Moderator: SebaSTI
okun911 napisał(a):Viper idąc twoim tokiem myślenia wychodzi że w tym sezonie najszybszy jest Hirvonen (gdyby nie dyskwalifikacja byłby liderem generalki), drugi jest Loeb (2 zwycięstwa i 2 błędy) a trzeci Ostberg. Zgadza się ?
POST Z 30 MARCA 2012 5.11 PMbo dla mnie szybkość to skuteczność
okun911 napisał(a):Viper idąc twoim tokiem myślenia wychodzi że w tym sezonie najszybszy jest Hirvonen (gdyby nie dyskwalifikacja byłby liderem generalki), drugi jest Loeb (2 zwycięstwa i 2 błędy) a trzeci Ostberg. Zgadza się ?
Matthias Schmidt napisał(a):Konczmy tą dyskusję, ale pragnę jeszcze Cie viper zacytować:POST Z 30 MARCA 2012 5.11 PMbo dla mnie szybkość to skuteczność
A teraz piszesz: "nie napisałem że szybkość to skuteczność bo to bez sensu".
I co? Nie próbuj mi teraz udowadniać, że zarzucam Ci zaprzeczanie samemu sobie, bo nie mam argumentów. Tutaj pięknie to wyłożyłeś, jak umiesz.
speedyzxz napisał(a):okun911 napisał(a):Viper idąc twoim tokiem myślenia wychodzi że w tym sezonie najszybszy jest Hirvonen (gdyby nie dyskwalifikacja byłby liderem generalki), drugi jest Loeb (2 zwycięstwa i 2 błędy) a trzeci Ostberg. Zgadza się ?
Pominąłeś Solberga
ta cała kłótnia się opiera generalnie na różnym definiowaniu pojęcia szybkość
dla Matthiasa to czysto fizyczne pojęcie - im więcej wygranych oesów im większa przewaga już na międzyczasach tym szybszy zawodnik. A dzwon - brak skuteczności
dla vipera jak czytam to chodzi o to że szybkość to coś co nas doprowadzi na najwyższy stopień podium, a nie w krzaki i chyba dobrze zobrazuje to to:
img804.imageshack.us/img8...tavalanowymcrae.jpg
Więc jeśli drzewko/przepaść nas zatrzyma to szybkość=0
viper jeśli źle Cię rozumiem, skoryguj
Jak dla mnie TOP6: Hirvonen, Latvala, Loeb, Ogier, Solberg, Sordo. Jest prawie tak samo szybka, to inne czynniki pokazują kto jest najlepszy
MSG Racing napisał(a):makki napisał(a):Panowie - rajd trzeba ukończyć, a miejsce się samo znajdzie.
Tak mówią woziwody.
Szybkość to szybkość.
Wynik (nie ważne jaki) to suma szybkości, czystej jazdy i taktyki.
Tyle w ogólnym temacie.
CO JML to widzę, że jak pół roku albo więcej był najszybszy obok Loeba i dojeżdżał to nikt nic nie mówił. Absolutnie nie było tematu. Tyle że dobrze pojechał.
A jak mu się zaliczyły dwa dzwony przez szybkość (Monte to nieco inny przypadek) to jest kierowcą do wywalenia. Może Allatiyah (wolniejszy) jest lepszy? Może Block (wolniejszy a też dzwoni) ? Może Novikov albo Tanak (obaj niepewni) ? Może ktoś kto jeździł do tej pory Fiestą R2 ?
A Mikko jest jak dla mnie bezpłciowym kierowcą.
viper napisał(a):Tak o to mi chodzi. Tego rysunku trochę nie trybie , ale tekst sie zgadza.
speedyzxz napisał(a):viper napisał(a):Tak o to mi chodzi. Tego rysunku trochę nie trybie , ale tekst sie zgadza.
mówiąc krótko szybkość maksymalna to szybkość na jaką pozwala fizyka, a ta pod wpływem czynników (sprzęt, umiejętności itp) zmniejsza się i zamienia się w szybkość osiągniętą
Matthias Schmidt napisał(a):Panowie, może skończmy już tą dyskusję, ciągniemy temat rajdu Portugalii tydzień od jego zakończenia. viper ma inne zdanie, ja mam inne, normalna sprawa . Wrzućmy na luz, są święta
Pozdrowienia i Wesołych Świąt dla wszystkich Forumowiczów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości