grandmaster napisał(a):Jeszcze w jednym się zgadzacie...piszecie słowo "cool".
Jednak wg. badań opinii publicznej słowo "cool" jest już przeżytkiem w j.polskim, a używany jest tylko przez dresiarzy (bez obrazy).
Yo man
.Przejrzałeś mnie
Tak naprawde nie jestem alfisti.Mam Beemę 325 full wypas.Tylną szybę mam przyciemnioną na czerwono i na niej zaółozyłem taka zajebistą ,fosforyzujaca zielona naklejke Pioneera.
Mowie ci jaki efekt! A najlepiej jest jak wieczorem woże sie po miescie i właczam neony pod podwoziem i subwoofera.Wszystkie foki moje
.A dziś idziemy z kumplami pod Biedronkę kroić cwaniakow z komór.
Naprawde nie mogłem sie powstrzymać.
jasne ze sie nie obrazam.
Teraz poważnie:mam głeboko gdzieś badania opinii społecznej.Gdyby się nimi kierował to sluchałbym Ich troje,fascynował tylko piłka kopaną i Małyszem(z całym szacunkiem),jezdził matizem a marzył o Golfie TDi.A ja jestem zupełnie inny.I nic mnie nie obchodzi co dla innych jest przezytkiem.Nie chcę by mna manuipulowano,chce byc soba,i nieraz robię cos po prostu na przekór innym.I coś mi sie wydaje,że kolega żółtodziób chyba ma nieco podobne zapatrywania.
Niezle komponuje się to z tym o czym dyskutowaliśmy,czyli z kwestią promocji produktów dla zwykłych ludzi przez sport.Jasne że taka wyscigówka V8 Star ma niewiele wspólnego z seryjnym wozem.No BMW czy Jaguar produkuja auta które mają sportowy charakter.Ale wracajac do rajdów,taki Hyundai Accent WRC też nie ma za wiele wspólnego z serią.A modele produkcyjne to po prostu tanie,niezbyt rewelacyjne kompakty.Ale przecietni klijenci widzą że auto wyglada podobnie i kojarza Accenta z rajdami(była chyba reklama Accenta we TV wykorzystujaca Wurca.)Podobnie ma się rzecz z Corolla-podczas gdy na rajdach brylowała WRC,seryjna Corolka miała jedynie quasi-sportową wersję G6 z silnikiem 1.3(podczas dgy nawet w kombi mozna bylo dostac 1.6).Ale to nie przeszkadzało nikomu w Toyocie porownywac seryjne auta do rajdówek( pamietacie:Dr Toyota & Mr Corolla ).
Nawet jesli w V8 Star tylka atrapa chlodnicy jednoznacznie kojarzuy się z modelem produkcyjnym-wielu klijentom to wystarczy,i dzial marketingu to wykorzystuje
Oczywiscie jest jeszce kwestia badania w sporcie rozwiazań stosowanych w autach seryjnych,ale to juz zupelnie inny temat.