Moderator: SebaSTI
MSport Kraków to nie MSport Cumbria więc skąd ma niby być ta fabryka ?? poza tym fabryczne R5 trochę inaczej są pomalowane i śmiem Twierdzić że Malcolm raczej mu się do startów nie dokładaObserwator napisał(a):A to Kajetanowicz ma jakieś prywatne auto czy to M-Sport FABRYKA??
Nigdy nie powiedział bo nigdy nie jeździł. Takie becki dostawał że aż 3 tytuły Mistrza Europy wyjeździł - idąc tym tokiem rozumowania Lukyaniuk to drugi lewar bo zamiast napier**** na Barum odpuścił żeby przytulić duże punkty.Obserwator napisał(a):Bo nigdy w ERC nie powiedział że jeździł fabryczna Fiesta, a reszta prywatnymi autami i od tych prywaciarzy dostawał becki.
No tak rozpoczecie sezonu od czerwca i 4 rajdy w sezonie to tam na pewno kasa płynie niczym wodospad Niagara - czy to naprawdę jest takie ciężkie do pojęcia że Kajto to nie Kubica i takiego budżetu nie ma na starty po Lotosu?? jeśli uważasz że jest inaczej to odpowiedz sobie na pytanie dlaczego Kajetanowicz przez wszystkie lata startów w ERC nigdy nie miał zagwarantowanego pełnego sezonu tylko zawsze musiał odpuszczać min jeden start - nawet nie wspominam że o swoich planach zazwyczaj informował tuż przed rozpoczęciem pierwszego rajdu w sezonie - powiem ci więcej żeby wystartować w pierwszym rajdzie w 2017 (lub 2016 bo nie jestem pewien) auto i cały zespół wysyłał na Azory za "swoje".Obserwator napisał(a):Teraz też jakos nie mówi że ma auto z fabryki...czemu wybrał Fieste skoro jest taka ch..wa a nie wybrał Skody? Bo brakło kasy.
Jesteś tego pewien?? Jakoś nie zauważyłem żeby w Krakowie do M.Wody ustawiała się kolejka chętnych po kolejne autaObserwator napisał(a):a Woda z M-sportu daje mu to co najlepsze.
Kajetanowicz to raczej nie jest Kasperczyk Przy okazji jak spotkasz Kajta to zapytaj go ile razy w tym roku miał awarie hamulców (łącznie z testami). MSport Kraków to nie MSport CumbriaObserwator napisał(a):Aha..samo sie zepsuło...no tak. W nic nie uderzył..stara gadka To tak jak na Sardynii: drążek sie sam urwał
Ty tak poważnie czy trolujesz ?? Turcja to nie wycieczka do Australii Argentyny czy Meksyku o której piszesz. Moim zdaniem wybór rajdu był bardzo dobry żeby się porównać z najlepszymi w WRC2 bo to rajd "nowy" a nie Niemcy które Kopecky przejechał pewnie z 10 razy. Sprawnym autem i bez przygód był dwa razy za Kopeckym... no tak przecież Jan te odcinki odpuścił żeby pilnować miejsca.Sebekrally napisał(a):Dokładnie, wybór najbardziej wyniszczających rajdów też jest super. Taktyka Kościuszki pojadę swoje reszta się wysypie i wygram rajd, ale to już nie te czasy. Teraz trzeba zapie.dalać walczyć o sekundy...
No właśnie po kolejnej wypowiedzi zastanawiam się czy jest sens.piotrg napisał(a):Mad Max nie wysilaj się ci co mają to wiedzieć to wiedzą.
Fiesty się tam buduje a i owszem... ale nie R5 tylko R2 bo filia w Krakowie powstała głównie do obsługi cyklu JWRC/WRC Academy - 5min szukaniaObserwator napisał(a):Mad Max...to Malcolm nas wszystkich okłamał !!! Bo opowiedział swiatu że M-Sport w Krakowie to M-sport. A to nie czasem tam własnie buduje sie Fiesty R5? To nie tam robi sie silniki, skrzynie i dyfry do R5? To nie tam naprawia sie nadwozia? No, w sumie to nie Cumbria..fakt.
Jeśli nie rozumiesz jaka jest różnica w jeździe samochodem fabrycznym a byciu obsługiwanym przez zespół fabryczny to zadzwoń do Kubicy to Ci wytłumaczyObserwator napisał(a):Tyle że ceny maja jak w Cumbrii. A klienci...znasz takie nazwiska jak Camili, Loubet, Solans, Price, Armstrong...z tego co pamietam to jeździli Fiestami oklejonymi w M-Sport i D-mack czyli oficjalny program M-sportu..aha, no to też było kłamstewko Malcolma. Napisz do Camiliego...to sie zdziwi
Widzę że jak zaczyna brakować argumentów zaczynają się prostackie tekstyObserwator napisał(a):Pora wyciagnąc głowe z dupy i szerzej sobie zerknąc na świat,
Auto obsługuje MSport to i takie logotypy się pojawiają - choć jak sięgam pamięcią to głównie sa to logotypy zespołu LotosObserwator napisał(a): skoro "jego" mechanicy i inzynier jeżdzą jako oficjalne osoby M-sportu. Nie no brawo....
Mad Max napisał(a):No właśnie po kolejnej wypowiedzi zastanawiam się czy jest sens.piotrg napisał(a):Mad Max nie wysilaj się ci co mają to wiedzieć to wiedzą.Fiesty się tam buduje a i owszem... ale nie R5 tylko R2 bo filia w Krakowie powstała głównie do obsługi cyklu JWRC/WRC Academy - 5min szukaniaObserwator napisał(a):Mad Max...to Malcolm nas wszystkich okłamał !!! Bo opowiedział swiatu że M-Sport w Krakowie to M-sport. A to nie czasem tam własnie buduje sie Fiesty R5? To nie tam robi sie silniki, skrzynie i dyfry do R5? To nie tam naprawia sie nadwozia? No, w sumie to nie Cumbria..fakt.
http://rajdy.autoklub.pl/news/filia-m-s ... owie,33271
http://rajdy.autoklub.pl/news/m-sport-zaprasza,80645
a tu jeszcze trochę zdjęć
http://rajdy.autoklub.pl/gallery/show/i ... 28973?pg=1Jeśli nie rozumiesz jaka jest różnica w jeździe samochodem fabrycznym a byciu obsługiwanym przez zespół fabryczny to zadzwoń do Kubicy to Ci wytłumaczyObserwator napisał(a):Tyle że ceny maja jak w Cumbrii. A klienci...znasz takie nazwiska jak Camili, Loubet, Solans, Price, Armstrong...z tego co pamietam to jeździli Fiestami oklejonymi w M-Sport i D-mack czyli oficjalny program M-sportu..aha, no to też było kłamstewko Malcolma. Napisz do Camiliego...to sie zdziwiWidzę że jak zaczyna brakować argumentów zaczynają się prostackie tekstyObserwator napisał(a):Pora wyciagnąc głowe z dupy i szerzej sobie zerknąc na świat,Auto obsługuje MSport to i takie logotypy się pojawiają - choć jak sięgam pamięcią to głównie sa to logotypy zespołu LotosObserwator napisał(a): skoro "jego" mechanicy i inzynier jeżdzą jako oficjalne osoby M-sportu. Nie no brawo....
Namówiłeś mnie dziękipiotrg napisał(a):Mad Max ja bym się nie zastanawiał...Mad Max napisał(a):No właśnie po kolejnej wypowiedzi zastanawiam się czy jest sens.piotrg napisał(a):Mad Max nie wysilaj się ci co mają to wiedzieć to wiedzą.
Jest jeszcze takie postrzeganie jak Ci stuknęło 20 od kiedy zacząłeś interesować się rajdamipiotrg napisał(a):Pamiętaj że inne jest postrzeganie rzeczywistości rajdowej gdy interesujesz się od podstawówki i zblizasz się na karku do 20 a inne jak zacząłeś tez w tym czasie a zblizasz się do 40.
A pierwszy dzisiejszy oes wygrał bo Kopecky zaczął taktycznie odpuszczać lewar jeden, bo przewagę ma taką że nawet dwa kapcie go nie powstrzymają od zwycięstwa.piotrg napisał(a):Wiesz dlaczego KK na os 9 był tak wysoko ? - Kopecky go pchał w zderzak...
Już dawno spakowany... od 7 rano niesie się za mną po domu: "Tato kiedy jedziemy na rajd..."piotrg napisał(a):Ty się tu chopie nie uzeraj tylko pakuj na słomkę
Marko Rally napisał(a):Ale się Kajto rozkręcił, aż miło popatrzeć na wyniki.
hubertus_89 napisał(a):Marko Rally napisał(a):Ale się Kajto rozkręcił, aż miło popatrzeć na wyniki.
to fakt. Rajd jest nowy dla wszystkich a Kajto jedzie jakby tu starował nie raz Może w końcu wskoczy na pudło w wrc2:):)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości