Dakar 2009

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Loeb1987 » niedziela, 18 sty 2009, 17:44

Mroowa napisał(a):Wracając do Dakaru liczyłbym na to żeby Orlen przytulił Sonika do Teamu, przecież taki Quad to... nie puści firmy z torbami.

Taka zabawa 150 tys. euro kosztuje ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Mroowa » niedziela, 18 sty 2009, 17:49

Dobrze... to co sonik 150 tysi z kielni wyłożył swojej ? jak tak ? to moze tylko wystarczy mu pomóc i mieć jeszcze większy Team, jechało tylko pajero i motory kiedyś był unimog jeszcze... także myślę że dla chcącego nic trudnego.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Loeb1987 » niedziela, 18 sty 2009, 18:32

Mroowa napisał(a):Dobrze... to co sonik 150 tysi z kielni wyłożył swojej ?

Dokładnie tak właśnie zrobił ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez GrzegorzChyla » niedziela, 18 sty 2009, 20:39

a tak swoją drogą co za ironia losu - rajd musiał się wynieść z Afryki żeby go mógł wygrać Afykanin :-)
GrzegorzChyla
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): środa, 20 sie 2003, 08:31
Lokalizacja: Wrocław / Pęgów

Postprzez Cendra » poniedziałek, 19 sty 2009, 13:47

wielkie gratki dla Polaków, chyba każdy wykazał się wielką wolą walki, przy okazji wyniki przyszły, więc każdy jest zadowolony :D
Myślę, że z fabryką dla Hołka może być ciężko, czemu :?: Z tego co czytałem w którymś artykule to Fortepian jest kimś ważnym w Overdrive i to dlatego Hołek trzyma się Nissana...
Tak mi się wydaję :roll:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Ziggy » poniedziałek, 19 sty 2009, 17:41

Cendra napisał(a)::D
Myślę, że z fabryką dla Hołka może być ciężko, czemu :?: Z tego co czytałem w którymś artykule to Fortepian jest kimś ważnym w Overdrive i to dlatego Hołek trzyma się Nissana...
Tak mi się wydaję :roll:


kieruje razem z Gregoire de Mevius'em
Avatar użytkownika
Ziggy
A5
 
Posty: 856
Dołączył(a): poniedziałek, 2 lip 2007, 20:00

Postprzez kremer » poniedziałek, 19 sty 2009, 22:35

fortin jest tam koordynatorem i wlozyl wlasna kase
team generlanie funkcjonuje w oparciu o kase z orlenu :)
ale jestem pewny ze jakby byla mozliwosc wziasc bmw/mitsu czy VW to z pewnoscia by to zrobili ale za te auta trzeba placic duzo wiecej niz za dobrego nissana...
moze de mevius przejmie jakiegos VW jak VW zrezygnuje ? :wink:
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 20 sty 2009, 14:52

kremer napisał(a):moze de mevius przejmie jakiegos VW jak VW zrezygnuje ? :wink:

Ma kontrakt z Nissanem ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kremer » wtorek, 20 sty 2009, 17:35

Kontrakty sie zawsze kiedys koncza :)
Ostatnio edytowano sobota, 24 sty 2009, 14:38 przez kremer, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 20 sty 2009, 18:32

Ten został podpisany końcem 2008 roku. Warto wspomnieć że mają też dzięki temu wsparcie fabryczne ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Cendra » środa, 4 lut 2009, 16:40

Mitsubishi rezygnuje... No to ciekawe co postanowi VW, ciekawe co z fabrycznymi samochodami, co z zawodnikami...
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez kremer » środa, 4 lut 2009, 17:10

jak jeszcze VW zrezygnuje to wychodzi na to ze BMW zostanie - no coz - dakar wroci do korzeni - bedzie wiecej teamow pol amatorskich takich jak Overdrive - ale moze ktos sie znajdzie aby przejac Mitsu fabryczne czi VW...
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez mototom » środa, 4 lut 2009, 17:29

Jak dla mnie bomba. VW tez może odejść. Może w końcu skończy się ten idiotyczny wyścig zbrojeń na Dakarze i może wróci on tam gdzie jego miejsce czyli w Afryce. Zapewne przy okazji bardziej by się wyrównały szanse miedzy buggy a 4x4. Same korzyści.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez delecour » środa, 4 lut 2009, 18:20

mototom nie wiem z czego się cieszysz. Odchodzi duży potentat rajdowy, marka która budowała potęgę przez całe lata 90te i napędzała koniunkture tej imprezy. Nie wspomne już o technologiach, które przełożyły się na techniczny i marketingowy sukces takich modeli jak Pajero. Przez ostatnie lata prowadzili wyrównaną walkę z VW i przynajmniej po 2-3 kierowców z każdego z tych zespołów mogło wygrywać. Do tego doszło BMW i tworzył się ładny cyrk.

Jak Citroen i Ford odejdzie z MŚ, to uznajmy, że to dobrze, bo może o pierwszą piątkę powalczą goście z grupy N. Super - im przecież tak samo się należy!

nie liczyłbym, że dakar wróci do afryki bo odniósł komercyjny sukces w argentynie. Poza tym tam rządy wspierają te zabawe, więc zapomnij o rajdzie w afryce.

Poza żyjmy progresem, a nie przeszłością. Już nigdy nie wrócą czasy kiedy dakar był przygodą i każdy walczył o dojechanie a nie o sekundy. Teraz jest profi ściganie i bardzo dobrze. Jak ktoś chce się bawić w przeprawy 20 km/h to niech szuka rajdów przeprawowych. Ludzi nie interesuje walka o 150 miejsce i jakieś bowlery tomcaty, w których startują amatorzy. Jasne dla nich to wielka przygoda i tak powinno być, że oni walczą o swoje, a czołówka o swoje. Czas biegnie do przodu i technika też, tego nie zatrzymasz i to normalne.
Avatar użytkownika
delecour
 
Posty: 43
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 00:58
Lokalizacja: Tour de Corse

Postprzez mototom » środa, 4 lut 2009, 18:53

No właśnie czas idzie do przodu i koncerny się wycofują. Czy ja wspominałem o przeprawach? Dakar nigdy nie był rajdem na wyciągarki więc po co to porównanie? Po co też cross country porównywać do RSMŚ, to dwa zupełnie różne światy. Wycofanie się Mitsubishi i mimo wszystko prawdopodobne wycofanie się VW stwarza możliwość zabłyśnięcia prywatnym konstruktorom typu Schlesser, Gordon, Overdrive i całej masie innych. taki lekki powrót do korzeni Dakarowi krzywdy by się zrobił. Kto wie czy nie pomógł. Przykład, Carlos Sousa zawodnik top cross country nie może znaleźć sponsora. Wszędzie tnie się koszty a Dakar to nie F1 gdzie lukę po Hondzie prędzej czy później ktoś wypełni. Dakar to też nie RSMŚ, które bez Subaru i Suzuki jakoś sobie poradzą. Natomiast czy ktoś przyjdzie w miejsce Mitsubishi? Szczerze wątpię, a chyba nawet w to nie wierzę. Zamiast rozpaczać lepiej poszukać w tym pozytywów. Ja je widzę.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron