Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Świat WRC

Postprzez Taurus » czwartek, 22 gru 2016, 01:22

http://rajdy.autoklub.pl/news/ogier-chc ... jcem,72920

czyżby sebowi buła miękła odkąd pojawił się pierworodny? :) czy to zasłona dymna do formy fiesty ?

swoją drogą to kiedy ostatni raz rajd wygrał ford? za czasów jml ?
Taurus
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23


Re: Świat WRC

Postprzez miszczu140000 » czwartek, 22 gru 2016, 02:58

Wcześniejsza wersja tej Cytryny była znacznie ładniejsza teraz to chyba najbrzydszy moim zdaniem WRC ale to ma być szybkie a nie ładne tak jak kiedyś mówiono o Audi Quattro i moim zdaniem będą mieli najszybsze auto co nieznaczy ze zdobędą majstra bo jeśli chodzi o konstruktorów to glownym faworytem jest Hultaj a jeśli chodzi o kierowców to Ogi może faworytem być jeszcze Mikkelsen ale tylko wtedy jeśli od Szwecji będzie jeździł w każdym rajdzie autem WRC 2017 najlepiej Polo ale z tym to akurat jest mało zeczy pewnych :? A Ford ostatnio wygrał GB 2012 i to właśnie JML :wink: *
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » czwartek, 22 gru 2016, 09:24

Malowanie C3 może nie zachwyca, ale z drugiej strony jest przemyślane i niektóre elementy aero są czarne, a przez to mniej widoczne. Do tego jak dla mnie całe C3 jest spójne, bez jakiś karykaturalnych parapetów czy wyglądających jak przekombinowane spojlery. To nie jest F1 czy ogólnie wyścigi, gdzie prędkości przekraczają 200 czy 300km/h, a oprócz tego dobrze jest widzieć, że ktoś poszedł inną drogą - oby efekty były też dobre :)
Najbardziej jestem ciekaw jak przeżyją zmagania z trasą zderzaki i dyfuzory. Na filmach z ostatnich testów Citroena widać, że brakowało tylnego zderzaka, czyżby kontakt z bandą śnieżną i cały element odmeldował się :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez adamlen » czwartek, 22 gru 2016, 12:48

Otberg w prywatnym zespole w WRC 2017. Testował już podobno auta i wybiera którym będzie jeździł.
Ciakawe jakie auta ma do wyboru. Na pewno Fiesta, ale co jeszcze, Polo?

Norway Team w Polo 2017 wspólnie z Mikkelsenem było by dobrym rozwiązaniem :)
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Świat WRC

Postprzez ZbyszekChaosu » czwartek, 22 gru 2016, 13:14

adamlen napisał(a):Otberg w prywatnym zespole w WRC 2017. Testował już podobno auta i wybiera którym będzie jeździł.
Ciakawe jakie auta ma do wyboru. Na pewno Fiesta, ale co jeszcze, Polo?

Norway Team w Polo 2017 wspólnie z Mikkelsenem było by dobrym rozwiązaniem :)

Nic nowego w zasadzie, rozwinięcie tego co kilka dni temu mówił na fb. Co do samochodów, to jeszcze przed informacją o odejściu VW z WRC, Ostberg senior mówił o 2 możliwych markach i zapewne chodziło wówczas o Toyotę. Przed rajdem Australii była też plotka, że siedzibę Toyoty odwiedziła wówczas cała trójka VW i 2 Norwegów.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Świat WRC

Postprzez miszczu140000 » czwartek, 22 gru 2016, 13:16

a nasser chce w Polo ale 2016 przejechać sezon a do tego Peter Solberg zamierza wystartować w szwecji i być może też Hening więc jak to Polo będzie to obstawiam takie rozwiązanie Mikkelsen od szwecji cały sezon w Polo 2017 Ostberg na zmiane z nasserem i pay driverami w 2 aucie a reszte sezonu nassera i Madsa w Polo 2016 8)
http://www.revistascratch.com/wrc/notic ... ugal-35793 chyba 4 C3 WRC w portugalii niestety nie znam tego języka a przynajmniej 4 Cytryny WRC fabrycznego zespołu :roll:
a Polo 2017 jest podobno bardziej konserwatywne http://www.autosport.com/news/report.ph ... han-rivals
i jest planowane rozszeżenie kalendarza w 2019 bo nie ukrywajmy kilka nowych rajdów się przyda ;) http://www.mundosportracing.com/el-rall ... o-en-2019/
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Świat WRC

Postprzez Taurus » czwartek, 22 gru 2016, 16:03

Mads powiedz jakim autem będziesz startować w 2017 i dlaczego będzie to Fiesta? ;)

Kto niby miałby mu jeszcze udostępnić auto ?
Taurus
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Świat WRC

Postprzez miszczu140000 » czwartek, 22 gru 2016, 16:28

Taurus napisał(a):Mads powiedz jakim autem będziesz startować w 2017 i dlaczego będzie to Fiesta? ;)

Kto niby miałby mu jeszcze udostępnić auto ?

Podobno Cytryna szykuje 4 auta na portugalie jeszcze sprawa z Mikkelsenem jest niewyjaśniona Hultaj też teoretycznie może zrobić 4 auto ale jak już ktoś tam zasiądzie to Abring :wink:
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Świat WRC

Postprzez ZbyszekChaosu » czwartek, 22 gru 2016, 16:40

Cytryna ma 4 kierowców, poza młodzikami i Krisem jest jeszcze szejk sponsor. Nie dopatrywałbym się tu niczego. Z ostatniego newsa z autoklubu wynika że z VW faktycznie nici.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Świat WRC

Postprzez żółtodziób » czwartek, 22 gru 2016, 17:13

Taurus napisał(a):http://rajdy.autoklub.pl/news/ogier-chce-wygrywac-i-byc-dobrym-ojcem,72920

czyżby sebowi buła miękła odkąd pojawił się pierworodny? :) czy to zasłona dymna do formy fiesty ?

swoją drogą to kiedy ostatni raz rajd wygrał ford? za czasów jml ?


Bez przesady. Odkąd pojawił się pierworodny zdolność do wygrywania nie spadła w sposób pozwalający czuć się zagrożonym. Forda też bym się nie czepiał. Głównym problemem M-Sportu był brak odpowiedniej wkładki między lewy fotel a kierownicę. No, chyba że Citroen z Hyundaiem faktycznie zrobili jakieś maskaryczne rakiety i to było powodem odpuszczenia sobie Ogiera - mieli pewność,ze gdziekolwiek Ogier trafi poza te dwa zespoły to za bardzo startu i tak nie będzie miał. Ale nie wydaje mi się. nie wiem skąd by mogli mieć taka pewnośc, skoro wszyscy rozpoczynali od czystej kartki, a w takich sytuacjach Loriaux i jego ludzie nie raz i nie dwa wykazywali się wysokimi kwalifikacjami. Trzeba mieć też na względzie , że oba koncerny (Hyundai i PSA) kontrolowani są przez ludzi Dalekiego Wschodu. Być może ich specyficzna mentalność spowodowała, że nie dało się dojść do porozumienia. Przypomnijcie sobie jak po zakończeniu kontraktu z Citroenem Colin McRae miał się znaleźć w Subaru. Ludzie z Japonii powiedzieli że nie i że oni stawiają na młode talenty, po czym zatrudnili Atkinsona. Oni mają specyficzną mentalność, prawdopodobnie dlatego odpuścili sobie Ogiera (Hyundai właściwie zrobił to bez walki), obudzą się jak Ogier będzie ich dalej "leczył" w malcolmowym wozie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Świat WRC

Postprzez suchoklates » czwartek, 22 gru 2016, 18:20

My tu gadu-gadu, a RallyTheWrold wrzuca taki filmik: https://www.facebook.com/RALLYTHEWORLDc ... 673830176/

i to "stay tuned" na koncu...
Suchoklates
- Fahrwerk / Suspension -

Elbflorace
Formula Student Team TU Dresden e.V.

http://www.elbflorace.de
Avatar użytkownika
suchoklates
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): czwartek, 24 sty 2013, 21:29
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Świat WRC

Postprzez Taurus » czwartek, 22 gru 2016, 18:32

no bardzo bardzo interesujące...i red bull z nimi...

toyotą też zarządzają ludzie z dalekiego wschodu
Taurus
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Świat WRC

Postprzez Kit_Car » czwartek, 22 gru 2016, 18:36

Co w tym filmiku takiego wartego wrzucenia na forum? VW teraz będzie wszystkich trzymał w niepewności zanim pokaże "muła" z normalnym malowaniem zamiast zebry? Nie zasne dopóki nie pokażą tego "okazu do muzeum" :lol:
Avatar użytkownika
Kit_Car
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2014, 16:31

Re: Świat WRC

Postprzez miszczu140000 » czwartek, 22 gru 2016, 18:40

Po tym jak auto wygląda przykryte płachta stwierdzam że musi być za^ebiste :D i na samym początku widać zmienione barwy :)
Ostatnio edytowano czwartek, 22 gru 2016, 19:05 przez miszczu140000, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Świat WRC

Postprzez deiman » czwartek, 22 gru 2016, 18:50

miszczu140000 napisał(a):Wcześniejsza wersja tej Cytryny była znacznie ładniejsza teraz to chyba najbrzydszy moim zdaniem WRC ale to ma być szybkie a nie ładne tak jak kiedyś mówiono o Audi Quattro i moim zdaniem będą mieli najszybsze auto

Auta rajdowe staja sie piekne, kiedy wygrywaja ;)

Numery startowe w 2017:
1.2.3 M - Sport
4.5.6 - Hyundai
7.8.9 - Citroen
10.11.12 - Toyota

Subiektywna ocena sil przed sezonem. Omowie glownie mocne strony kazdego z zespolow:

M - Sport zaczal pozno testy, bo nawet po Hyunadiu. To czego sie obawiam to awaryjnosci samochodu, natomiast nie martwie sie o sama predkosc. Jak pisalem wczesniej, Wilson zawsze swieze projekty mial bardzo udane. Moze nie wszystkie najlepsze, ale zawsze w scislej czolowce - Fordy WRC, Bentley GT oraz nowy Focus RX. Jesli czegos temu zespolowi brakowalo to byli to kierowcy i troszke lepszego rozwoju samochodu na przestrzeni lat. Tak sie zlozylo, ze o to pierwsze juz sie martwic nie musza. Teraz przydalby sie jeszcze zastrzyk $ od Red Bulla. Gdyby do tego wszystkiego doszedl Evans na dmackach punktujacy dla Wilsona, to moze i bedzie szansa na powalczenie o tytul wsrod konstruktorow? Tak czy siak, majac Ogiera ciezko oczekiwac, ze nie pojawia sie zwyciestwa.

Hyundai, co wszyscy wiedza, ma prawdopodobnie najlepszy sklad i jest przed sezonem najwiekszym faworytem do tytulu wsrod konstruktorow. W mojej ocenie stwarza to duza presje na konstruktorze nowego i20. Na zdobycie sukcesu koncowego lepszej okazji nie bylo. Pytanie, czy pozwoli na to samochod? Czy pozbyli sie problemow trapiacych zeszle i20? Czy na pewno pojawia sie wygrane? To juz 4 rok startow i czas najwyzszy na postawienie kropki nad i.

Najwczesniej testy rozpoczal Citroen, co moze zaowocowac nie tylko szybkoscia, ale i mniejsza awaryjnoscia. Jak powiedzial Wilson, w nadchodzacym roku moze to miec duze znaczenie. Ogladajac testy C3, odnosze wrazenie, ze auto ma rewelacyjny balans. Inzynierowie przed sezonem chwalili sie rowniez, ze maja swietna placowke do rozwoju silnika. Zespol nie ma jednak zawodnikow z najwyzszej polki, chociaz mi osobiscie takie podejscie bardzo sie podoba. Byc moze za rok okaze sie, ze ta decyzja byla sluszna. Byc moze nie. Celem natomiast w tym roku jest wygrywanie rajdow, w co nie watpie, ze zostanie zrealizowane.

Toyota jest mlodym zespolem i nie oczekuje od nich fajerwerkow. Auto w prawdzie sporo jezdzilo i powstawalo dluzej niz np. Fiesta, ale sytuacja tych dwoch zespolow jest zgola inna. Nie wiercac juz tych gorszych aspektow samochodu i zespolu, plusem bedzie na pewno budzet. Pakiet areo, prawdopodobnie tworzony w siedzibie TMG, to moim zdaniem najbardziej wyzylowany projekt w calej stawce, ktora w ciagu sezonu kilka pomyslow moze skopiowac. Jesli mialbym typowac gdzie auto okaze sie najsilniejsze, to bylyby to szybkie rajdy, gdzie silnik i areodynamika pomoze Yarisowi. Tak jak powiedzial JML, Hyundai 3 lata wspinal sie na sczyt i jeszcze sie na nim nie znalazl, dlatego na razie niech sie rozwijaja. Pod koniec sezonu bedzie mozna juz cos ocenic.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron