Moderator: SebaSTI
kuba.es napisał(a):Osobiście nie miałbym nic przeciwko temu, by w przyszłym sezonie składy zespołów pozostały bez zmian. Ogier rozmawia z Citroenem i prawi komplementy ile im zawdzięcza. Szczerze mówiąc pierwszy raz od jego odejścia słyszę z jego ust tak ciepłe słowa pod adresem byłego pracodawcy. Zatem być może romansują już całkiem serio, choć wolałbym by Citroen nieco utarł mu nosa przy pomocy jakiegoś szybkiego składu. Moje subiektywne zdanie jest takie, że jego obecność w danym zespole odbija się nieco na pozostałych jego członkach. Jako mistrz świata jest traktowany zupełnie inaczej niżozostali. Przekonał się o tym choćby Latvala czy obecnie Tanak z Evansem. Nadal wierzę, że Citroen jest w stanie robić dobre wyniki bez jego pomocy. Mikkelsen + Breen to według mnie bardzo dobra alternatywa. Dużo tańszy zestaw i o pbaj najlepsze mają jeszcze przed sobą.
Taurus napisał(a):citroen wczoraj kupił ogiera od msportu za 12 mln. dodatkowo mają wypożyczyć im meeka z możliwością zakupu o ile kris będzie wyjeżdżał na każdy rajd w pierwszym składzie. trener wilson zapowiada w ataku równięż estończyka oraz mocną ławkę rezerwowych. potwierdzone info. już wkrótce na łamach tygodnika rajdowego
wanderer napisał(a):I możesz podać jakiś konkrety nt. nierównego traktowania na linii Ogier - Tanak&Evans? Przykłady ze Szwecji i Argentyny, gdzie kierowcy M-Sportu byli blisko siebie, pokazują, że każdy ma tam raczej równy status.
kuba.es napisał(a): A przykład takiej sytuacji to choćby testy przed Finlandią, gdzie Ogier skasował jedyną dostępną Fiestę i pozostali zbytnio nie potestowali.
Tomek K napisał(a):kuba.es napisał(a): A przykład takiej sytuacji to choćby testy przed Finlandią, gdzie Ogier skasował jedyną dostępną Fiestę i pozostali zbytnio nie potestowali.
Nie wczytując się w dyskusję jedynie w kwestii wyjaśnienia. Przed Finlandią nie pojeździli Evans i Suninen. Tanak testował przedOgierem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości