Przepisy o trzecim kierowcy zespołu

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Przepisy o trzecim kierowcy zespołu

Postprzez rav » wtorek, 4 mar 2003, 23:58

FIA zamierza wprowadzić przepisy dotyczące trzeciego kierowcy zespołu. Założenia są takie, że na tym miejscu nie może jeździć kierowca, który wygrał rajd MŚ. Pojawia się problem co będzie jeśli młody kierowca jeżdżąc 3cim samochodem wygra rajd. Myślę że rozwiązanie jest proste. Do końca sezonu będzie mógł jeździć jako 3ci, ale w następnym sezonie już nie. Można to też zrobić na podstawie kontraktu (że może jeździć dopuki nie wygaśnie umowa z zespołem), ale to by było skomplikowane. Teamy podpisywałyby długoletnie umowy z łatwymi procedurami rozwiązania.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Wilu » środa, 5 mar 2003, 00:08

no to największa głupota o jakiej słyszałem, taki przepis był by rozsądny jak było by 22 teamy fabryczne i wielu nowicjuszy. a w takiej formie spowodują niemożliwość startu najlepszym kierowcom.
nie chcę przeklinać ale takiego kretynizmu się nie spodziewałem. jednak czy zielone stoliki tam czy w polsce, austrii, to jest nieistotne ci ludzie to kretyni zawodowi. zakażą startów wrc w mistrzostwach regionalnych, czołówka nie będzie się mieścić w podstawowych teamach. ktoś tam u góry chyba się mocno pierdo...... w głowę. uffff :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez pwrc » środa, 5 mar 2003, 01:35

Zapowiada się kolejna głupota w wykonaniu FIA. Najpierw plany wycofania WRC (chyba nikt z FIA nie był w Czechach), potem zmiana systemu punktowego na premiujący ciułaczy, a nie walczących o pierwsze i drugie miejsce.
Chyba już wiem skąd PZMot czerpie wzorce.
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez jgw » środa, 5 mar 2003, 01:47

a ja Wam mowie , wszystko zmierza do zorganizowania cyklu ms w takich ramach jak w formule 1 ,czyli przede wszystkim zapewnic max ogladalnosc w tv dlatego wylatuje o zgrozo safari(no bo skad sukinkoty by wziely tyle kamer zeby zrealizowac swoje relacje live:)) ,dlatego w monte ograniczaja ilosc zalog w rajdzie i likwiduja slynne skadinad podobno najlepsze oesy , a przepisy o 3 kierowcy no coz wiecie ze w kazdym "tv szol" musza byc jakies gwiazdy jak ich jest za duzo to robi sie za jasno i ich blask slabnie
odkad wywalili doslownie goscia ktory mial prawa do calej kasy zwiazanej z f 1 (odsuneli go od koryta) a ten przylazl do rajdow i postanowil robic forse tutaj odtad wlasnie zaczely sie dziwne zmiany w ms a i me podupadly
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Postprzez TommiCrazy » środa, 5 mar 2003, 02:45

Na pierwszy żut oka wydaje mi sie ze to dobry pomysł , bo daje sznase małolatom ale z drugiej strony co sie stanie z tymi co im się już udało, ZGROZA
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez raffael » środa, 5 mar 2003, 14:36

Zmiana punktacji dobrze zrobila dla mlodych talentow i dla mnie decyzja sluszna. Mozna narzekac ze nikt za wszelka cene nie bedzie walczyl o podium (straca mistrzostwa na widowisku i walce do ost oesa)ale chyba jednak bedzie walka skoro bedzie robic sie ciasno przy pierwszym miejscu. Daje to szanse dla mlodych kierowcow. Pomysl z tymi ograniczeniami ilosci kierowcow jest beznadziejny i napewno nie tedy droga. Jedno trzeba pochwalic w FIA - probuja dokonywac zmian w ulepszaniu rajdow tylko zeby kazdy pomysl nie oznaczal odrazu wprowadzenia go w zycie a dal chwile namyslu :)
Avatar użytkownika
raffael
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): poniedziałek, 28 paź 2002, 20:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Max9 » środa, 5 mar 2003, 17:42

Tak jak pisze autoklub może doiść do dziwnych sytuacji kiedy młody kierowca wygra swój pierwszy rajd i juz nie będzie mógł być tym "trzecim" w zespole. :evil:
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez thompson40 » środa, 5 mar 2003, 18:23

beznadziejny pomysł :( FIA chce dobrze, chce promować młodych kierowców ale z drugiej strony tak jak napisali na autoklubie, jedyną nagrodą dla takiego młodego kierowcy po pierwszym zwycięstwie byłaby emerytura.....
pzdr
Avatar użytkownika
thompson40
N3
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 11:46
Lokalizacja: józefów

Postprzez Max9 » środa, 5 mar 2003, 18:25

Pomysł jest ciekawy, ale wymaga jeszcze dopracowania. W obecnej formie wprowadzi tylko dużo zamieszania. Trzeba promować młodych kierowców ale nie kosztem innych.
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

paranoja

Postprzez grandmaster » środa, 5 mar 2003, 21:52

Kompletna PARANOJA!!!
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Truskawa » czwartek, 6 mar 2003, 15:13

Ten Pomysł byłby bardzo dobry gdyby chodzilo o czwartego fabrycznego kierowce któremu daloby sie mozliwosci punktowania. Wiadomo ze mlodzi musza sie wiele nauczyc wiec czesto punktowac nie beda. I tak oto walka w klasyfikacji producentow radykalnie by sie nie zmienila, a mlodziez moglaby sie szkolic w najlepszych dostepnych furach pod okiem mistrzow.
Jest tylko jedno ale tego rozwiazanie FIA i David Richards prowadza polityke jak najwiekszego zmniejszenia kosztow (dlatego nie ma Safari) udzialu w WRC. Wiec mozliwosc wprowadzenia czwartego kierowcy zwiekszylyby koszty, a najbogatsze teamy - peugeot (tylko 4 kieowcow, 5 testowy) moglyby sprytnie wykorzystac ten przepis i powstalaby nierowna walka oparta na finansach.
.:: Do zobaczenia na oesach ::.
Avatar użytkownika
Truskawa
N2
 
Posty: 168
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 15:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rav » czwartek, 6 mar 2003, 16:55

4 kierowca nie ma sensu. A pomysł nie jest taki zły, gdyby (jak kiedyś zapowiadali) 3ci kierowca miał mieć mniej niż ileśtam lat.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Truskawa » czwartek, 6 mar 2003, 17:35

Dla młodych kierowców stworzona jest klasa Super 1600 i tak powinno zostać. Nie powinno być żadnych zmian w spozobie "zarzadzania" trzecim fabrycznym kierowcą. Ale za to mogliby wprowadzić B-gupe dla zawodnikow ktorzy ukonczyli odpowiednia ilosc rajdow itd - byloby super.
A tak apropo w jakim limicie wieku musi zmiescic sie zawodnik zeby mogl wystartowac w S1600 ?
.:: Do zobaczenia na oesach ::.
Avatar użytkownika
Truskawa
N2
 
Posty: 168
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 15:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marcin » czwartek, 6 mar 2003, 17:45

Następny dziwny pomysł FIA[/b]
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez jonsi15 » piątek, 7 mar 2003, 17:14

totalne nieporozumienie wycofają się z tego szybciej niż na to wpadli!!!!!!! :lol:
Avatar użytkownika
jonsi15
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): czwartek, 6 mar 2003, 13:54
Lokalizacja: Mysłakowice k.JeleniejGóry

Następna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron