Wiecie co, a może właśnie o to chodzi z tym Juniorem, żeby o nim dyskutować. Zobaczie ile postów mu poświęciliśmy, ile razy pojawiła się nazwa Lotos, co prawda nie są to zachwyty nad osobą Kościuszki, ale ruch w sieci jest i to też się liczy
A tak całkowicie poważnie, osobiście cieszę się, że od kilku lat co rok mamy polskiego zawodnika w jednym z oficjalnych cykli WRC, ale szczerze to oprócz sezonu 2009, gdzie była szansa na tytuł, Junior jeździ słabo. Zbyt często pojawiają się przygody na trasie, awarie i za długo trwa "oswajanie się" z autem, trasami, warunkami drogowymi itd. itp. Skoro facet potrzebuje tyle czasu na aklimatyzację w rajdówce to powinien kasę z testów (przecież testy nie są za darmo, też coś kosztują) przeznaczyć na starty w kilku rajdach IRC. Zobaczcie, że Paddon Hayden jakoś potrafił w pierwszym sezonie w Subaru Imprezie zgarnąć tytuł w PWRC, teraz znowu pierwszy raz startując Fabią S2000 potrafił już wygrać dwie rundy SWRC, czyli chłopak szybko odnajduje się w nowych warunkach i jemu może wystarczy tylko kilka testów, z Juniorem niestety tak nie jest.
A co do przykładu, że Michał Sołowow też nie ogarnia kilku cykli jednocześnie. Wydaje mi się, że problemem nie jest kasa, tylko czas. Chociaż może z kasą jest też tak, że "Sołowow kierowca" na początku sezonu rozmawia z "Sołowowem sponsorem" i ustalają, że w sezonie 2012 wydają na rajdy kwotę X i w ramach tej kwoty planują sezon. Mimo, że nie byłoby problemem zwiększyć tej kwoty dwukrotnie to Michał S. może tego nie chce. Zresztą on ma na głowie dużo więcej spraw niż tylko rajdy, a Junior aspiruje do miana kierowcy zawodowego, tzn. jego wszystkie działania związane są z rajdami i samochodami, więc jego cały czas powinien być poświęcony na doskonalenie techniki prowadzenia samochodu. Jeżeli Kościuszko nie wysiada z auta i non-stop testuje i nie widać tego w wynikach rajdów, to jeszcze gorzej o nim świadczy
Życzę mu aby wreszcie coś pokazał, aby w ładnym stylu wygrał Deutschland, żebym mógł powiedzieć: "No tym razem chłopak pokazał klasę". Potem niech przyjedzie na Rajd Polski i niech wygra większość odcinków z Kajtkiem i wtedy okaże się, że jednak Lotos dobrze dzieli środki. Albo niech na Polskim będzie równa walka, bez gadania, że Junior pomaga Kajtkowi i nie chce odbierać mu punktów, poprostu niech między zawodnikami Lotosu będzie walka bez gadania kto ma jakie auto itd. itp.