Moderator: SebaSTI
deiman napisał(a):Nieszczescie zawodnika A, nie zwieksza prawdopodobienstwa niepowodzenia zawodnika B. Tutaj nie ma zadnej zaleznosci.Poza tym to, ze Solberg mial dotychczas szczescie nie zwieksza prawdopodobienstwa nieszczescia w kolejnych rajdach. Szczescia tez nie.
deiman napisał(a): Szansa przed kazdym rzutem jest zawsze taka sama i nie ma znaczenia jak wygladaly poprzednie.
deiman napisał(a):deiman napisał(a): Szansa przed kazdym rzutem jest zawsze taka sama i nie ma znaczenia jak wygladaly poprzednie.
Karol napisał(a):Na ponad 5 godzinach ścigania Ostberg stracił niecałe 4 minuty, to nie jest jakaś przepaść. Z Kierowców niefabrycznych obecnie jest najszybszy.
Matthias Schmidt napisał(a):Dobra dobra chłopcze. Nie baw się w proroka i nie wymyślaj co by napisał Matthias Schmidt. Jest prawdą, że robi dobre wyniki, ale zastanówmy się jakie czynniki na to wpływają. Ma umiejętność braku popadania w tarapaty i konsekwentności która jest bardzo ważna. Ale nie wiadomo jak byłoby gdyby jeździł pod większą presja w fabryce. Poza tym, jeżdżąc "powoli ale do celu" wygrywać rajdów nie bedzie (chyba że takie jak w POR) i mistrza też nie zdobędzie. Inna sprawa jest taka, że materiałem na mistrza on nie jest i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Ostberg jeździ już w WRC troche czasu, a Neuville i Tanak debiutują. I co? Wielokrotnie są szybsi od niego, tylko mają problemy, rozwalają się etc, ale nie można im zarzucać tego, że nic nie osiągną przez to, bo doświadczenie mają malutkie w tej chwili.
Z kierowców niefabrycznych Ostberg jest najbardziej konsekwentny i ma najwięcej szczęścia. Najszybszy jest pewnie Neuville, Tanak też jest szybszy od Madsa. Novikov porównywalnie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości