Tylko, że u nas główny sponsor rajdu ma też od wielu lat co najmniej jedną swoją załogę w rajdach i dlatego chyba co roku jest nadzieja, że Kajto pojawi się na trasach Rajdu Polski. Nasze przemyślenia to w dużej mierze taka życzeniówka, ale jeżeli RK w tym roku nie będzie pojawiać się na trasach MŚ to sądzę, że szanse na start KK będą dosyć duże. Gdyby przy okazji udało się wynająć Fiestę WRC to byłoby genialnie, ale ja tam nie napalam się na taki scenariusz.
A co do kwestii samochodu, to wg mnie ani Ypres ani Estonia nie są jakimś dużym problemem. To nie są jakieś gigantyczne odległości kilometrowe i da się to połączyć. A zapewne Ypres i tak KK odpuści
Co do samochodu to przecież w 2015 Kajto korzystał z pięciu różnych Fiest R5, więc co to za problem na jeden rajd postawić jedną a na drugi drugą sztukę? A gdyby iść w WRC, to po prostu M-Sport przywiezie jedną sztukę więcej i po problemie
Wszystko jak zawsze rozbija się o kasę i gdy ona będzie to wszystko da się załatwić.
Bardziej zastanawia mnie czy Hołek pojawi się na Mazurach, bo w tym samym czasie jest WRX i ERX w Szwecji, a zapowiadali udział w tych zawodach. Czyżby więc Rajd Polski bez Hołka? A może źle patrzę w kalendarze