Sezon 2007

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Sezon 2007

Postprzez Saruto » środa, 6 gru 2006, 10:36

Zbliża się kolejny sezon rajdowy.
W fabrycznych zespołach wygląda na to że zmian nie będzie, natomiast jest kilka zespołów które planują starty w M2.

Citroën: Loeb (16) i Sordo (16)

Ford: Gronholm (16) i Hirvonen (16)

Subaru: P.Solberg (16) i Atkinson (16)

M2:

OMV Kronos: Stohl (16) i Carlsson (6)

Munchi's Ford World Rally Teamu: Luis Perez Companc (10) i Juan Pablo Raies (10) pozostają dwa wolne auta na 6 rajdów

Stobart VK Ford: Wilson (16), H. Solberg (16) i Jari-Matti Latvala (?)

Mitsubishi: Gardemeister (12) i al-Qassimi (12)

Prywatni:

Peugeot Norway (Bozian): Roux jak narazie tylko start w Monte Carlo.

Suzuki planuje wystawić swój zepół w 3 rajdach. Andersson ?

Czech Skoda: Kopecky (10)

Aava zebrał budżet na 3 starty autem klasy WRC (307 lub Xsara)

Aimont Racing: też planują jakieś starty

Subaru Turkey Rally Team: wygląda na to że pojawią się w kilku rajdach

Jak narazie wszystko wygląda pięknie ale jak będzie to pewnie się za niedługo dowiemy.
Ostatnio edytowano niedziela, 24 gru 2006, 07:59 przez Saruto, łącznie edytowano 2 razy
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice


Postprzez Miko » środa, 6 gru 2006, 13:41

Przyszly sezon zapowiada sie jako najciekawszy od kilku lat (wedlug mnie). Wiele zawodnikow wystartuje autami WRC :D
Dziwi mnie tylko ze Subaru nadal chce wspolpracowac z Atkonsonem :? Musi niezla kase wnosic do zespolu....
Szkoda ze Garde nie znalazl stalej posady (jeszcze) w jakims zespole.

P.S Marcus GO!!! :D

edit:
http://www.autoklub.pl/13712,news.html?

Wyglada na to ze Red Bull zostanie w WRC tylko z innymi samochodami
Avatar użytkownika
Miko
N3
 
Posty: 317
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 15:39
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki

Postprzez Marmetal » środa, 6 gru 2006, 18:51

Zgadza się, przyszły sezon powinien być bardzo ciekawy, głównie dzięki zespołom z M2, których trochę przybędzie. Aut WRC w każdej rundzie powinno być kilkanaście, będzie walka, będzie widowisko. Poza tym zadebiutuje kilka nowych rajdówek w tym C4 WRC.
Sezon 2008 powinien być jeszcze ciekawszy, gdyż mają wrócić fabryczne zespoły Mitsubishi, Skody i Hyundai'a, a Suzuki zaliczy pełny cykl. No nieźle, pamiętajmy jeszcze, że rozwija się klasa Super 2000. Czyżby rajdy szły w lepszym kierunku? Oby.

Miko napisał(a):Dziwi mnie tylko ze Subaru nadal chce wspolpracowac z Atkonsonem :? Musi niezla kase wnosic do zespolu....


Myślę, że Subaru wierzy w talent Atkinsona i to, że będzie robić dobre wyniki. Jak będzie, zobaczymy.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Miko » środa, 6 gru 2006, 19:13

Marmetal napisał(a):Sezon 2008 powinien być jeszcze ciekawszy, gdyż mają wrócić fabryczne zespoły Mitsubishi, Skody i Hyundai'a, a Suzuki zaliczy pełny cykl.


Owszem mozliwe, ze bedzie jeszcze wiecej aut/zespolow ale do kalendarza maja wejsc takie rajdy jak np. Jordania. Moim zdaniem juz w kalendarzu jest zbyt duzo malo atrakcyjnych rajdow i przede wszystkim 16 rund to za duzo. Powinno sie zostawic gora 14 rajdow, klasyki typu monte carlo, finlandia, szwecja.
Avatar użytkownika
Miko
N3
 
Posty: 317
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 15:39
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki

Postprzez Marmetal » środa, 6 gru 2006, 20:58

Miko napisał(a):
Marmetal napisał(a):Sezon 2008 powinien być jeszcze ciekawszy, gdyż mają wrócić fabryczne zespoły Mitsubishi, Skody i Hyundai'a, a Suzuki zaliczy pełny cykl.


Owszem mozliwe, ze bedzie jeszcze wiecej aut/zespolow ale do kalendarza maja wejsc takie rajdy jak np. Jordania. Moim zdaniem juz w kalendarzu jest zbyt duzo malo atrakcyjnych rajdow i przede wszystkim 16 rund to za duzo. Powinno sie zostawic gora 14 rajdow, klasyki typu monte carlo, finlandia, szwecja.


Zgadza się, rajdów jest za dużo co odstrasza potencjalne firmy do wystawienie własnego zespołu. Koszty uczestnictwa w MŚ są olbrzymie, a sumy wręcz astronomiczne. Myślę, że 14 rajdów to maximum, z tym że powinien być system rotacyjny, tak by co roku kalendarz się zmieniał i każda impreza miała szansę, ale również tak, by rajdy typu Monte Carlo czy Akropolu miały swoje stałe miejsce w szeregu. No ale liczy się biznes, atrakcyjność, dotarcie do każdego zakątka świata.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Zajcev » środa, 6 gru 2006, 22:15

a ja mam nadzieje ze Gardemeister załapie się wreście do jakiegoś "przystepnego" teamu i bedzie mial okazje sie wykazac:) bo narazie po kilku startach w Xsarze widac bylo ze cos potrafi:)
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez mototom » czwartek, 7 gru 2006, 00:49

Miko napisał(a):Dziwi mnie tylko ze Subaru nadal chce wspolpracowac z Atkonsonem :? Musi niezla kase wnosic do zespolu....


Może nie musi wnosić kasy. Subaru może nie chce się pomylić jak z Hirvonenem. Jeździł chłopak w Subaru to narzekali wszyscy, że daje dupy po całości. A teraz? Z Atkinsonem może być dokładnie to samo.
Bardziej mnie dziwi, że Subaru, niegdyś topowy team przegrywa z prywaciarzami.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Saruto » czwartek, 7 gru 2006, 05:52

Miko napisał(a):
Dziwi mnie tylko ze Subaru nadal chce wspolpracowac z Atkonsonem :?

Jak narazie Atkinson jeździ przeciętnie, zaliczył kilka dobrych Oesów w tym roku ale wyniki dużo poniżej normy. Pozatym Subaru w tym roku nie było topowym zespołem.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Miko » czwartek, 7 gru 2006, 15:38

Jeszcze jedna wazna rzecz. Zmieniaja sie zasady Superally :D W koncowej klasyfikacji beda wliczani zawodnicy, ktorzy ukonczyli wszystkie etapy. Ponadto dodatkowe punkty za trzy pierwsze miejsca pod koniec kazdego etapu- wieksza walka na OS nawet podczas ostatniego etapu :D

Co do Atkinsona. Mikko co prawda nie radzil sobie najlepiej na poczatku, ale byl wtedy mlodszy niz Atkinson obecnie. Jesli sie nie myle sa oni rowiesnikami a a jak jezdzi obecnie Mikko kazdy wie :wink:
Avatar użytkownika
Miko
N3
 
Posty: 317
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 15:39
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki

Postprzez Marmetal » czwartek, 7 gru 2006, 19:12

Miko napisał(a):Jeszcze jedna wazna rzecz. Zmieniaja sie zasady Superally :D W koncowej klasyfikacji beda wliczani zawodnicy, ktorzy ukonczyli wszystkie etapy. Ponadto dodatkowe punkty za trzy pierwsze miejsca pod koniec kazdego etapu- wieksza walka na OS nawet podczas ostatniego etapu :D


Zgadza się, to powinno nieco zwiększyć atrakcyjność i spowodować, że walka będzie trwała od pierwszego do ostatniego oesu.

Miko napisał(a):Co do Atkinsona. Mikko co prawda nie radzil sobie najlepiej na poczatku, ale byl wtedy mlodszy niz Atkinson obecnie. Jesli sie nie myle sa oni rowiesnikami a a jak jezdzi obecnie Mikko kazdy wie :wink:


Mikko jest młodszy o rok :P. Przejście do Forda dobrze mu zrobiło, być może po prostu Subaru mu nie leżało? Chris jest według mnie mniej utalentowanym kierowcą od Fina. Jeśli w ciągu najbliższych sezonów nie zacznie jeździć lepiej to nie wróżę mu sukcesywnej kariery.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Saruto » piątek, 8 gru 2006, 08:55

Miko napisał(a):Co do Atkinsona. Mikko co prawda nie radzil sobie najlepiej na poczatku, ale byl wtedy mlodszy niz Atkinson obecnie. Jesli sie nie myle sa oni rowiesnikami a a jak jezdzi obecnie Mikko kazdy wie :wink:

Subaru to dość specyficzne auto, myśle że Atkinson tym autem nie powalczy w kolejnym sezonie. Co do Mikko to od początku uważałem że to będzie wielki talent.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez LIPciu » piątek, 8 gru 2006, 13:13

ja bym tak atkinsona nie skreślał. chłopak nabiera doświadczenia. w tym roku wygrał pare odcinków. w przyszłym roku może mocniej powalczyć
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez SebaSTI » piątek, 8 gru 2006, 14:25

Hmm nastepny sezon mam nadzieje ze Solberg lepiej wypadnie a jeśli chodzi o Atkinsona to przecież nie jest on taki zły w porównaniu to Stefana Sarrazina który przecież też jeździ i jego dawno nie powinno być w Subaru :o
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Miko » piątek, 8 gru 2006, 15:16

Z Sarrazinem nie przedluzyli kontraktu.
Avatar użytkownika
Miko
N3
 
Posty: 317
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 15:39
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki

Postprzez Marmetal » piątek, 8 gru 2006, 19:36

Miko napisał(a):Z Sarrazinem nie przedluzyli kontraktu.


Poza tym z nim jest nieco inna historia. To wyłącznie spec od asfaltów i... kierowca wyścigowy, były zawodnik F1 i F3000. Na pewno trudno mu było zmienić dyscyplinę na zupełnie inną, wymagającą innych umiejętności i przystosowania się. Na początku jeździł Imprezą WRC rewelacyjnie, jeszcze w czasach bycia prywaciarzem, po przejściu do zespołu fabrycznego jego forma jakoś spadła, poza tym miał pecha. Stephane nie jest złym kierowcą, ale na etatowego zawodnika fabrycznego się IMO nie nadaje.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Następna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości