Moderator: SebaSTI
Matthias Schmidt napisał(a):Loeb wraca do Citroena i pojezdzi C3, widac ze sa zdeterminowani. Plotki mowia tez o powrocie Ogiera do Citroena.
Zbyt pewnie powiedzianepiotrg napisał(a):Widać od razu co szybsze
grzesiek811 napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):Loeb wraca do Citroena i pojezdzi C3, widac ze sa zdeterminowani. Plotki mowia tez o powrocie Ogiera do Citroena.
O to ciekawie się zapowiada.
Mad Max napisał(a):Zbyt pewnie powiedzianepiotrg napisał(a):Widać od razu co szybsze
- miejsce z którego było robione zdjęcia odrobinę się różnią
- kont z którego były robione zdjęcia również będą inne - a do tego wystarczy że fotograf nawet trochę przykucnie i perspektywa się zmienia
- punkt w którym rajdówka się znajduje też jest inny - Polo jest w "pełnym locie" natomiast Yaris "dopiero startuje"
- i o ile się nie mylę Yaris jeździł po bardziej mokrej drodze niż Polo a jeśli tak to to też daje sporą różnicę
Najlepszy do takiego porównania byłby film - choć podobnie jak większość kibiców przypuszczam że Polo17 było by kilerem
Matthias Schmidt napisał(a):Loeb wraca do Citroena i pojezdzi C3, widac ze sa zdeterminowani. Plotki mowia tez o powrocie Ogiera do Citroena.
Witcher1990 zgodzę się jak najbardziej z tym co napisałeś... ale nie napisałeś o bardzo ważnej rzeczy tj. że VW w sezonie 2016 startował autem które praktycznie nie było już rozwijane, do tego na większość rajdów (nie pamiętam dokładnie od którego rajdu - wydaje mi się że od Portugalii) VW przywoził na testy przed rajdowe wersje Polo17 - i moim zdaniem to przed wszystkim miało wpływ na to że konkurencja zaczęła ich doganiać oraz to też pokazuje jak dobrym autem było Polo16 że pomimo braku testów przed rajdami auto potrafiło wygrywać (wiadomo kierowcy nie w kj dmuchał) - stąd też bierze się moje twierdzenie że Polo17 było by jeszcze większym kilerem niż jego poprzednik.Witcher1990 napisał(a):Zejdźmy na ziemię
- Polo już rok temu nie było takim killerem jak w poprzednich sezonach. Oczywiście, że składały się na to również inne czynniki np pozycja startowa Seba Ogiera, czy odwrócona zawodników z Rally2. Ale było widać, że Hyuinday jest bliżej. Patrząc na to jak wyrównana jest stawka w tym roku (nawet C3 gdy ma warunki) to byłbym się stanie założyć, że WV nie byłby lepszą konstrukcją. Choć oczywiście o to, że zgarnie wszystkie tytułu również bym się założył W końcu kierowcy z WV byliby na tyle wjeżdżeni w samochód po tylu testach, że nawet przy takich samych osiągach maszyn innych zespołów, przynajmniej na początku sezonu byliby szybsi.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości