Rajd Polski A.D. 2014

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Witcher1990 » czwartek, 17 lip 2014, 22:29

Mateos
Akurat Hirvo to 2 z 3 vicków zdobył za kierownicą tego auta które wg Ciebie mu nie leży choć oczywiście rajdów wygrał wtedy mniej. Ale tempo miał zawsze świetne, to teraz Ogier i JML ostro podkręcili a Mikkelsen nie jest daleko z tyłu. Widać jak Mikko jechał w Portugalii.
Żółtodziub
Mówisz o rewolucji w 3lata a podajesz filmik z 2001 gdzie do 2009r to 8lat. A do dziś całe 13:) No i trasy Kormorana to piach i lasy, tam wszystko idzie bokiem.
No i jak wytłumaczyć, że Fabia s2000 też mocno zaawansowana i gokardowa potrafi zapiąć taaaaakiego boka?
Subaru w hatchu zgoda, tragedia. Ale ten piękny choć nieudany ostatni sedan? Mmm mniodzio :)
Ale chyba muszę Ci przyznać rację bo w zasadzie faktycznie te nowe autka jadą jak po sznurku nie zarzucając tyłem ale z kolei wg mnie mega agresywnie napadają na zakręty i mimo wszystko (co widać najlepiej na WB, Polakku czy Fince) potrafią iść ostro bokiem
To idzie w tym kierunku bo raz- ludzie kupują mniejsze samochody więc takie się promuje. W dziedzinie eko też lekko nie jest więc promuje się w sporcie mniejsze silniki używane na co dzień. I każdy producent chce być najlepszy więc wykorzystuje na maxa technologię żeby się chwalić jak citroen przez dekadę "francuską technologią wykorzystywaną w rajdach". Nikt nie zaakceptuje rozwiązań sprzed 20lat tylko po to żeby widowisko było lepsze.
1:10 Novikov bokiem cały zakręt, 2:40 JML solidnie bokiem https://www.youtube.com/watch?v=KlW7HfW ... Fg6s7gTFwA lubie te małe piździki
Witcher1990
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00


Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez żółtodziób » piątek, 18 lip 2014, 01:26

Witcher, o 3 latach mówię, bo odnoszę się do Twojego stwierdzenia, że w tak krótkim czasie nie mógł się dokonać tak duży postęp. 206 sprzed 13 lat wkleiłem, zeby pokazać,że mimo niemal takich samych gabarytów to jeździło zupełnie inaczej niż obecne wurce. Finalnie może i nie szybciej, ale więcej zamiatając i częściej przyspieszając.

Co do Fabii S2000 to każde auto AWD lub RWD potrafi zapiąć taaakiego boka. Problem w tym,że coraz łatwiej jest jeździć tak, żeby boków nie zapinać.

Ja też muszę Tobie przyznać rację - rzeczywiscie nowe wurce szybciej w zakręty wchodzą. Nieprawdopodobnie szybko w porównaniu do starych. Stąd się bierze to,ze finalnie nie są wolniejsze. Natomiast tak jak pisałem na samym początku - wyjście z jakiegoś wolnego zakrętu, w który nie można takiego auta elegancko wrzucić wyglada wyraźnie gorzej. A jeśli jeszcze jest pod górkę to już w ogóle wydaje się,ze w porównaniu do starego wurca nowy zbiera się całą wieczność. Chcę jeszcze raz podkreślić, że moim zdaniem nowe wurce jeśli wziać pod uwagę całokształt to się bronią. Teamy marudzą, ale zapewne nowe wurce, które niedługo się pojawią będą miały wyraźnie mocniejsze silniki. Gorzej jest, jak muszę przekonać kumpli, którzy siętym mniej interesują, że to jest OK. Oni widzą tylko ze coś jest nie tak, ze samochód mimo iż szybki nie robi takiego wrażenia jak dawniej. Nawet jak pójdzie bokiem to w łagodny, pięknie kontrolowany sposób, podczas gdy w przypadku starych było wyraźnie widać, że kierowca musi skorygować to i owo, jeśli nie w samym łuku to zaraz po wyjściu z niego,żeby opanować tańczący tył. Tego teraz nie ma, szybko w zakręt i szybko z zakrętu, w międzyczasie jakiś bok.

Co do tego,że od nowych WRC nie ma odwrotu to zgoda - nie ma. Można płakać tak jak kiedyś ludzie płakali nad B-grupami, ale w tym kierunkuidzie całamotoryzacja od 100 lat, żeby samochody prowadziły się łatwiej i szybciej, żeby z mniejszej pojemności wyciągać większą moc. Można się bulwersować, ale kijem Wisły się nie zawróci. Przyszedł czas na kolejną zmianę no i jest, kończy się pewna epoka i zaczyna następna. Trzeba jednak pomyśleć, czy nie powinien sam rajd wyglądać trochę inaczej, skoro samochody są inne. Tak, żeby taki niedzielny kibic nie był w stanie zauważyć,że coś jest gorzej niż było, tylko żeby się zachwycał tym co ciągle w tych nowych wozach jest fajne. Oczywiście można jako argument podać,że kiedyś w F1 też się jeździło bokami a teraz już się nie jeździ i nie odchodzą takie akcje jak Villeneuve & Arnoux a ciągle jest co oglądać, ale jednak w F1 ciągle się kombinuje,żeby sport pozostał widowiskowy. nie dało się wyprzedzac przez rozbudowan aerodynamikę to zapodali DRS. Puryści oczywiście się na to krzywią, ale nie da się ukryć, że jest zdecydowanie lepiej odkąd ten patent jedna jest. Może powoli trzeba pomyśleć o jakichś zmianach w rajdach, żeby przeciętnie świadomy kibic nie mógł pomyśleć, że prowadzenie woz WRC jest łatwe.

Co do filmiku który wrzuciłes to owszem, same boki fajne, ale kuknij na to:
https://www.youtube.com/watch?v=lBxAiV1z2b0
ta fura zupełnie inaczej jedzie, nosi ją od prawej do lewej i z powrotem praktycznie cały czas. Stare wurce do końca zachowały moim zdaniem ten pierwiastek szaleństwa. Oczywiście CMR był jeden, nikt inny tak nie jeździł i dlatego na zawsze pozostanie legendą, ale tak jak mówię - jakaś część tego odlotu została do samego końca 2-litrówek i ciężko to odnaleźć w 1,6stkach.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5489
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez MSG Racing » piątek, 18 lip 2014, 04:50

Dokładnie potrzeba takich zmian żeby to pozostało widowiskowym sportem i potrafiło wzbudzić emocje wśród nowych ludzi.
Nowe WRC się bronią to prawda ale nadal to nie jest to co było. Mnie nawet grupy B nie szkoda ale szkoda A-grup i pierwszych WRC. Potem to już takie bezduszny sprzęt.
Osobiście bym widział takie zmiany techniczne jak wcześniej pisałem. Plus zmiany w samych rajdach żeby były wyzwaniem i nie dawały wytchnienia. Niby te super długie OS to wyzwanie ale tak jakoś nie bardzo to widać. Aczkolwiek nie powiem brakuje mi jak cholera Safari.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez jarexcc » piątek, 18 lip 2014, 09:18

MSG Racing napisał(a):Dokładnie potrzeba takich zmian żeby to pozostało widowiskowym sportem i potrafiło wzbudzić emocje wśród nowych ludzi.



WRC się jakoś obroni bo to światowa seria ( popatrzmy na Italię, ile oni organizują imprez rajdowych i jak blisko ludzi potencjalnych nowych kibiców ). Teraz przyłóżmy to do naszego podwórka do PZM podejścia.
Dla własnego spokoju coraz bardziej powodują że rajdy stają nie niedostępne i nie chodzi tutaj o pieniądze bo to tylko WRC, ale po pomysł, o kibiców i sponsorów, ja oczekiwałbym zmian i poszukania ( wręcz powrotu pewnych spraw z dawnych lat)

1. jak pisałem w wcześniejszym poscie, możliwość reklamowania się zespołów na odcinkach ( hostessy, reklama, gadżety reklamowe), bo dzieciak chciałby pamiątkę jakąkolwiek ( nawet nie za darmo, ale za kilkanaście złoty, pokazałby kolegom a szkole czy z podwórka ) ale jest jak jest, gdy nawet znowu oprę się na przykładzie rajdu Wisły , są odcinki koło Cieszyna czy Ustronia, to aby coś dzieciakowi kupić, to muszę jechać do Istebnej (jeżeli wogóle coś tam będzie), no wybaczcie to jest wyjście w stronę kibiców, to jest próba zainteresowania i zbudowania czegoś???

2. poszukanie możliwości zorganizowania chodź 1 odcinka w centrum miast ( jak słynne wzgórze Andersa w Wrocławiu czy błonie w Krakowie, Kłodzko ) pamiętacie ile tam było kibiców nawet tych miejscowych co pierwszy raz rajd widzieli, ale to jest ta szansa na złapanie bakcyla.

3. organizacja takich odcinkow jak slynna sobótka ( jeden odcinek a tyle emocji, możliwości zobaczenia dużo więcej)

4. to co pewnie ogromną rzeszę kibiców emocjonowalo, to powrót do nocnych odcinków, ( przykład z rejonu Salmopol ) cóż to był za odcinek w nocy, czerwone tarcze, z elektrowni łuna światła po niebie i górach, to echo, ryk silnika slyszalny w Wiśle chodź załoga na starcie w Szczyrku

to dla mnie jest ta magia, ten magnetyzm, myślę że do tego można wrócić.

i odcinki w miastach te 2,5km zamkniętej drogi ( kurcze jak na maraton potrafią zamknąć 42km )
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Sylwek_GSi » piątek, 18 lip 2014, 09:40

Witcher1990 napisał(a):To idzie w tym kierunku bo raz- ludzie kupują mniejsze samochody więc takie się promuje. W dziedzinie eko też lekko nie jest więc promuje się w sporcie mniejsze silniki używane na co dzień. I każdy producent chce być najlepszy więc wykorzystuje na maxa technologię żeby się chwalić jak citroen przez dekadę "francuską technologią wykorzystywaną w rajdach".


Ciekawe - czy to, że teraz mamy autka klasy B to wina tego, że są one promowane? może i tak, ale czy po prostu one nie są lepsze jako baza do budowy auta WRC? ich gabaryty są mniejsze bardziej kompaktowe. Coś jak gokart. Stare WRC częściej bazowały na segmencie C. Ale nie sądzę żeby była to kwestia tylko promocji. Teraźniejsza wersja focusa ma aż 4358 mm długości, podczas gdy pierwsza generacja w 1998 roku miała 4175 mm. Obecna fiesta to już L=4067 mm więc bliżej jej do pierwszego focusa niż obecnemu focusowi do tego pierwszego ! Auta robią się coraz większe. Podobnie z VW Polo. Obecna 7 generacja ma długość 3970 mm czyli jest już na poziomie Golfa 3 generacji. Można śmiało powiedzieć że obecne auta segmentu B zbliżają się do gabarytów aut segmentu C sprzed 15-18 lat. Na których to często bazowano z budową aut WRC w ówczesnych czasach. Po prostu te auta najbardziej nadają się na WRC. Kiedyś ubolewałem nad tym bo przywykłem do tego że Subaru i mitsubishi mają pięknego sedana, ford ma hatchbacka z wielkim skrzydłem a Toyota fajne Coupe. Teraz wszystko to 3 drzwiowe hatche o długości ok 4 m. No ale czasy się zmieniają z wymienionej czwórki to w zasadzie mamy tylko pół producenta.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Jarek Płock » piątek, 18 lip 2014, 10:00

W przypadku doboru konkretnych modeli do przebudowy na WRC oczywiście chodzi o ich wielkość i wagę. Każda następna generacja jest większa od poprzedniej, stąd teamy sięgają po coraz to niższe kategorie aut. Gdyby to miało znaczenie tylko marketingowe to zapewne po OS-ach jeździłyby głównie małe i średnie suvy, bo to jest w tej chwili najbardziej rozwijający się segment.

Jeśli mówimy konkretnie o przyciągnięciu kibiców na OS-y to faktycznie nie ma nic lepszego niż odcinki w miastach. W Mikołajkach taką rolę miał spełniać tor, mnie osobiście podoba się to miejsce, ale sądząc po ilości kibiców (te puste trybuny) to trzeba nad tym popracować. Dawno temu, kiedy w Płocku dość regularnie organizowano KJS-y na jeden z nich w roli gościa specjalnego przyjechał Bogdan Herink ze swoim Renault Clio Maxi (kto pamięta?). Być może wtedy było mniej rozrywek, ale dla jego popisów na parkingu w centrum przyszło chyba pół miasta. Był jeszcze odcinek pod Pałacem Kultury w Wawie,transmitowany na żywo przez tv. Takie okazje dają możliwość pozyskania nowych kibiców, to na pewno.


A co do ilości kibiców na odcinkach i rajdowej atmosfery to zawsze lubię wrócić do 1996 roku, kiedy Hołek po 20 latach dał Polakom powód do dumy, wygrywając Rajd Polski. Popatrzcie ile tam było ludzi. Julian Obrocki pisał w relacjach prasowych o huraganowym dopingu kibiców. Chciałbym tam być.

http://www.youtube.com/watch?v=Ivh-PRh7l8o
JaroMotoBlog.pl
Avatar użytkownika
Jarek Płock
 
Posty: 10
Dołączył(a): wtorek, 1 lip 2014, 21:49

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez jarexcc » piątek, 18 lip 2014, 10:27

Jarek Płock napisał(a):Chciałbym tam być.


a ja tam byłem, i ten ogłuszający doping, te biało czerwone flagi te emocje... :D, to było cos niepowtarzalnego właśnie wzgórze Andersa w Wrocławiu, podobnie było też w roku 1995
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Mad Max » piątek, 18 lip 2014, 10:57

jarexcc napisał(a):
Jarek Płock napisał(a):Chciałbym tam być.

a ja tam byłem, i ten ogłuszający doping, te biało czerwone flagi te emocje... :D, to było cos niepowtarzalnego właśnie wzgórze Andersa w Wrocławiu, podobnie było też w roku 1995
A ja byłem na odcinku Celestynów w czasie Rajdu Warszawskiego 99 i odcinek trzeba było przerwać bo całe 4tyś miasteczko przyszło pooglądać i sobie organizator z nim rady nie mógł dać... jakie to ma znaczenie ?? co było kiedyś. Przecież na większości rajdów w tym i w zeszłym roku są odcinki miejskie: Arłamów - Przemyśl, Świdnicki - Świdnica, Karkonoski - Jelenia Góra (Zabobrze), Rzeszowski - Nowy Świat, Dolnośląski - Kłodzko, (RPP) Warmiński - Prolog na stadionie, tylko niestety z roku na rok na te próby też przychodzi coraz mniej ludzi. Pamiętam jak było w Otwocku podczas rajdu Mazowieckiego/Warszawskiego, na początku organizacji tego odcinka trzeba było przyjść jak na Karową (notabene w zeszłym roku też jakoś mało ludzi było) 1,5h wcześniej żeby mieć jakieś sensowne miejsce, a na ostatniej edycji przyszliśmy 15min wcześniej i miejsce było - więc moim zdaniem odcinki miejskie nie rozwiązują problemu.
Większe zainteresowanie rajdami będzie wówczas kiedy rajdów będzie więcej w TV, i to ogólnodostępnej telewizji - pamiętam swoje początki kiedy jeszcze rajdami się nie interesowałem to zawsze z niecierpliwością czekałem na Moto Wiadomości na Polsacie, nagrywałem to na VHS i później przez tydzień codziennie to oglądałem, w momencie kiedy była możliwość po raz pierwszy w życiu obejrzeć rajd skorzystałem z niej (reaktywacja Rajdu Warszawskiego w 1998) a dalej to już poszło... a żebyście wiedzieli jakie później było moje zdziwienie jak się dowiedziałem że co roku w Warszawie jest Barbórka.
Mówicie że jest problem z zainteresowaniem kogokolwiek rajdami, tylko jak chcecie to zrobić jak duża część z was przestała jeździć na rajdy regularnie bo... no właśnie "bo nie ma po co" - taki slogan słyszę już od wielu osób które rajdami się kiedyś interesowało - u mnie wśród znajomych większość była chociaż raz na rajdzie, części się spodobało innym nie, ale nigdy nie wyciągałem nikogo na siłę tylko pokazywałem jako inną formę spędzenia weekendy... a dodatkowo może coś jeszcze fajnego uda się zobaczyć - może też na to się skłania bardziej piknikowa forma ich oglądania - lepiej obejrzeć dwa zajebiste miejsca niż 4 z dupy wytrzaśnięte bo jest łatwy dojazd.
Kwestia widowiskowości samochodów sama się obroni bo każdy od FIA po zespoły wie na czym to polega i po co ludzie przychodzą na odcinki, nie mniej jednak zainteresowanie rajdami spadło i to bardzo, zobaczcie ile stron jest o edycji 09 a na której w tym momencie jesteśmy - forma rajdu na pewno powinna ulec zmianie - trzy dni ścigania (włączając testowy, starty, mety itp) to jest absolutny MAX - żeby jechać na Finkę w miarę tanio i komfortowo trzeba wziąźć prawie tydzień urlopu - w przypadku Polaka podobnie bo na miejscu trzeba być w środę i teraz wracamy do kwestii namawiania znajomych: weź trzy dni wolnego (łącznie z weekendem 5 dni) i jedziemy na rajd... O chu**** to ja wole jechać nad morze - i wracamy do punktu wyjścia - druga propozycja z mojej strony to zrobić więcej odcinków ale krótszych np 10-12km i każdy oddzielnie punktowany - bo to jednak jest prawda (i też to zauważyłem po sobie) że przez pierwsze dni jest "maximum atak" a później "byle do mety" - pierwszego dnia trzęsą Ci się ręce z podniecenia i adrenaliny a ostatniego dnia zmuszasz się żeby iść pooglądać i już bez takich emocji - i jeszcze raz tak jak napisałem wcześniej TV TV i jeszcze raz TV bez tego ani rusz.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4347
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez jarexcc » piątek, 18 lip 2014, 11:05

TV nie odda nawet w 50% tego co się dzieje, to taka też ludzkie stadne podejście, jak jest dużo to wszyscy idą i jest jeszcze więcej
a mi też brakuje tego, wtedy się nogi trzęsły i ręce a adrenalina osiągała maksa

https://www.youtube.com/watch?v=YvgaBWNjrFA
Ostatnio edytowano piątek, 18 lip 2014, 11:16 przez jarexcc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Mad Max » piątek, 18 lip 2014, 11:11

jarexcc napisał(a):TV nie odda nawet w 50% tego co się dzieje,
odda nie odda ale zainteresuje, a jak zainteresuje to prędzej czy później taki zwykły widz spróbuje to zobaczyć na żywo - więc jest znacznie większa szansa że zostanie z tymi rajdami. Mój ojciec który rajdami się za specjalnie nie interesuje kiedyś na spokojnie potrafił powiedzieć kto jest kto oraz kojarzył kto gdzie jeździ... teraz wie że jeździ Kubica i Kajto... domyśl się dlaczego... - dodam jeszcze że chętnie ogląda relacje z rajdów a ostatnio jest zafascynowany Moto GP
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4347
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez jarexcc » piątek, 18 lip 2014, 11:19

Mad Max napisał(a):
jarexcc napisał(a):TV nie odda nawet w 50% tego co się dzieje,
odda nie odda ale zainteresuje, a jak zainteresuje to prędzej czy później taki zwykły widz spróbuje to zobaczyć na żywo - więc jest znacznie większa szansa że zostanie z tymi rajdami. Mój ojciec który rajdami się za specjalnie nie interesuje kiedyś na spokojnie potrafił powiedzieć kto jest kto oraz kojarzył kto gdzie jeździ... teraz wie że jeździ Kubica i Kajto... domyśl się dlaczego... - dodam jeszcze że chętnie ogląda relacje z rajdów a ostatnio jest zafascynowany Moto GP



nie twierdze że TV ma nie być, wręcz przeciwnie, tylko chcę powiedzieć że TV nie oddaje tego jakie emocje są gdy jesteś bezpośrednio na rajdzie
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez stachniak14 » piątek, 18 lip 2014, 12:29

Dołożę swoje dwa grosze:)

Widowiskowość wrc spadła jednak bomba jaką idą najlepsi dla mnie w zupełności wystarcza.

Brakuje jednak widowiskowości w rsmp. Tutaj na przestrzeni 10 lat zmieniło się najwięcej. Samochody są na najwyższym poziomie przez co często nudne.
Możliwe, że powodem małej ilości kibiców na rajdzie polski była mniejsze zainteresowanie rsmp i dalej już jakoś poszło.

Gdybym miał zacząć od czegoś prostego to marzyłby mi się odcinek przejeżdżany jednego dnia....4 krotnie.
Poranna pętla dwa przejazdy i wieczorna kolejne dwa w drugą stronę. Podobne rozwiązanie było poprzedniego roku w rally masters i dzięki temu przerwy były krótsze, przejazdów jak i emocji więcej. Syf naniesiony na drogę podczas pierwszego przejazdu mocno utrudniał jazdę w drugiej pętli.

Z oczywistych względów w grę wchodzą tylko rajdy asfaltowe.

----------------------------------------------------------------------


Kiedy ostatni raz widzieliście coś takiego?
https://www.youtube.com/watch?v=EKStafmRdXI

Kto z nas nie chciałby stanąć w takim kręgu?
Nie muszą to być tak niebezpieczne warunki rzecz jasna ale wrażenia niezapomniane.

Na dolnośląskim prolog jechał dwukrotnie - może jeden przejazd bez pomiaru czasu?
Paweł Stachniuk
stachniak14
A6
 
Posty: 1237
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Mad Max » piątek, 18 lip 2014, 12:52

stachniak14 napisał(a):Kiedy ostatni raz widzieliście coś takiego?
https://www.youtube.com/watch?v=EKStafmRdXI
Kto z nas nie chciałby stanąć w takim kręgu?
Nie muszą to być tak niebezpieczne warunki rzecz jasna ale wrażenia niezapomniane.
Mamy coś takiego co roku w bezpieczniejszych warunkach... nazywa się to Karowa, jak kolega spragniony takich wrażeń to zapraszamy na ten festyn w tym roku.

jarexcc napisał(a):
Mad Max napisał(a):
jarexcc napisał(a):TV nie odda nawet w 50% tego co się dzieje,
odda nie odda ale zainteresuje, a jak zainteresuje to prędzej czy później taki zwykły widz spróbuje to zobaczyć na żywo - więc jest znacznie większa szansa że zostanie z tymi rajdami. Mój ojciec który rajdami się za specjalnie nie interesuje kiedyś na spokojnie potrafił powiedzieć kto jest kto oraz kojarzył kto gdzie jeździ... teraz wie że jeździ Kubica i Kajto... domyśl się dlaczego... - dodam jeszcze że chętnie ogląda relacje z rajdów a ostatnio jest zafascynowany Moto GP
nie twierdze że TV ma nie być, wręcz przeciwnie, tylko chcę powiedzieć że TV nie oddaje tego jakie emocje są gdy jesteś bezpośrednio na rajdzie
Przełomowe odkrycie to to nie jest... tak czy siak moim zdaniem tegoroczną edycję pod kontem ilości kibiców głównie położyło podejście Ufoludków do kibiców, kretyńskie zamykanie dróg dojazdowych do odcinków, kilometrowe spacery od parkingów oraz zeszłoroczna edycja której forma organizacji pod kontem kibiców była identyczna, tylko jeszcze pogoda jeszcze dołożyła swoje trzy grosiki i śmiem twierdzić że spora grupa "oglądaczy" się do tego zraziła i nie chciała "powtórki z rozrywki" w tym roku.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4347
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez jarexcc » piątek, 18 lip 2014, 13:16

Mad Max napisał(a):Mamy coś takiego co roku w bezpieczniejszych warunkach... nazywa się to Karowa, jak kolega spragniony takich wrażeń to zapraszamy na ten festyn w tym roku.



tak fajnie ale to raz w roku w Warszawie, a dlaczego nie da się tego zrobić na mecie każdego rajdu, co stoi na przeszkodzie, kiedyś było, tak było, potem nagle komuś strzeliło do głowy i zakazano.
Avatar użytkownika
jarexcc
A5
 
Posty: 604
Dołączył(a): poniedziałek, 31 sty 2005, 10:10
Lokalizacja: Cieszyn/Kostkowice

Re: Rajd Polski A.D. 2014

Postprzez Mad Max » piątek, 18 lip 2014, 13:26

jarexcc napisał(a):
Mad Max napisał(a):Mamy coś takiego co roku w bezpieczniejszych warunkach... nazywa się to Karowa, jak kolega spragniony takich wrażeń to zapraszamy na ten festyn w tym roku.

tak fajnie ale to raz w roku w Warszawie, a dlaczego nie da się tego zrobić na mecie każdego rajdu, co stoi na przeszkodzie, kiedyś było, tak było, potem nagle komuś strzeliło do głowy i zakazano.
Ja się chyba trochę już zaczynam gubić... Czemu miało by to służyć?? Sądzisz że tego typu popisy (jeśli je ktoś potrafić dobrze wykonać a jak pokazuje przykład Karowej bardzo duża część ma z tym jednak problemy) maja przyciągnąć ludzi na odcinki?? Ja sądzę że nie, nawet jak na każdym odcinku gdzieś w miejscowości na parkingu taką beczkę postawisz z obowiązkowym objazdem to śmiem wątpić żeby jakoś diametralnie zmieniło to obraz rajdów.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4347
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron