adamlen napisał(a):Dlatego wielkie brawa również dla Neuvilla, który zdecydowanie był najszybszy z załóg na Michelinach.
Tanak próbował gonić, ale chyba Fiesta nie była wystarczająco konkurencyjna.
Ogier był tutaj cieniem, więc na nic więcej jak 4 miejsce nie zasłużył.
Na pewno Dmack tutaj spisywal sie dobrze, ale czy Fiesta nie byla konkutencyjna? Wywalczyli 2,3 i 4 miejsce na koniec rajdu. "Prywatny" Ostberg byl na podium do momentu wystapienia problemow. Dla mnie to calkiem dobra "konkurencyjnosc" samochodow M- sportu;)
Ogier byl tutaj pewnego radzuja zagadka. Na pewno czyszczenie nie pomaga, ale pomimo tego, nie notowal topowych czasow podczas 2 i 3 dnia. Ott i Mads dla odmiany juz tak. Z drugiej strony Francuz w Argentynie jeszcze nigdy nie wygrywal, a samochod relatywnie nie jest tak mocny jak w latach poprzednich.
Chinskie oponki w koncu znalazly warunki dla siebie. W Meksyku kamieniste drogi jakby im nie sluzyly, ale miekki szuter wydaje sie juz pasowac. Takie warunki znajda jeszcze w Portugalii, Polsce, Finlandii i byc moze w dwoch ostatnich rundach sezonu. Gdyby jeszcze udalo sie znalezc forme z Monte Carlo na suchym asfalcie... ufff... Tak czy siak dobra robota i bedzie bardzo interesujace sledzic ich dyspozycje podczas nastepnych rund a takze forme samego Evansa.
Neuville zgarnal bardzo ladna sume punktow podczas 3 ostatnich rajdow. Obecnie ma 84 pkt, Latvala 86 a Ogier 102. Przed nami 4 rajdy szutrowe i dla lidera klasyfikacji czyszczenie trasy na pewno pomocne nie bedzie, szczegolnie na Sardynii, ktora pojawi sie po nadchodzacej Portugalii. Tak wiec Thierry znalazl sie na calkiem niezlej pozycji do ataku po dwoch bledach na poczatku sezonu. Zobaczymy czy zlapie Ogiego oraz ewentualnie co sie wydarzy, kiedy on bedzie otwierac trase podczas pierwszych dni rajdow. Ciekawe rowniez jak zareaguje Ogier, kiedy poczuje oddech rywala na swoich plecach.
Szkoda mi Toyoty, ktorym zgodnie z przewidywaniami troszke jakby zaczyna brakowac tempa. Z drugiej strony ich debiut jest natomiast i tak swietny a Jari w Yarisie
ma obecnie najlepszy start do sezonu w jego dotychczasowej karierze.
Nie widzialem drugiego wypadku Meeka. Pierwszy byl chyba troche pechowy - wszystkie auta w tym miejscu mocno wybijalo, ale to C3 Meeka wyladowalo lekko z boku (EDIT: drogi), co wystarczylo do rolki. Jednak blad to blad i winic mozna tylko kierowce. Jego jazda jest, powiedzialbym, wybuchowa - moim zdaniem on albo bedzie dzwonic, albo, przy dyspozycji tego samochodu oraz tak odleglej pozycji startowej, wygrywac. Dla mnie jako kibiva bomba, ale nie wiem jak spojrzy na to zarzad
Slaby sklad 3 kierowcow Citroena praktycznie skresla ich z walki o tytul wsrod producentow, choc na ten sezon priorytety maja inne. Widac tez, ze wystawianie 3 samochodow przy mozliwosci nominowania 3 kierowcow do zbierania pkt podczas kazdego rajdu przynosi korzysci zespolom Forda i Hyundaia. 3 zalogi u Makkinena i Mattona niedlugo sie pojawia, ale tak czy siak bedzie brakowac po jeszcze jednym mocnym zawodniku w tych teamach. Coz, moze za rok