Mitsubishi w Nowej Zelandi

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Mitsubishi w Nowej Zelandi

Postprzez jonsi15 » czwartek, 10 kwi 2003, 16:01

ciekawe czy będzie widać poprawe czy dalej taka kicha jak była :twisted:
Avatar użytkownika
jonsi15
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): czwartek, 6 mar 2003, 13:54
Lokalizacja: Mysłakowice k.JeleniejGóry


Postprzez grandmaster » czwartek, 10 kwi 2003, 18:24

To chyba będzie to nie udane...z tego co mi wiadomo, to nowy Misiek dopiero od 2004.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Rafał » czwartek, 10 kwi 2003, 19:09

Wydaje mi się, że kicha. Samochód nie był modyfikowany od ostatnich startów więc nie pozwoli to na zajęcie dobrego miejsca. Alister miał też małą przerwę(chociaż startował ostatnio chyba w Portugalii) a to napewno też wpłynie na wynik. ZObaczymy jak będzie po wprowadzeniu nowego modelu. Mam nadzieję, że będzie dobrze :o
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez LIPciu » czwartek, 10 kwi 2003, 22:04

lancer jest za wielki!!! trzeba zrobić wurca na bazie colta. skoda zmieniała
octawie na fabie , pug jest maliutki , citroen też niewielki a miśka chcą zrobić najszybszym przy takich gabarytach!! jak dla mnie to nie uda im się.
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez Rafał » sobota, 12 kwi 2003, 08:04

Jednak Lacerem można pojechać szybko. W NZ Sohlberg jest 8, a to jak na niefabrycznego kierowcę z nienajlepszm samochodem rewelacyjny wynik.
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez grandmaster » sobota, 12 kwi 2003, 09:24

Słuchajcie Panowie!!!

Z Lancer'a można jeszcze zrobić dobrą rajdówkę!!! Tylko trzeba zbudować ją od podstaw. Popatrzcie- takie Subaru, które gabarytami nie różni się wielce od Lancera jest w stanie wygrywać os'y, a może i rajdy. Wydaje mi się, że nie ma sensu tworzenia nowego WRC na bazie innego samochodu skoro Lancer ma już jakieś zaplecze i niektóre rozwiązania są dobre...
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez TommiCrazy » niedziela, 13 kwi 2003, 18:04

I co Innowiercy? mitsubishi 6 :)
Ta firma ma jeden problem , niema mnie jeszcze jako kierowcy :) gdy tylko się opamietają nienadążą zliczać punkty
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Baca » poniedziałek, 14 kwi 2003, 21:42

Znalazłem jeszcze informację dotyczącą planowanych startów Mitsubishi w tym sezonie.
- Chcemy startować w Niemczech aby lepiej poznać ten rajd - powiedział szef zespołu Andrew Cowan podczas Rajdu Nowej Zelandii. - W naszych planach na ten rok występuje też Rajd Finlandii. Podczas gdy w Niemczech pojedzie Alister McRae, w Finlandii wystartowałby Jani Paasonen
Nasuwa się też kolejny wniosek. W innym miejscu poruszaliśmy kwestię przyszłości rajdu Niemiec. Cowan jest więc pewny, że ten rajd zostanie utrzymany w cyklu WRC.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » poniedziałek, 14 kwi 2003, 21:49

Macie rację, firma nie ma kierowców, przez długi okres czasu Tomi wszystko miał na swoich plecach, Fredi pomagał wcześniej spoko dawał Rudy Rysiek ale w obecnej sytuacji ani młody McRae ani porywisty francuz nie nadążają za światową czołówką. Pokazał Jani, że to auto ma potencjał i myślę, że w tym sezonie to właśnie ten kierowca powinien zaliczać jak najwięcej eliminacji, bo cóż z tego że talnet ma jak go jeszcze trzeba oszlifować doświadczeniem. Młody McRae miał przebłyski ale teraz jakoś błysków nie pokazuje tylko raczej dobre rzemiosło. szkoda szkoda ktoś na kierowniczych stanowiskach w tej firmie mocno kręci, bo jak się okaże że w ence będzie dominować subaru, w wrc idzie kiepsko uciekną do terenowych rajdów, bo tam mają świetne wyniki.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » wtorek, 15 kwi 2003, 01:42

W Nce Subaru nie zacznie dominować bo jest grubo droższe od Lancera. Owszem, w MŚ to może znajdzie się kilku takich jak Arai (zresztą tutaj mamy paradoks, facet jeździ jakby fabryczną Nką, ma kontrakt z Prodrive i nie wierzę że ta firma nie przygotowuje lepiej wozu dla niego niż dla reszty towarzystwa) co z kasą za bardzo nie będą musieli się liczyć, ale we wszystkich lokalnych rajdach gdzie koszty są bardziej istotne lepiej będzie wystawić na maxa zrobione Evo niż niedofinansowaną Imprezę. Co do WRC to zobaczymy co pokaże Evo8. 7mkę budowali "z doskoku", do rozwiązan z Evo6 dokładali "rozszerzenia" na które pozwalają przepisy dotyczące aut WRC. Wygląda na to że teraz szykują nowego miśka zupełnie od zera, bo evo7 zupełnie nie ruszyli, za to przesunęli datę debiutu Evo 8 WRC. Jeśli chodzi o drajwerów to Delecour mógłby być mistrzem świata, ale w kategorii "pieniacz roku", dla mnie gość potrzebuje psychiatry bo nie panuje nad swoimi emocjami. Jako kierowca jest nienajgorszy, gdyby miał dobre auto to by było lepiej, jak jeździł Pugiem to ciął się na asfaltach z Panizzim, ale na tytuł mistrzowski nie ma szans. Alistair na dobrą sprawę jeszcze nigdy nie jeździł dobrym WRC, kto wie, może jak dostanie lepsze auto to "ożyje". To rzemieślnik, ale taki Burns to tez rzemieślnik, tyle że z większym fartem. Paasonen pokazał ze można jeździć Evo 7 szybciej niż jeździli nim etatowi, ale samo auto też wymaga dopracowania. Jeden wygrany odcinek to za mało żeby cokolwiek więcej powiedzieć, moim zdaniem w 2004 roku powinni wziąć gościa na pełen cykl, może się rozwinie i mając dory samochód przełamie hegemonię żabojadów...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Baca » środa, 16 kwi 2003, 22:44

Tegoroczne plany Mitsubishi zmieniają się niczym w kalejdoskopie. Zespół zapowiedział, że zamierza wystartować w Rajdzie Niemiec w lipcu i być może w jeszcze jednym rajdzie asfaltowym w dalszej części sezonu.
Nie zdecydowano jeszcze, kto zasiądzie za kierownicami Lancerów WRC, Andrew Cowan z Mitsubishi zasugerował, że prawdopodobnie Jani Paasonen pojawi się w Niemczech.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Baca » wtorek, 13 maja 2003, 15:14

Mitsubishi już niebawem chce podjąć decyzję o tym, kto zasiądzie za kierownicami Lancerów w przyszłym sezonie. Zespół zaplanował w przyszłym tygodniu testy kierowców ubiegających się o etaty w tym teamie.
Jani Paasonen, włoska gwiazda – Gigi Galli, Kristian Sohlberg i brat Pettera Solberga – Henning wezmą udział w sprawdzianach, które odbędą się na szutrowych drogach w Wielkiej Brytanii.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez TommiCrazy » wtorek, 17 cze 2003, 08:50

czy ktoś cos nowego na ten temat słyszał?
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Baca » czwartek, 26 cze 2003, 12:26

Znalazłem taką informację dotyczącą zespołu:

Mitsubishi North America wyśle Davida Higginsa na jeden z najstarszych wyścigów w Ameryce Północnej - wyścig górski Pikes Peak.
Higgins, który normalnie startuje w SCCA ProRallye Championship, w zbliżający się weekend spróbuje pokonać legendarny Pikes Peak
Wyścig na górę o szczycie na wyskości 4700 metrów jest przy tym zaliczany do rajdowych mistrzostw Ameryki Północnej.
Zespół Mitsubishi ma dobre szanse pokazać się z dobrej strony. Już w zeszłym roku kolega z zespołu Higginsa Launchlin O’Sullivan w „ProRallye Open Class“ dojechał na trzeciej pozycji
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 26 cze 2003, 14:29

znalazłem informacje o tym pro race rally scca , ciekawa sprawa !! lancery które tam startują maja przody jak evo 8 :)
pierwsza eliminacja
http://www.mitsubishicars.com/company/m ... t.htmdruga eliminacja
http://www.mitsubishicars.com/MMSA/Moto ... &RACE_ID=3
trzecia eliminacja
http://www.mitsubishicars.com/MMSA/Moto ... &RACE_ID=6
PIKES PEAK JEST czwartą :)

WYNIKI lista wyników

2003 Sno*Drift ProRally - Top 10
1 David Higgins/Daniel Barritt Mitsubishi 2h02'15"
2 Tapio Laukkanen/Ilkka Riipinen Subaru 2h04'16"
3 Jonny Milner/Duncan McMath Subaru 2h08'15"
4 Lauchlin O'Sullivan/Mark Williams Mitsubishi 2h09'30"
5 Mark Utecht/Jeff Secor Subaru 2h12'21"
6 Shane Mitchell/Paul Donnelly Subaru 2h15'36"
7 Dennis Martin/Kim DeMotte Mitsubishi 2h17'26"
8 Wyeth Gubelman/Therin Pace Subaru 2h19'13"
9 Henry Krolikowski/Al Kaumeheiwa Subaru 2h20'49"
10 Jonathan Bottoms/Eric Dahlgren Subaru 2h23'42"

druga eliminacja
OA Car
Place # Driver / Co-Driver Car Score
1 1 David Higgins / Daniel Barritt Mitsubishi Evo 1:27:34
2 4 Mark Lovell / Steve Turvey Subaru Impreza 1:30:26
3 6 Lauchlin O'Sullivan / C Edstrom Mitsubishi Evo 1:34:01
4 374 Leon Styles / John Dillon Mitsubishi Evo 1:36:06
5 29 Tim O'Neil / Alex Gelsomino Ford Focus 1:37:49
6 5 Ramana Lagemann / Michael Orr Subaru Impreza 1:39:40
7 45 Shane Mitchell / Paul Donnelly Subaru Impreza 1:40:24
8 30 George Plsek / Jeffrey Burmeister Lancer Evo VII 1:40:33
9 88 Doug Havir / Scott Putnam Subaru WRX 1:41:02
10 15 Jonny Milner / Duncan McMath Subaru Impreza 1:41:11
11 83 Mark Utecht / Jeff Secor Subaru WRX 1:42:50
12 22 Ralph Kosmides / Jimmy Brandt Subaru Impreza 1:43:50
13 89 Wolfgang Hoeck / Julie Lin Lancer Evo VII 1:46:15
14 68 Eric MaCaire / Urmas Kask Audi TT 1:47:55
15 266 Scott Fuller / Jeff Call VW Golf GTI 1:48:41
16 376 Julian Masters / Mustafa Samli Mirage 1:50:24
17 143 Chris Whiteman / Mike Paulin Dodge Neon SXT 1:52:46
18 301 Tony Chavez / Ken Cassidy Mitsubishi Galant 1:53:14
19 60 Bruce Davis / Lee Sorenson Mitsubishi Eclipse 1:53:15
20 36 Mark Cox / Jim Gill Lancer Evo VI 1:55:59
21 94 Craig Peeper / Ian Bevan Subaru WRX 1:56:22
22 215 Jamie Thomas / Matt Gauger Subaru WRX 1:58:39
23 96 Brian Scott / David Hackett Ford Focus SVT 2:01:00
24 912 John Cassidy / Dave Getchell Subaru Impreza 2:02:16
25 321 Murat Okcuoglu / Hakan Okcuoglu Mitsubishi Starion 2:07:38
26 221 Trevor Donison / David Weiman Acura RSX Type S 2:22:04
27 42 Eric Burmeister / Joe Andreini Mazda Protege 2:29:53
102 Scott Trinder / Robert Trinder Subaru Impreza DNF
23 Mark Nelson / Charles Bradley Subaru Impreza DNF
52 Doug Shepherd / Pete Gladyz Dodge SRT 4 DNF
28 Bill Malik / Amity Trowbridge Volvo 240 DNF
86 Mike Halley / Bill Montgomery VW New Beetle DNF
345 Charles Aoun / Paul Nelson VW Golf GTI DNF
93 Bob Olson / Conrad Ketelien Porsche 911 DNF
62 Chris Havas / Dave Kean VW Golf DNF
51 Jay Streets / Kristen Tabor Volvo 740 DNF
247 Sans Thompson / Erick Hauge Mitsubishi Eclipse DNF


Lista z 3ciej eliminacji też jest bardzo długa!! podam tylko ciekawe auta jakei u nich tam jadą :) to częsć z nich
2003 Hyundai Tiburon
1990 Mazda RX-7 Turbo
1986 Volkswagen Golf
2002 Mazda, Protégé
2000 Suburu Impreza 2.5 RS
1968 Datsun 510
1993 Porsche 911
2002 Audi TT
1988 BMW 325 ix
2002 Ford Focus SVT
1988 Mazda 323GTX
1994 Mitsu Eclipse
1987 Mitsu Starion
1989 Honda CRX
1999 Volkswagon New Beetle Prod
2003 Dodge Neon
1968 MGB GT
1992 Dodge Shadow
1984 Audi 4000
2003 Dodge SRT-4
Oni tam jeżdzą wszystkim co mają :) to jest piekne !! polowa znich to własne garażowe wersje :) to się nazywa pierwotna forma rajdów :)
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Następna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

cron