Dyskwalifikacja Kuliga

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez kewals » środa, 26 lut 2003, 11:02

a co ma powiedzieć.....tak sie stało i koniec kropka...nie rozumiem nad czym tu dyskutować....zmiana firmy chyba o czymś świadczy...że Janusz nie ma zamiaru współpracować z tą felerną
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów


Postprzez Transformer » środa, 26 lut 2003, 12:57

Z jaka felerna ? bo misiek ze szwecji ty byl przeciez prywatny Janusza - a nie wydaje mi sie zeby nowa firma nie zaopatrywala sie w czesci w RaliArcie ....
http://www.alfa156.pl/ Alfa 156 | http://photomotive.net/ że niby blog | http://www.flickr.com/photos/airsiwy/ Zdjęcia
Avatar użytkownika
Transformer
N3
 
Posty: 256
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 20:38
Lokalizacja: Kraków

Postprzez TommiCrazy » środa, 26 lut 2003, 14:15

Gdzies tam napisali ze nowa Nka Kuliga ma 580 Nm , czy to możliwe? przecież takie wartosci momętu obrotowego sa w najlepszych WRC.
czy to błąd?
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Tomisny » środa, 26 lut 2003, 17:13

No te wartosci momentu i mocy sa faktycznie podejzane... Nie wiem czy jest jakas nowa seryjna potworzasta siodemka, ale to faktycznie jak WRC...

A co do komentarza to chodzi mi o wyjasnienie calej sprawy. Jak bylo naprawde, czy faktycznie cos tam przetaczali itd... No bo ja mam informacje o tym od ciebie Kewals... A przeciez twoje info sa podobno "nieoficjalne"...

pozdr.
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rav » środa, 26 lut 2003, 20:20

Kulig praktycznie nie zmienił firmy. Do szwecji pojechali mechanicy od Steca.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Truskawa » środa, 26 lut 2003, 21:48

Ja czytałem słowa Janusza jeszcze jak FIA zamiescila informacje o dyskfalifikacji Janusza w swoim przedrajdowym biuletynie O Turcji. Mowil wtedy ze, bedzie czekal na oficjalna decyzje FIA. Pozniej gdy pojawily sie newsy na serwisach - manager Janusza wypowiadał sie ze czekaja na odicjalne potwierdzenie decyzji FIA. Czy ja juz dostali ? nie wiem....
.:: Do zobaczenia na oesach ::.
Avatar użytkownika
Truskawa
N2
 
Posty: 168
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 15:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jgw » czwartek, 27 lut 2003, 02:56

z jednej strony rzecz biorac panuje opinia ze wszyscy cos tam grzebia w samochodach i jak sie uda to dobrze jak nie "to ja nic nie wiedzialem"
z drugiej strony kulig pokazal ze umie jezdzic bez dwoch zdan , nie wydaje mi sie zeby zbyt lekkie lub ciezkie kolo zamachowe moglo dawac jakas znaczaca przewage nad reszta samochodow na sniegu
ale faktem jest ze kiedys Pinelesa udupili na ktoryms rajdzie w niemczech chyba za ozdabna koncowke rury wydechowej w lancerze ...takie to widac panuja zwyczaje nie tylko u nas w tym naszym dziwnym kraju
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Postprzez rav » czwartek, 27 lut 2003, 12:27

Masa koła była w porządku. CHodziło o to że było mocniejsze od innych kół zamachowych. Przyznaję się że w swojej poprzedniej wypowiedzi się pomyuliłem. Pokręciło mi się z Hołowczycem, który do Nowej Zelandii jedzi miśkiem od Steca. Kulig jedzi włoskim miśkiem.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez AZD » czwartek, 27 lut 2003, 17:13

Nieszczęsne koło było oryginalne,nie przetaczane, ani ulepszane, tylko wyprodukowane w krótkiej serii dla potrzeb sportu/ gr.A, itp./ Dokładniejsza obróbka, mniejsze bicia, lepszy material.Całą winę ponosi Ralliart, bo sprzedał je jako seryjne, a konsekwencje Janusz bo ma zero punktów. Jak oni to między sobą załatwią, tego nie dowiemy się nigdy, ale myślę że Janusz sporo z nich wydusi i stąd taka oficjalna cisza.
Avatar użytkownika
AZD
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 24 paź 2002, 19:03
Lokalizacja: Dzierżoniów

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 27 lut 2003, 18:16

Pineles jechał wtedy chyba w czechach , niechodziło o końcówke a tylny wydech który zaplombowonay trafil do komisji technicznej, miał tez gwarancje z ralliartu a mimo to nieuwzględnili tego , wygral wtedy Nke w evo 4, ( jesli mnie pamiec niemyli )
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Baca » piątek, 28 lut 2003, 11:43

Mam pytanie : jaki rajd z cyklu PCWRC wykreślił Janusz ? Spotkałem się z dwoma różnymi informacjami. Słyszałem o Korsyce, innym razem Argentynie
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Baca » piątek, 28 lut 2003, 17:01

Wracając do dyskwalifikacji Pinelesa to nie byłem do końca pewny, ale wydawałomi sie że ten przypadek miał miejsce w Austrii. Poszukałem w starych gazetach i o to cytat:
"Kiedy Willy Stengg (Escort WRC) i Michael Brander (Lancer E4) wjechali na PKC kończący pierwszą pętlę drugiego dnia Rallye Forstinger o 6 minut za wcześnie, liderem austriackiej eliminacji mistrzostw Europy została załoga Pineles/Horniaczek. Niestety gliwiczanowi nie dane było świętować zwycięstwa. Obu Austriakom nie wpisano kary (!), a Lancera Pinelesa poddano 4,5 godzinnemu badaniu technicznemu. W końcu zapadła decyzja o wykluczeniu za ... ozdobną chromowaną końcówkę tłumika, jakoby szerszą o 9 mm od regulaminowej (...)"
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez thompson40 » piątek, 28 lut 2003, 17:15

no to ladnie.... bez komentarza :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
pzdr
Avatar użytkownika
thompson40
N3
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 11:46
Lokalizacja: józefów

Postprzez marcin » piątek, 28 lut 2003, 17:25

A mnie ciekawi dlaczego tylko Janusz miał tak szczegółową kontrolę...
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez thompson40 » piątek, 28 lut 2003, 17:51

marcin napisał(a):A mnie ciekawi dlaczego tylko Janusz miał tak szczegółową kontrolę...


... bo wygrał rajd [ oczywiście w swojej klasie ]
pzdr
Avatar użytkownika
thompson40
N3
 
Posty: 457
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 11:46
Lokalizacja: józefów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron