Repco Rally Australia

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez kremer » poniedziałek, 7 wrz 2009, 11:21

co wy tak sie przyczepiacie do cytryny to jest taktyka a sport to taktyka - moim zdaniem bylo dobrze do 2007 roku jak od II dnia startowali w odwroconej kolejnosci od 15 miejsca... i bylo OK kazdy jechal na maksa i nie zwalnial zeby 5s byc za konkurentem

co do przepuszczenis loeba przez novikova i rautenbacha na polskim to jest to 1 rok gdzie cytyryna ma tyle zalog w swoich autach - zawsze ford gorowal i mial po 5-6 fokusow a citroenow byly 2 sztuki. wiec ford mogl im odbierac punkty i robic co tylko chcieli - to tez taktyka

...roweniz dlatego petter na hiszpanii jedzie C4 pewnie dali mu rabat. Taki zawodnik spokojnie moze klepnac Hirva i mam nadzieje, ze tak zrobi - podium bedzie takie 1.loeb 2.sordo 3.petter 4.hirvo i punkty Seba zniweluje - ale to tylko moje zyczenie :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów


Postprzez corados » poniedziałek, 7 wrz 2009, 17:17

A Ford to może zawsze gra fair-play :shock: Problemem jest beznadziejny regulamin,który skazuje na porażkę załogi jadące jako pierwsze. Nie tak dawno bodaj czołowa 15 startowała w odwrotnej kolejności i było OK, a wykluczyc team orders z rajdów byłoby bardzo trudno, wszak awarie, spóźnienie na PKC można zasymulowac prawie zawsze.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez ictus » poniedziałek, 7 wrz 2009, 17:29

a co wy sie tak wszyscy podniecacie Solbergiem w C4... raczej fordy zrobia z nim co beda chcialy... nie wsiadzie przeciez z marszu w nowy samochod i nie pojedzie lepiej od panow z forda ktorzy teraz pewnie 48h/dobe maja testy asfaltowe
chociaz nie obrazilbym sie gdybym mylil sie co do tej kwestii
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 8 wrz 2009, 08:32

wg mnie najwiekszy problem to regulamin i iloscteamow fabrtycznych. tak jak ktos naopisal na przelomie wiekow wprowadzili przepis zmieniajacy kolejnosc 2 i 3 dnia i skonczyly sie taktyki i zwalnianie co bylo jeszcze bardziej nagminne jak teraz. I po co jakis imbecyl wrocił do tego spowrotem 3 czy 4 lata temu? po co bylo znow wracac do systemu, ktory mial mase minusów? dla mnie to nie zrozumiale. inna sprawa to problem 2 teamow. teraz kazdy wystawia po 5 aut nawet 6. jeden team 5 aut i jeden kierowca ktory wygrywa to sie musi tak skonczyc ze bedzie team ordes. gdyby bylo 4-5 zespolow jak kiedys czego takiego by nie bylo bo po miedzy 5 czy 6 fordami/citroenami bylo by jeszcze subaru, mitubishi czy toyota i nie dalo by sie tak manipulowac wynikami jak teraz. Rajdy coraz bardziej robia sie sportem druzynowym. sledze rajdy 15 lat i nie przypominam sobie zeby kiedys bylo az tyle kombinacji, nie bylo takiej mozliwosci bo bylo wiecej producentow!

a co do Loeba tak sie wscieklempo karze ze nie moge dojsc do siebie! ale to jeszcze nie koniec 5 pkt straty jest jeszcze całkiem realne do odrobienia jjuz po katalonii sytuacja moze sie znacznie wyklarowac a potem zostanie ostra walka w UK.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez zenzen23 » czwartek, 8 wrz 2011, 14:37

Dobry początek, fajnie było by gdyby udało się zrobić dobry wynik bo w tym sezonie chłopakom z LDRT nie układa się dobrze, a potencjał i odpowiednie umiejętności do wygrywania chyba są.
zenzen23
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): środa, 2 lut 2011, 13:53
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Matthias Schmidt » czwartek, 8 wrz 2011, 17:35

Aha, czyli mam rozumieć, że mój temat o rajdzie Australii 2011 jest bezużyteczny? Mógł z Was ktoś napisać, że ten temat jest bezsensowny i będzie kontynuacja dyskusji w tym topicu.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez zenzen23 » czwartek, 8 wrz 2011, 20:32

Matthias Schmidt napisał(a):Aha, czyli mam rozumieć, że mój temat o rajdzie Australii 2011 jest bezużyteczny? Mógł z Was ktoś napisać, że ten temat jest bezsensowny i będzie kontynuacja dyskusji w tym topicu.


Przepraszam nie zauważyłem, jak najbardziej jest użyteczny.
zenzen23
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): środa, 2 lut 2011, 13:53
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Matthias Schmidt » czwartek, 8 wrz 2011, 21:17

Ok ;)
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Postprzez marrcus » piątek, 9 wrz 2011, 03:46

no i rolka, piunktacja moze byc na ~~remis
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez Honiclbr » piątek, 9 wrz 2011, 04:12

Nawet na plus/minus (zależy od preferencji). Mamy jeszcze Power Stage ;)
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez rallyspeed » piątek, 9 wrz 2011, 07:50

Widać z oponami jest padaka, nic nie trzymają wcześniej też łapały kapcie, raz jeden producent wchodzi raz drugi. Opony jeśli są od jednego producenta powinny być na zapas trwałe żeby nie łapały kapci kosztem wydajności ale jak jest jeden producent to z nikim nie walczy wiec tak można. Pewnie lepiej też żeby był jakiś standard i niewielkie poprawki, a tu co chwile sa nowe opony, które nie dają rady.
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez fotorobart_pl » piątek, 9 wrz 2011, 07:52

czemu ciągniecie stary wątek?? :lol:
jest nowy aktualny ...
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Loeb1987 » piątek, 9 wrz 2011, 08:44

Dwóch faworytów wypadło :shock: to Ford wreszcie coś wygra.
Paddon jedzie po mistrza. Mam nadzieje, że uda mu się zebrać kasę na WRC.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marrcus » piątek, 9 wrz 2011, 12:49

opony Michelin kiedys uwazałem za te lepsze al tera to porażka, rajd niemiec tragedia a tu tylko twarde, być moze to wina przepisów FIA

Hirvo powinnien wygrać, JML nie będzie go atakować, ogólnie to wyglada bida z nedzą
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez Honiclbr » piątek, 9 wrz 2011, 13:11

Ford już zapowiedział team orders, więc do Power Stage będziemy mieli procesję... Loeb ma jechać w SR.
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron