Moderator: SebaSTI
Niby klasa S2000 przetrwała "prawie" te 10 lat o wynalazku RRC nawet nie wspominam ale mam podobne nadzieję co Ty, duże zmiany regulaminu nie służą rozwojowi ani sprzętu ani danej klasyspeedyzxz napisał(a):Ostatnio brakuje długoletniej ciągłości klas, osobiście mam nadzieję na najbliższe 10 lat czeka nas wyłącznie kosmetyka, a nie rewolucje
Mitsubishi R5 zabrakło na starcie Vinterpokalen, ponieważ Svenska Bilsportförbundet nie dopuściła samochodu do mistrzostw Szwecji, ale firma Mpart AB przygotowująca rajdówkę, nie zrezygnowała z załatwienia formalności w SBF. Sprawy papierkowe mają zostać załatwione w tym miesiącu. Debiut przesunięto na Östersund Winter Rally (27-28 lutego), drugą rundę mistrzostw Szwecji.
Mpart poinformował, że wyniki pierwszych testów Mitsubishi R5 w każdym względzie przekroczyły oczekiwania. Poza koniecznością drobnych poprawek, samochód pracował perfekcyjnie. Producent jest szczególnie zadowolony z zawieszenia Öhlinsa, wykonanego specjalnie dla tego pojazdu. Testy będą kontynuowane w tym tygodniu.
Kit_Car napisał(a):No to Skoda odpuszcza ERC, szanse Kajta znacznie rosną
gregortest napisał(a):Już nie mogę się doczekać nowej Skody
Po rozmowie z chłopakami z Czech, - sa pod dużym wrażeniem.
Zobaczymy co powie Bryan w porównaniu z DS-em.??
Mam nadzieję , że w niedługim czasie Kajto wsiadzie w to auto...
hooligan napisał(a):A ja mam pytanie czemu Fabia R5 ma tak dziwnie zamontowane tylne skrzydło (podobnie widziałem w niektórych seriach wyścigowych). Jest ono i tak dosyć mocno rozwinięte - czy tu chodzi o to że ramiona mocujące posiadają także rolę stateczników?
I czemu tylne szyby mają na górze kółka - jakieś wzmocnienia?
gregortest napisał(a):Już nie mogę się doczekać nowej Skody
Po rozmowie z chłopakami z Czech, - sa pod dużym wrażeniem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości