, 18:45

Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.

No nie wiem czy Ford odstaję bo Tannak też miał dobre wyniki((w Szwecji pokonał Ogiego) gdyby nie awarie to byłby oprócz w Szwecji w każdym rajdzie wyżej) i tempo , Evans co prawda to wyniku nie miał ale tempo było OK większym problemem Forda są awarie które tylko Ogiego omijają. Ogi oczywiście robi różnice ale gdyby nie on to też by były przyzwoite wyniki. Obstawiam że pomiędzy 3 fabrykami jest niewielka różnica a traci trochę więcej Toyka :wink:
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Tour de Corse

Postprzez Witcher1990 » piątek, 7 kwi 2017, 20:16

Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.

Ooo no to ciekawe co mówisz. Ja tam widzę, że Ford wygrał rajd, są liderami konstruktorów, jeden z kierowców jest pierwszy w generalce, Tannak jest 3ci. No ale może i mają kiepską furę skoro na 3cylindrach można zrobić show na power stage Monte Carlo...
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Tour de Corse

Postprzez deiman » piątek, 7 kwi 2017, 20:39

Taurus napisał(a):a co ma powiedzieć? ?? : " meek mnie leje, nie spodziewałem się tego, cisne ile fabryka dała"


Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.


Zalezy co mamy na mysli mowiac "rozumie sie z autem". Jedni napisza, ze Colin wsiadl kiedys do Xsary i od razu wyczul samochodzik bo byl drugi na Monte. Inni napisza, ze w Citroenie tak naprawde nigdy sie nie odnalazl.
Inna sprawa, ze Ogier lubi marudzic, co jednak nie znaczy, ze nie mowi prawdy. Podobne stwierdzenie pada z jego ust co rajd, od pierwszej rundy sezonu. Zle na pewno nie jest, ale klamie, czy nie klamie? ;)

Z tym, ze Citroen jest najszybszy mam mieszane odczucia. Od zeszlego roku ich wychwalalem jak to C3 pieknie nie jezdzi, ale chyba nasza percepcja zmienia sie w zaleznosci od aktualnego rajdu. Po Szwecji kto nie smial by przyznac, ze i20 to istna rakieta? Teraz C3 wyglada na najszybsze bo akurat Meeke prowadzi. Kolejne dwa rajdy padna lupem Ogiera i powiemy, ze ten M-sport jednak odwalil dobra robote :) A moze i Latvala cos zlowi? Nie dam sobie glowy uciac, ze tak sie nie stanie ;)

Tak czy siak Ogi jest 10 sekund za liderem, wiec jeszcze wszystko otwarte. Kto wie, moze jeszcze Neuville zaatakuje? ;)
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Tour de Corse

Postprzez Honiclbr » piątek, 7 kwi 2017, 22:33

Co do tego, że Toyota delikatnie odstaje przyznaje nawet sam Makinen. Może nie mówi tego wprost, ale skoro otwarcie mówią, że mają problem z masą i rozłożeniem dodatkowego balastu daje do myślenia.
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron