Składy 2010

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Air Black » piątek, 25 gru 2009, 01:49

Też mnie dziwi to zainteresowanie fiestą . Przecież skoda też jest bardzo konkurencyjnym autem , peugeot nadal jest szybki a z początkiem 2010 roku na pewno wyjdzie jakiś nowy "kit" który poprawi jeszcze osiągi.
Być może nie wiemy o czymś w stylu "ford village". Pamiętam jak był bum na focusy WRC i ford stworzył taki projekt na którym skorzystał np. Kuchar . Tu mogła iść dokładnie taka sama zagrywka. Jestem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądać.
Avatar użytkownika
Air Black
N3
 
Posty: 272
Dołączył(a): czwartek, 22 mar 2007, 18:25


Postprzez Hultay WRC » piątek, 25 gru 2009, 12:05

Sądzę że właśnie to jeden z powodów, generalnie Ford chyba dobrze traktuje "klientów" i często dość blisko współpracował z kierowcami klienckimi (pamiętacie choćby Kuliga w 2001 roku? tez miał ludzi z MSportu ;) z tego co pamiętam, Kuchar tez serwisował się przy fabryce, było chyba nawet kilku takich kierowców) poza tym Ford raczej nie pozwoli sobie na skuchę bo kiedyś tym autem bedzie walczył w generalne WRC. Już Skoda była większą niewiadomą. Poza tym wydaje mi się ze w pewien sposób "kto pierwszy ten lepszy" jak od początku istnienia rajdówki będzie się nią interesował, będzie rozwijał się z maszyną(jak np Bouffier), zawsze następni kierowcy będą mieli gorzej. Mnie to jakoś nie dziwi.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez corados » piątek, 25 gru 2009, 15:50

Przyczyną dużej popularności Fiesty może byc też to,że główni konkurenci tj. Pug i Skoda mają już, z mniejszym lub większym wsparciem fabryki zespoły w IRC, a M-Sport może zaoferowac przynajmniej w 2010r. teoretycznie "fabryczny sprzęt" klientom. Do tego dochodzi lobbing Malcolma Wilsona, ani Pug ani Skoda aż tak nie zabiegają o klientów jak robi to M-Sport.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Air Black » piątek, 25 gru 2009, 17:15

ale tak patrząc ciężko by było skodzie oferować tyle co M-sport. Same wyjazdy na mistrzostwa świata , 2 auta jadą na lawecie. Z m-sportu jedzie na jeden rajd minimum 6 aut. To się rozkłada w kosztach
Avatar użytkownika
Air Black
N3
 
Posty: 272
Dołączył(a): czwartek, 22 mar 2007, 18:25

Postprzez TGR » piątek, 25 gru 2009, 19:55

Widać, że Fiat kończy zabawę z S2000. Basso przymierza się do Skody.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Loeb1987 » piątek, 25 gru 2009, 20:28

PSA już nie skupia się nad 207 S2000, więc pewnie dlatego jest małe zainteresowanie tym autem w MŚ. Warto pamiętać, że troche problemów było z Pugiem w tym sezonie w MŚ.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Krzysiek_WrC » piątek, 25 gru 2009, 21:15

I to jest według mnie głupota na maksa że majac tak bardzo dobry samochód jakim jest 207 S2000 z czasem zrzuca sie to w przepaśc.
Skoro auto spisuje sie bardzo dobrze i sukcesy są to Fabryka PSA powinna wspierac projekt ile się da.
To przeciesz w dalszym ciągu umacnia markę.
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez ŁukaszWRC » piątek, 25 gru 2009, 21:25

Krzysiek_WrC napisał(a):To przeciesz w dalszym ciągu umacnia markę.


Radziłbym ci wzmocnić raczej swój język polski. A co do 207, to przecież nie od dziś wiadomo, że PSA pracuje nad Citroenem S2000 i dwa projekty w tej samej klasie to w jednej rodzinie bezsens.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez speedyzxz » piątek, 25 gru 2009, 21:59

ŁukaszWRC napisał(a):Radziłbym ci wzmocnić raczej swój język polski. A co do 207, to przecież nie od dziś wiadomo, że PSA pracuje nad Citroenem S2000 i dwa projekty w tej samej klasie to w jednej rodzinie bezsens.


Właśnie że nie bezsens. Póki nie ma Citroena, Peugeot powinien rozwijać dalej konstrukcje 207.
Twórcy DS3 mieli by doskonałe podstawy do budowy auta (sam napisałeś że to jeden koncern),
co więcej Citroen będzie miał samochód raczej z silnikiem 1.6 Turbo, bo taki silnik ma być w WRC
więc Citroen nie do końca pracuje nad S2000 takim jak 207
Ostatnio edytowano piątek, 25 gru 2009, 22:02 przez speedyzxz, łącznie edytowano 1 raz
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez MSG Racing » piątek, 25 gru 2009, 22:01

Ja bym tak nie powiedział. Fakt ze dla finansów koncernu jest to niezbyt dobre ale dla marek byłaby top dobra promocja. Mało ludzi tak naprawdę wie, że to jest jeden koncern i właśnie to mogą wykorzystać promując przez sport dwie marki. Jednak ja już pisałem są to koszty. Z drugiej jednak strony 207 S2000 powstał a zespół jest tak naprawdę prywatny.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Krzysiek_WrC » piątek, 25 gru 2009, 22:23

ŁukaszWRC napisał(a):
Krzysiek_WrC napisał(a):To przeciesz w dalszym ciągu umacnia markę.


Radziłbym ci wzmocnić raczej swój język polski. A co do 207, to przecież nie od dziś wiadomo, że PSA pracuje nad Citroenem S2000 i dwa projekty w tej samej klasie to w jednej rodzinie bezsens.

A co to masz do mojego języka polskiego :?:
Tu mówimy o czym innym,jezyk polski raczej w RMŚ jezdził nie będzie .
A to że mi się trafiają literówki to każdemu moze się przytrafic.Ty we wszystkim jesteś idealny? :roll:
Jak ci nie pasuje idz na forum ortograficzne http://www.polszczyzna.fora.pl/

:?

A wracjąc do pierwotnego wątku.PSA powinno nawet ze względu na marketing prowadzic dwa odddzielne projekty .I to w dodatku skoro Pug 2007 jest tak dobry samochodem.
Oby ewentulany błąd PSA nie był tak głupi jak swego czasu wycofanie się Peugeota z RMŚ.Bo to że udało sie sukcesy przenieśc na Citroena nie oznacza że nowe S - WRC będzie tak samo dobre jak Peugeot 206 WRC , P2007 S2000 czy teraz Xsara .
Ostatnio edytowano piątek, 25 gru 2009, 22:29 przez Krzysiek_WrC, łącznie edytowano 1 raz
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez Loeb1987 » piątek, 25 gru 2009, 22:28

DS3 to będzie auto nowej ery, jeśli dobrze pamiętam to od 2011 tylko takie auta będą homologowane do klasy S2000. Co dobrego było z Puga to napewno już "wykroili", a reszta zostanie poprawiona.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sylwek_GSi » piątek, 25 gru 2009, 23:13

Przeciez citroen nie robi zadnego S2000, PSA ma 207 S2000 a ds3 bedzie tylko jako 1,6t w klasie R3 czy jej podonej to co teraz testował kris no i w wersji wrc 1.6. S2000 citroen nie zrobi.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez MisiekClio » sobota, 26 gru 2009, 05:25

Krzysiek_WrC napisał(a):
A wracjąc do pierwotnego wątku.PSA powinno nawet ze względu na marketing prowadzic dwa odddzielne projekty .I to w dodatku skoro Pug 2007 jest tak dobry samochodem.
Oby ewentulany błąd PSA nie był tak głupi jak swego czasu wycofanie się Peugeota z RMŚ.

Nie wiem dlaczego nikt Ci zaproponowal jeszcze stanowiska Dyr. marketingu w PSA... Jakies niedopatrzenie. Powinienies wyslac CV.

Dlaczego wycofanie sie Peugeota byl bledem?? Citroen swietuje n-ty sukces dla Koncernu, nie niepokojony przez konkurenta z wlasnego podworka.
Dla mnie dziwne bylo wlasnie utrzymywanie 2-ch konkurencyjnych zespolow przez PSA.

S2000 w dzisiejszej formie jest zywym trupem. Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie inwestowal w ta kategorie.
Sytuacja podobna jak z Fordem RS200. Po co pracowac nad autem, ktore zniknie z chwile z horyzontu??
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez TGR » sobota, 26 gru 2009, 10:38

I 2011 wszystko wróci do normy. Będziemy mieć dwie liczące się :Forda i Citroena, czterech kierowców, a pozostali to druga liga. Jedno co jest dobre, to okres przejściowy 2010 roku. Już nie mogę się doczekać na początek sezonu w RSMŚ. Będzie się działo: wystartują wurce, duża ilość w SWRC, coś ruszy się w PWRC.
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości