Moderator: SebaSTI
Marcin z Mtl napisał(a):Dlatego rajdy raczej nie wygrają z największym objazdowym cyrkiem świata zwanym Formułą 1 i jej niższymi ligami
Śmiechol napisał(a):Moim zdaniem po prostu - rajdy trzeba zrozumieć, żeby się nimi ekscytować.
żółtodziób napisał(a): "skoro ta gwiazda, którą uwielbiam lubi rajdy to może warto się tym zainteresować".
@luki rally@ napisał(a):Tak w wolnej chwili ułożyłem sobie jak dla mnie najlepszą opcje na trasę Rajdu Polski.
Czwartek: SSS + Baranowo
Piątek: X2 Kruklanki,Babki,Gołdap
Sobota: X2 Paprotki (ok.30km),Milki (wydłużyć do 20 kilka km),Stare Juchy (tez ponad 20 km,w drugą stronę co teraz) , Wieliczki i zjazd na serwis.
Niedziela: SSS, Baranowo i Power Stage Chmielewo,moim zdanie krótko ale widowiskowo pod transmisję live.
Spokojnie 350 km Os można zrobić i dużo bardziej kompaktowo.
Jakie wasze zdanie na ten temat??
żółtodziób napisał(a):@luki rally@ napisał(a):Tak w wolnej chwili ułożyłem sobie jak dla mnie najlepszą opcje na trasę Rajdu Polski.
Czwartek: SSS + Baranowo
Piątek: X2 Kruklanki,Babki,Gołdap
Sobota: X2 Paprotki (ok.30km),Milki (wydłużyć do 20 kilka km),Stare Juchy (tez ponad 20 km,w drugą stronę co teraz) , Wieliczki i zjazd na serwis.
Niedziela: SSS, Baranowo i Power Stage Chmielewo,moim zdanie krótko ale widowiskowo pod transmisję live.
Spokojnie 350 km Os można zrobić i dużo bardziej kompaktowo.
Jakie wasze zdanie na ten temat??
Moje zdaniejest takie, że możemy mieć nalepsze pomysły i organizattor moze je uwzględnić, ale potem swoje 0,03 PLN do tego wrzuci po pierwsze FIA a po drugie promotor, który z tego co wiem ma wpływ na ostateczny kształt odcinków, choć moim zdaniem mieć absolutnie nie powinien. Powinien się zajmować tym co do niego należy, czyli oprawą medialną. przebieg trasy powinien leżeć wyłącznie w gestii organizatora, bo organizator najlepiej zna specyfikę tras i możliwosci logistyczne jakie one oferują. FIa powinna moim zdaniem dokonywać jedynie odbioru technicznego, to zanczy przypilnować czy tasa nie jest zbyt niebezpieczna i jest dobrze przygotowana, żeby się z tego nie zrobił rajd terenowy jak w zeszłym roku, albo w tym roku na Litwie. Sytuacja jest taka,że mamy kucharek sześć, a jak mówi przysłowie, gdzie kucharek sześśc, tam cycków dwanaście. No i jest jak jest.
@luki rally@ napisał(a):żółtodziób napisał(a):@luki rally@ napisał(a):Tak w wolnej chwili ułożyłem sobie jak dla mnie najlepszą opcje na trasę Rajdu Polski.
Czwartek: SSS + Baranowo
Piątek: X2 Kruklanki,Babki,Gołdap
Sobota: X2 Paprotki (ok.30km),Milki (wydłużyć do 20 kilka km),Stare Juchy (tez ponad 20 km,w drugą stronę co teraz) , Wieliczki i zjazd na serwis.
Niedziela: SSS, Baranowo i Power Stage Chmielewo,moim zdanie krótko ale widowiskowo pod transmisję live.
Spokojnie 350 km Os można zrobić i dużo bardziej kompaktowo.
Jakie wasze zdanie na ten temat??
Moje zdaniejest takie, że możemy mieć nalepsze pomysły i organizattor moze je uwzględnić, ale potem swoje 0,03 PLN do tego wrzuci po pierwsze FIA a po drugie promotor, który z tego co wiem ma wpływ na ostateczny kształt odcinków, choć moim zdaniem mieć absolutnie nie powinien. Powinien się zajmować tym co do niego należy, czyli oprawą medialną. przebieg trasy powinien leżeć wyłącznie w gestii organizatora, bo organizator najlepiej zna specyfikę tras i możliwosci logistyczne jakie one oferują. FIa powinna moim zdaniem dokonywać jedynie odbioru technicznego, to zanczy przypilnować czy tasa nie jest zbyt niebezpieczna i jest dobrze przygotowana, żeby się z tego nie zrobił rajd terenowy jak w zeszłym roku, albo w tym roku na Litwie. Sytuacja jest taka,że mamy kucharek sześć, a jak mówi przysłowie, gdzie kucharek sześśc, tam cycków dwanaście. No i jest jak jest.
Ja to rozumiem dokładnie,tylko pytam jak ty byłbyś np. dyrektorem i decydował,to czy brałbyś pod uwagę taką trasę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości