Ja, przy calej mojej sympatii i ciaglej wiary w Meeka, uwazam, ze Matton podjal sluszna decyzje. Byc moze sprawdzi sie czarny scenariusz i Kris wroci znow na zle tory w Finladnii, ale nie wiem czy to bedzie juz wina Mattona. Zawodnicy musza sobie po prostu ze stresem i presja radzic. Nie moze byc sytuacji, w ktorej zawodnik 3 razy z rzedu dzwoni w pierwszy dzien rajdu. W sumie zaliczyl 4 kraksy podczas 3 rund. Ktos musial powiedziec "dosc". Nikt Meeka jeszcze nie skresla, tak jak Stephana, ale jasne jest, ze sprawy musza ulec poprawie. Tym bardziej, ze pojawia sie Mikkelsen i prawdopodobnie jeden z dwojki Meeke - Lefebrve w przyszlym roku odpadnie ( zakladam, ze jednak Andreas wjezdzi sie w C3 i poprawi tempo w Polsce, ktora wygral w zeszlym roku ), choc roszady moga byc wieksze niz mi sie wydaje. Tak czy siak wszystko w ich rekach.
Przed Portugalia Paddon opowiadal portalowi autosport.com o swoich odczuciach na temat obecnego samochodu. Mowil o problemach, ktorych na razie nie potrafia rozwiazac, ale juz przed Sardynia podzielil sie informacja, ze sprawy ulegly znacznej poprawie. Wczesniej jego styl, ktory jest bardziej zamaszysty od Neuvilla, nie wspolgral z nowym i20. Przed runda we Wloszech odbyli testy, an ktorych sprawdzano rozne ustawienia zawieszenia oraz dyferencjalow i wg Haydena to "zadzialalo". W dwoch ostatnich rajdach jego tempo zdecydowanie sie poprawilo ( w Portugalii prowadzil do awarii elektroniki ), co na pewno sie przyda po dosc rozczarowujacym poczatku sezonu.
http://www.autosport.com/news/report.ph ... career-lowhttp://www.autosport.com/news/report.ph ... behind-himTeraz nadchodza dwa bardzo szybkie rajdy i bardzo ciekawym bedzie zobaczyc, kto jak sie spisuje. W zeszlym roku Tanak szalal w Polsce wraz z Mikkelsenem, ale teraz ten drugi nie jest w konfortowej sytuacji, wiec zobaczymy. W Finlandii natomiast chyba postawie na Latvale i jego "Yaris Tank'
Interesujace co pokaze Lappi, ktory nadchodzace rundy zna i lubi. Byle tylko obeszlo sie bez dzwonow