ADAC Rallye Deutschland 2012

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Maxikitcar » środa, 22 sie 2012, 21:41

a czy ktoś zabrania Kościuszce trenować, niewychodzić z rajdówki ,porównując go do Prokopa?Widać czech ma więcej ambicji i bardziej dąży do celu, a Kościuszko zaczyna już rajdy traktowac jak to swoje DJowanie,jednego serialu się trzyma, w polsce wystartuje na barbórce by kibice niezapomnieli o nim i to wszystko, ten sport wymaga ciągłego kontaktu z rajdówka i treningami a najlepszy trening jest podczas oesów szczególnie się jak się wie o sobie że jest się przeciętnym kierowcą. Zawsze w kółko brak treningów,bo trzeba było w remizie płytą kręcić,bo to czy tamto, potem w WRC albo wynik poniżej oczekiwań lub nieukończenie rundy i tak w kółko od 10lat. Mając budżet na MŚ powinien zapewnić sobie starty na rajdy niskiej rangi w ramach treningów czy to we włoszech czy innym państwie by non stop nakur.iać kilometry i stawać się naprawdę dobrym driverem ,no chyba że jest tak wyniosły że inne rajdy poza MŚ to dla niego hańba i wstyd, bo może byc ktoś lepszy od niego i co wtedy? jak to opisać w PR?
Maxikitcar
N2
 
Posty: 162
Dołączył(a): środa, 11 kwi 2012, 21:46


Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Sejol » środa, 22 sie 2012, 21:52

boss napisał(a):Gdyby nie wkład własny Kościucha to Lotos nie był by obecny na arenie międzynarodowej... taka jest różnica między Kajtkiem a Michałem.


Nie zgadzam się. Ludzie z Lotosu mają nosa i wierzą w Michała i ja też wierzę, on jeszcze dużo pokaże, ale musi go pech opuścić. Michał to nasza jedyna nadzieje na sukces międzynarodowy, trzymajmy za niego kciuki. !!
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Ayatol » środa, 22 sie 2012, 22:26

A ja nie rozumiem o co wam wszystkim chodzi. Lotos ma dać kasę Kajtkowi? Rajdy to nie piłka nożna! Dynamic rally team to nie reprezentacja i mogą wystawiać kogo chcą. Michał ma tam jakiś układ i on jedzie. Jak będą chcieli to wystawią innego, lepszego lub gorszego kierowcę i mają do tego prawo bo to jest ich kasa. A to że cały czas wmawiają ludziom że Kościuszko odnosi sukcesy też można zrozumieć bo głupio by było gdyby mówili że idzie im słabo i do niczego się nie nadają. Czy on ma talent? Pewnie większy niż ja i paru innych na tym forum. Czy może śmigać setki kilometrów treningowych? Tego nie wiemy. Ja też jakoś nie jestem jego wielkim fanem ale gdyby ktoś dał mi szanse ścigać się po całym świecie to bym to robił. Jak ktoś ma z tym problem to niech nie zwraca uwagi na jego występy i tyle.

Pozdrawiam
Ayatol
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): środa, 25 sty 2012, 23:39

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Matthias Schmidt » środa, 22 sie 2012, 22:30

Pecha moze ma ale niewiele. Tak naprawde niewiele pokazuje w PWRC. Pierwsze miejsce i pokonanie dwoch rywali? Trzecie miejsce i pokonanie trzech? To jest jakas klasa? Nie wydaje mi sie. Oczywiscie, ze nie jest z niego totalna miernota, ale daj sobie spokoj z tym ze "on to jeszcze pokaze co potrafi". Bo on potrafi to co pokazuje od ilus tam lat. Trzymac kciuki to mozesz, ale watpie aby Kosciuszko mogl pokazac wiele wiecej.

Oczywiscie, zebym nie zostal zle odczytany. To nie jest kierowca z najnizszej polki, ale nie jest to tez kierowca ktory moze zawojowac Mistrzostwa Swiata.

Ayatol ma racje. Niech spelnia swoje marzenia i cieszy sie z jazdy w co jak co ale Mistrzostwach Swiata. To tez jest jakis cel. Ma kase to moze i nikt mu nie zabrania. Tylko nie ludzmy sie - mistrza swiata zaden sponsor z niego nie zrobi.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Loeb1987 » środa, 22 sie 2012, 23:42

kmederski napisał(a):I to ogromna kasa - nawet Solowow na dluzsza mete nie byl w stanie jechac pelnych dwoch cykli, sam mowil, ze jest to zbyt kosztowne jednak.

Jak pan Sołowow mówi o zbyt kosztownym, to chodzi o czas ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Jarek55511 » środa, 22 sie 2012, 23:48

Jak z Michała jest taki świetny kierowca to czemu ten jego zespół gdzie jest testerem Motorsport Italia nie wziął jego do Mini WRC tylko Atko? Testuje we Włoszech u nas też. Ciągle na fb są informacje że wraca z testów itp. A czemu nie startuje w żadnym rajdzie zamiast testów? Np. Barum, Ypress? Tam by nie załapał się do 30tki. Porównałem go do Prokopa ponieważ Martin zdobył tytuł z prywatnym zespołem,a Michał miał FABRYKE nie musze tłumaczyć czym się różnią te dwa zespoły.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Loeb1987 » czwartek, 23 sie 2012, 01:40

Bo Atkinson to zawodnik pokroju P. Solberga ;) Czy uważasz, że Kościuszko jeździ na takim poziomie?
i najważniejsze, testy to nie rajd ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez wanderer » czwartek, 23 sie 2012, 01:52

Jarek55511 napisał(a):Jak z Michała jest taki świetny kierowca to czemu ten jego zespół gdzie jest testerem Motorsport Italia nie wziął jego do Mini WRC tylko Atko?

Drugiego Armindo Araujo nie potrzebują. ;) Chociaż, nie wiem czy porównanie Araujo do MK nie byłoby obelgą dla pierwszego. W końcu gość ma na koncie 4 tytuły mistrza Portugalii i 2 w PWRC.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez gregortest » czwartek, 23 sie 2012, 08:14

no chyba że jest tak wyniosły że inne rajdy poza MŚ to dla niego hańba i wstyd, bo może byc ktoś lepszy od niego i co wtedy? jak to opisać w PR?
To nawet nie chodzi o wyniosłość.
Tylko o to , że dostałby bęcki od lokalnych matadorów.
Lotos zamiast sponsorować Kopściuszkę, nawet w 50 % formie, na więcej bym nie liczył, to najlepszym ruchem było by wystawienie Kajtka do ME i RSMP .
A jeżeli cykle się pokrywają, to do wybranych PCWRC.
PCWRC uczy kilometrów oesowych. Jeden sezon powinien spokojnie dobremu kierowcy wystarczyć na zaznajomienie się z konfiguracją takich imprez i dojeżdżania.
A najlepeij zrobimy obstawiając wynik "juniora" na deutchlandzie:)
Tak jak pisałem wcześniej;
1 dzień super rally
2. dzień - dzwon, awaria itp.
3. dzień na wyrwę może siię uda dojechać.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez woocasch » czwartek, 23 sie 2012, 09:06

Wiecie co, a może właśnie o to chodzi z tym Juniorem, żeby o nim dyskutować. Zobaczie ile postów mu poświęciliśmy, ile razy pojawiła się nazwa Lotos, co prawda nie są to zachwyty nad osobą Kościuszki, ale ruch w sieci jest i to też się liczy :)
A tak całkowicie poważnie, osobiście cieszę się, że od kilku lat co rok mamy polskiego zawodnika w jednym z oficjalnych cykli WRC, ale szczerze to oprócz sezonu 2009, gdzie była szansa na tytuł, Junior jeździ słabo. Zbyt często pojawiają się przygody na trasie, awarie i za długo trwa "oswajanie się" z autem, trasami, warunkami drogowymi itd. itp. Skoro facet potrzebuje tyle czasu na aklimatyzację w rajdówce to powinien kasę z testów (przecież testy nie są za darmo, też coś kosztują) przeznaczyć na starty w kilku rajdach IRC. Zobaczcie, że Paddon Hayden jakoś potrafił w pierwszym sezonie w Subaru Imprezie zgarnąć tytuł w PWRC, teraz znowu pierwszy raz startując Fabią S2000 potrafił już wygrać dwie rundy SWRC, czyli chłopak szybko odnajduje się w nowych warunkach i jemu może wystarczy tylko kilka testów, z Juniorem niestety tak nie jest.
A co do przykładu, że Michał Sołowow też nie ogarnia kilku cykli jednocześnie. Wydaje mi się, że problemem nie jest kasa, tylko czas. Chociaż może z kasą jest też tak, że "Sołowow kierowca" na początku sezonu rozmawia z "Sołowowem sponsorem" i ustalają, że w sezonie 2012 wydają na rajdy kwotę X i w ramach tej kwoty planują sezon. Mimo, że nie byłoby problemem zwiększyć tej kwoty dwukrotnie to Michał S. może tego nie chce. Zresztą on ma na głowie dużo więcej spraw niż tylko rajdy, a Junior aspiruje do miana kierowcy zawodowego, tzn. jego wszystkie działania związane są z rajdami i samochodami, więc jego cały czas powinien być poświęcony na doskonalenie techniki prowadzenia samochodu. Jeżeli Kościuszko nie wysiada z auta i non-stop testuje i nie widać tego w wynikach rajdów, to jeszcze gorzej o nim świadczy :(
Życzę mu aby wreszcie coś pokazał, aby w ładnym stylu wygrał Deutschland, żebym mógł powiedzieć: "No tym razem chłopak pokazał klasę". Potem niech przyjedzie na Rajd Polski i niech wygra większość odcinków z Kajtkiem i wtedy okaże się, że jednak Lotos dobrze dzieli środki. Albo niech na Polskim będzie równa walka, bez gadania, że Junior pomaga Kajtkowi i nie chce odbierać mu punktów, poprostu niech między zawodnikami Lotosu będzie walka bez gadania kto ma jakie auto itd. itp.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez kmederski » czwartek, 23 sie 2012, 10:10

No roznica miedzy miskiem a subarakiem jest jednak. Trakcyjnie subaru jest lepsze, misiek ma przewage dolu, ale w zakretach ledwo sie miesci. Juniorowe auto przygotowuja Wlosi, oni jak dawniej mowil Holek sa swietni jesli chodzi o improwizacje( czego nie mozna powiedziec o Anglikach jego zdaniem) gdy cos sie wydarzy, natomiast jesli chodzi o przygotowanie auta nie sa specjalnie solidni. Nasi mechanicy sa lepsi, dokladniejsi i solidniejsi. O czyms swiadczy fakt, ze Kajto po rozstaniu z SPRT do miska jednak nie wrocil i RallyTechnology przestawilo sie na subaru. Subaru podobno jest bardziej pancerne.

A poza tym to jest dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad swietami Wielkanocy :wink:


Ale to watek o Rally Deutschland - wszyscy ktorzy sie wybieraja na ten rajd powinni koniecznie odwiedzic strefe serwisowa. Wstep kosztuje 5 euro i niestety nie jest zawarty w cenie karnetu :( . bedzie mozna obejrzec sporo nowosci :D


Yaris R1A - 90 KM,

Fiesta R1 - 130 KM

Twingo R1 - 140 KM

DS3R1 - 125 KM

Cos sie zaczyna ruszac :D
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez woocasch » czwartek, 23 sie 2012, 14:20

Wątek o Rallye Deutschland, a Kościuszko w nim startuje, więc chyba można o nim pisać. Zresztą na końcu swojej wypowiedzi napisałem, że życzę Juniorowi aby miał dobry rajdi nawet go wygrał. Co do różnicy między Lancerem i Imprezą, na przykładzie Kajtka widać, że Impreza R4 to dobre auto, ale teraz pytanie, czy Kościuszce ktoś kazał startować Miśkiem, tzn. dał mu wybór albo Misiek albo siedzisz w domu? No chyba nie, to była chyba czyjaś świadoma decyzja, podyktowana dogłębną analizą rynku, porównaniem samochodów, dostępnością auta, kosztami, doświadczeniem tunera i milionem innych wytycznych.
W sumie to mam nadzieję, że na Rajdzie Polski dwóch zawodników Lotosu będzie miało zielone światło do równej walki i zobaczymy kto wyjdzie z niej wygranym :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez kmederski » czwartek, 23 sie 2012, 15:40

woocasch - mysle ze jak w wielu dziedzinach " tak krawiec kraje jak mu materii staje" .

Nie sadze zeby na Rajdzie Polski byl jakis team order. Nie ma potrzeby, Kajto juz ma mistrza w kieszeni :D .

Natomiast ciesze sie bardzo, ze zobaczymy Solka, Juniora, Holka - bedzie wreszcie ciekawy rajd, bo jak na razie tegoroczny sezon wieje nuda :(
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez kmederski » czwartek, 23 sie 2012, 17:08

kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Re: ADAC Rallye Deutschland 2012

Postprzez Eldar » czwartek, 23 sie 2012, 17:25

Najpierw była sucha trawa i nagrzany katalizator, czy najpierw było coś innego, a dopiero potem sucha trawa i nagrzany katalizator?
Eldar
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): wtorek, 14 cze 2011, 22:50

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 108 gości