auta klasy R5

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: auta klasy R5

Postprzez KaMiLL WRC » środa, 6 mar 2013, 20:53

kremer napisał(a):Był to model Step 2 z Joystikiem itp. To były takie czasy gdzie sporo można było na sprzęt zrzucić :)


Na Karkonoskim w 2001 roku w Corolli Kuzaja nawet była zamontowana łopatka do zmiany biegów przy kierownicy i z tego co pamiętam po raz pierwszy z tą nowinką jechał od Rajdu Wisły.
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra


Re: auta klasy R5

Postprzez Honiclbr » sobota, 15 cze 2013, 16:50

Michał Sołwowo zdradził dziś, że jak na razie nie myśli o Fieście R5. http://fajfmajnes.blog.pl/2013/06/15/so ... ysli-o-r5/
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: auta klasy R5

Postprzez Sylwek_GSi » czwartek, 27 cze 2013, 19:32

mnie najbardziej zdziwiła jedna rzecz w R5. Na którejś popularnej stronie napisali jakoby auta a przynajmniej jedno albo Fiesta albo 208, ale pewnie i jedno i drugie R5 nie posiadało systemu ALS czyli podtrzymania. Wiecie cos wiecej na ten temat?
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: auta klasy R5

Postprzez Anbarra » czwartek, 27 cze 2013, 19:53

Prawda, nie posiadaja.
Na jednym filmiku z testow widac jak powoli ciagle z niskich obrotow ;)
edyta: 18s http://www.youtube.com/watch?v=R91t59mkZvI widac wyraznie ze ma przez chwile mala moc :)
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Re: auta klasy R5

Postprzez wiechu100 » piątek, 28 cze 2013, 04:06

Ladnie to jezdzi. Nowe opony w ERC tez widac daja rady
Avatar użytkownika
wiechu100
N3
 
Posty: 399
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2010, 12:23

Re: auta klasy R5

Postprzez speedyzxz » piątek, 28 cze 2013, 15:52

No właśnie tego ALS nie ma bo nie mają tego w żadnym aucie swojej marki, tak?
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: auta klasy R5

Postprzez MSG Racing » sobota, 29 cze 2013, 01:28

Chyba nie o to chodzi. Als ogólnie to program. Ale myslę że chodzi o to, że podtrzymanie zmniejsza, żywotnosć turba, wydechu, zaworów, tłoków i głowicy. Bez niego nie ma z tym takiego problemu, a co za tym koszty trochę spadają. Trochę tu, trochę tam i suma się zbiera.
Jednak jakos nie bardzo chce mi się wierzyć, żeby to tak pozostało na dłużej.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: auta klasy R5

Postprzez Domson » sobota, 29 cze 2013, 10:21

z Twittera Colina Clarka

"
Spoken with the boys in the R5s and looks like they are 1sec/km quicker than S2000. Feeling is they are at least 1.5sec/km slower than WRC."
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: auta klasy R5

Postprzez speedyzxz » sobota, 29 cze 2013, 16:23

MSG Racing napisał(a):Chyba nie o to chodzi. Als ogólnie to program. Ale myslę że chodzi o to, że podtrzymanie zmniejsza, żywotnosć turba, wydechu, zaworów...


No to miałem na myśli, że do seryjniaków nie trafia często turbo które by to wytrzymało ;) a katowania na rajdzie to chyba w szczególe :)
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: auta klasy R5

Postprzez MSG Racing » niedziela, 30 cze 2013, 22:42

speedyzxz napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Chyba nie o to chodzi. Als ogólnie to program. Ale myslę że chodzi o to, że podtrzymanie zmniejsza, żywotnosć turba, wydechu, zaworów...


No to miałem na myśli, że do seryjniaków nie trafia często turbo które by to wytrzymało ;) a katowania na rajdzie to chyba w szczególe :)

Ale chyba nie wierzysz, że tam jest to samo 1.6turbo co w seryjnej 208 GTi i po pary zmianach?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: auta klasy R5

Postprzez woocasch » poniedziałek, 1 lip 2013, 09:07

MSG Racing napisał(a):
speedyzxz napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Chyba nie o to chodzi. Als ogólnie to program. Ale myslę że chodzi o to, że podtrzymanie zmniejsza, żywotnosć turba, wydechu, zaworów...


No to miałem na myśli, że do seryjniaków nie trafia często turbo które by to wytrzymało ;) a katowania na rajdzie to chyba w szczególe :)

Ale chyba nie wierzysz, że tam jest to samo 1.6turbo co w seryjnej 208 GTi i po pary zmianach?

Trzeba by chyba kupić 208 R5 i dokładnie zbadać co tam jest wsadzone, ala Eurosporcie coś mówili, że właśnie m.in. turbo jest seryjne. Jednak czy to oznacza, że pochodzi z 208 GTi czy może seryjne jest w tym sensie, że można je znaleźć w katalogu producenta i nie jest wykonywane na specjalne zamówienie PSA i dzięki temu zamiast 10.000 EUR kosztuje 2000 EUR już nie wyjaśnili. Podobnie chyba piasty są seryjne, ale nie pochodzą z 208 czy Fiesty, ale w przypadku Forda np z Transita :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: auta klasy R5

Postprzez speedyzxz » poniedziałek, 1 lip 2013, 09:18

MSG Racing napisał(a):Ale chyba nie wierzysz, że tam jest to samo 1.6turbo co w seryjnej 208 GTi i po pary zmianach?

Nie, nie koniecznie z 208, zresztą woocasch już tam wytłumaczył dalej
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: auta klasy R5

Postprzez luks » poniedziałek, 1 lip 2013, 10:01

turbo ma być seryjne z modelu w obrębie producenta..
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Re: auta klasy R5

Postprzez piotrg » sobota, 21 cze 2014, 23:20

Jak narazie to występy fabrycznych ekip w rsme robią tylko antyreklame 208. Szkoda że Kajto nie jeździ częściej bo duże punkty można z każdego rajdu przywieźć gdzie 208 jadą :), nie trzeba się z nimi ścigać bo same się wykruszą :).
Kupić amerykańca w dieslu to jak pójść do prostytutki żeby się całować ...
Avatar użytkownika
piotrg
N3
 
Posty: 468
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2011, 00:44
Lokalizacja: kocerany / warszawa

Re: auta klasy R5

Postprzez Matthias Schmidt » sobota, 21 cze 2014, 23:33

No niestety Peugeot zbudowal bardzo awaryjne auto. Pytanie, czy z czasem uda sie zyskac niezawodnosc? Wielka szkoda. Mocno liczylem na zwyciestwo Abbringa... :?
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości