Wales Rally GB

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Wales Rally GB

Postprzez HenriS12B » środa, 18 lis 2015, 19:20

Przecież powszechnie wiadomo, że międzyczasy są dla zawodników bardzo cenną informacją nt. tempa na oesie. Tak trudno opracować jakiś system z chłopakami przy trasie?
Np. pokazanie lewą dłonią ilości sekund oznacza stratę, a prawą to przewaga. Do tego drugą ręką można pokazać pozycję...
Avatar użytkownika
HenriS12B
N2
 
Posty: 196
Dołączył(a): wtorek, 26 lut 2013, 10:37
Lokalizacja: na łuku za szczytem


Re: Wales Rally GB

Postprzez gregortest » czwartek, 19 lis 2015, 08:57

Brakuje tylko dać im długi płaszcz oraz kapelusz i szpieg co sie zowie. Kabaret.


Jak zwał tak zwał... :roll:
W każdym razie od czegoś na pewno są i nie stoją blisko drogi... (przy krawędzi)..
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Wales Rally GB

Postprzez voytec » czwartek, 19 lis 2015, 09:16

HenriS12B napisał(a):
gregortest napisał(a):...poza tym jak zaczęliśmy się do nich delikatnie przybliżać, to oni dawali dyla.
Za chwilę znowu się pojawiali, np po przeciwnej stronie drogi, albo kawałek dalej.

Zabawne to jest (nie mówię, że nieprawdziwe). Brakuje tylko dać im długi płaszcz oraz kapelusz i szpieg co sie zowie. Kabaret.

Hyundai również pompuje dużą kasę w rajdy, więc także powinni mieć takich szpiegów. Może po prostu są jeszcze bardziej ostrożni i nie sposób ich dostrzec...


Mają takowych. I nie są (nie byli) w żaden specjalny sposób ukryci. Podobnie Citroen. Liczebnie faktycznie nie aż tak zasobnie, jak niemiecka konkurencja, ale też dramatu nie ma. I tego typu bieżący rekonesans oesów, w_założeniach_ nawierzchniowo-pogodowy, nie stoi w sprzeczności z przepisami.
Także na okoliczność akurat tak się ułożyło, albo gregor ma akomodację oczu ponadnormatywnie wrażliwą na logo VW :wink: A biorąc pod uwagę konsekwencję w wielokrotnym, przedrajdowym typowaniu off'a u Ogiera, a nawet całej ekipy poza pudłem coś może być na rzeczy... :wink:

Poza tym w vw po rajdzie hiszpanii powstało solidne zamieszanie, po wypadku Ogiera, które doprowadziło do pewnych spięć, na linii mechanicy - kierowcy.
I to jest potwierdzona sytuacja.


Rozwiniesz o jakiś konkret, motywy? Bo to, czy potwierdzona zależy też od tego, jakoby kto lub co ją potwierdza.
Generalnie wiesz, że byłoby jak i gdzie to zweryfikować, niemniej może nie warto, bo jesteś pierwszą osobą z takim newsem, ze źródła nic takiego nie słychać, a np. samo zaznajomienie z faktyczną strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem wewnątrz ekipy VW nie daje mocnych podstaw do przyjęcia tego za fakt (poza tym m.in. właśnie po to na "linii" między kierowcami, a mechanikami stoją jeszcze koordynatorzy, inżynierowie (w tym rodak), a w razie czego ind. asystenci, czy wreszcie zespołowy management).


EDIT:
ryjas napisał(a):Malcolm musi pokazać, że Fiesta jeszcze coś znaczy bo w tej chwili jest dramat. Tego auta nie opłaca się już wynajmować w "najwyższej" specyfikacji. A R5? No cóż. Fabia chyba pozamiata rynek. Peugeot i Citroen robią się coraz bardziej niezawodne a tempo zapewniają zdecydowanie lepsze.


Co do M-Sportu i "dużego" upgrade'u R5ki (obejmującego silnik, skrzynie, podwozie/zawieszenie) to prace nad tematem ruszyły ponad 1,5 roku temu, a to, że tak gdzieś od połowy obecnego zaczęli o tym głośniej wspominać to inna inszość.. W każdym razie z początkiem nowego ww. ewolucja ma być włączona do regularnej oferty. Niektóre wypożyczalnie z dużym wyprzedzeniem przedpłaciły zamówienia i, jako pierwsze do odbioru nowych egzemplarzy, już od jakiegoś czasu szukają klientów pod kątem tych rajdówek, m.in. Bozian Racing na RMC 2016 i dalej.
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Re: Wales Rally GB

Postprzez carabella4wrc » niedziela, 5 cze 2016, 11:28

Czas odswiezyc temat z racji opublikowania mapek, ceny biletow etc. na tegoroczna runde.
Wiele zmian, ale nijak sa dla mnie nowoscia jako, ze bede na GB pierwszy raz. Jesli ktos ma sprawdzone noclegownie, miejsca jak i dojazdy to chetnie sie z nimi zapoznam, ale to juz na marginesie piszac ;).
Kto sie wybiera w okolice Snowdoni wiec? ;)

Pozdrawiam
"...yes, you win less but gain a lot."
Avatar użytkownika
carabella4wrc
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2015, 21:30
Lokalizacja: UK

Re: Wales Rally GB

Postprzez robsol » środa, 8 cze 2016, 18:58

Ekipa Polish Automobile Club UK zapewnie i w tym roku bedzie liczna ;)

https://www.facebook.com/70665512939093 ... 0225887092
robsol
N2
 
Posty: 181
Dołączył(a): wtorek, 25 paź 2011, 14:19

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mad Max » piątek, 28 paź 2016, 09:47

Chciałem tylko zauważyć że GB się zaczęło i że Tanak wygrał testowy - do tego J.Kołtun był szybszy od naszego eksportowca H.Ptaszka
Ciekaw jestem jaki wpływ na wynik Tanaka miały/będą mieć opony, mam też dziwne wrażenie że Ogier mocno pociśnie wszystkich na tym rajdzie.

Pogoda z rana iście Brytyjska
Obrazek
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez maciotacio » piątek, 28 paź 2016, 10:10

Tanak może namieszać w tym rajdzie. Dmacki dają radę na tej nawierzchni.
Wiem, że dopiero pierwszy odcinek, ale Breen imponuję, a Lefebvre wręcz przeciwnie.
Lappi już z przygodą
https://pbs.twimg.com/media/Cv1w81UUkAA1rWP.jpg
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: Wales Rally GB

Postprzez ZbyszekChaosu » piątek, 28 paź 2016, 10:19

Spójrz na tempo Ostberga i Tanaka w innych rajdach, np Argentyna czy Sardynia. Obaj jadą tymi samymi autami, z podobną prędkością i w środku stawki. Tutaj nagle, po błocie Tanak w czołówce a Ostberg na samym końcu. Samochody są te same i umiejętności również. Czyli zostają opony, to samo było na Polskim. Nietypowa piaskowa, lub tutaj błotnista nawierzchnia i nagle Tanak bije się z Ogierem. DMACK powiedział, że nie mają szans na wygrywanie wszystkich rajdów ale mogą opracować takie mieszanki by na specyficznych nawierzchniach, które występują rzadko w WRC być lepszym od Michelina. Oponiarski hegemon stara się być uniwersalny na wszystkie rajdy, DMACK na niektórych nawierzchniach jest gorszy a na innych lepszy. Daje to Tanakowi odpowiednią przewagę którą mam nadzieje odpowiednio wykorzysta.
Tempo Kołtuna też mi się coraz bardziej podoba ;)
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Wales Rally GB

Postprzez Śmiechol » piątek, 28 paź 2016, 11:40

nie zebym sie cieszyl, ale Chyba za szybko Jarka pochwaliliście :P
Avatar użytkownika
Śmiechol
N2
 
Posty: 188
Dołączył(a): sobota, 8 mar 2014, 11:09
Lokalizacja: Ruciane-Nida, Mazury

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mad Max » piątek, 28 paź 2016, 11:52

Czy ja dobrze widzę że w trakcie całego rajdu serwisy są tylko na zakończenie dnia ??

Lappi Design
Obrazek
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez Honiclbr » piątek, 28 paź 2016, 12:19

Mad Max napisał(a):Czy ja dobrze widzę że w trakcie całego rajdu serwisy są tylko na zakończenie dnia ??


Dokładnie tak i na cały rajd załogi WRC mają do wykorzystania jedynie 20 opon.
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Wales Rally GB

Postprzez Aro90 » piątek, 28 paź 2016, 12:21

Mad Max napisał(a):Czy ja dobrze widzę że w trakcie całego rajdu serwisy są tylko na zakończenie dnia ??

Lappi Design
Obrazek


Tak, serwis tylko na koniec każdego dnia. Trochę bez sensu, co to ma promować ostrożną jazdę... swoją drogą w WRC 2 ostra walka o mistrza :wink: kto wygra to raczej zostanie mistrzem. Skoda się trochę wycwaniła i jadą jeszcze do Australii
Aro90
N3
 
Posty: 396
Dołączył(a): niedziela, 11 kwi 2010, 13:41
Lokalizacja: Kraków

Re: Wales Rally GB

Postprzez maciotacio » piątek, 28 paź 2016, 12:33

I tak te spojlerki w R5kach podobno niewiele dają i widać po czasach, ze raczej Lappi nie cierpi.
Walka WRC2 może być ciekawsza niż w WRC ;)
Mikkelsen problem z półoską, Ogier też raportuję problemy z tym podzespołem.
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: Wales Rally GB

Postprzez tomass_85 » piątek, 28 paź 2016, 15:52

Ptaszek dach ale jedzie bez szyby os5
tomass_85
N1
 
Posty: 64
Dołączył(a): czwartek, 10 cze 2010, 12:16
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka/Tiverton

Re: Wales Rally GB

Postprzez Kruk » piątek, 28 paź 2016, 16:27

Lappi mimo zdeformowania tyłu samochodu ciśnie jak wściekły. Na os 6 był szybszy od 7 samochodów WRC :shock: .
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 132 gości