deiman napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):Meeke wczoraj udowodnil na ile go stac. Kto liczyl na to, ze Kris bedzie w tym roku faworytem do tytulu, srogo sie zawiodl. Gosc sie juz nie zmieni, mozliwe, ze nie ogarnia do konca nowego auta. Tak czy inaczej, obstaje przy swoim, ze na przyszly rok Citroen powinien z obecnego skladu zostawic tylko Breena. W pozostalych C3 widze Mikkelsena i Ogiera.
Brak sympatii wyczuwalny na kilometr
Na tytul dla Chrisa raczej nikt nie liczyl, ale nie mozna z pelna odpowiedzialnoscia stwierdzic, ze w tym roku nic nie osiagnie. Nikt nie wie jak sie potoczy sezon. Moze w 3 kolejnych rajdach wydzwoni, a moze je wygra. W jego przypadku obie opcje sa jak najbardziej prawdopodobne.
Ma ktos nagranie z drugiego wypadku Brytyjczyka?
EDIT: Krisa, nie Chrisa
Wlasnie z tym brakiem sympatii to nie tak do konca, osobiscie liczylem na spora odmiane i 'drugie zycie' Krisa w WRC i historie niemal a la Gronholm
ale niestety Meeke sie nie zmienia. To juz nie te czasy, gdzie mozna nie skonczyc kilku rajdow, kilka innych wygrac, stanac gdzies na podium i byc w top 5 w mistrzostwach.
Co do tytulu - sam czytalem opinie (nie mowie, ze tutaj na forum), ze Kris wraz z Citroenem to beda czarne konie sezonu, zwazywszy na dobra forme Krisa w niepelnym 2016 i czas, jaki Citroen ma na przygotowanie C3. Tymczasem jest naprawde kiepsko. Co z tego, ze wygral rajd, skoro reszty nie ukonczyl. Licze na to, ze mimo wszystko zrobi jeszcze w tym roku kilka fajnych wynikow, oczywiscie, ze nie mozna go skreslac. Ale to nie jest lider zespolu, to nie jest gosc, ktorego Citroen szukal na powrotna kampanie. To na pewno ciekawa postac, ale smiem twierdzic, ze jesli nie 2017 to 2018 bedzie jego ostatnim sezonem w mistrzostwach. Osobiscie typowalbym Ogiera w Citroenie w 2018. Czy za Lefebvre, czy Meeke, na razie trudno stwierdzic. Wydaje mi sie, ze jednak Seb na dluzej u Malcolma miejsca nie zagrzeje (a szkoda), a Citroen widzac jak kiepska jest sytuacja, bedzie rozmawial z Ogierem i Mikkelsenem, jednak w przypadku pozegnania sie tylko z jednym z obecnych kierowcow, to Ogier bedzie priorytetem. Mikkelsen za Sordo w Hyundaiu, albo za Hanninena w Toyocie.
Dobra, na razie za wczesnie na dyskusje transferowe
zobaczmy jak zakonczy sie rajd Argentyny
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)