miszczu140000 napisał(a):Wcześniejsza wersja tej Cytryny była znacznie ładniejsza teraz to chyba najbrzydszy moim zdaniem WRC ale to ma być szybkie a nie ładne tak jak kiedyś mówiono o Audi Quattro i moim zdaniem będą mieli najszybsze auto
Auta rajdowe staja sie piekne, kiedy wygrywaja
Numery startowe w 2017:1.2.3 M - Sport
4.5.6 - Hyundai
7.8.9 - Citroen
10.11.12 - Toyota
Subiektywna ocena sil przed sezonem. Omowie glownie mocne strony kazdego z zespolow:
M - Sport zaczal pozno testy, bo nawet po Hyunadiu. To czego sie obawiam to awaryjnosci samochodu, natomiast nie martwie sie o sama predkosc. Jak pisalem wczesniej, Wilson zawsze swieze projekty mial bardzo udane. Moze nie wszystkie najlepsze, ale zawsze w scislej czolowce - Fordy WRC, Bentley GT oraz nowy Focus RX. Jesli czegos temu zespolowi brakowalo to byli to kierowcy i troszke lepszego rozwoju samochodu na przestrzeni lat. Tak sie zlozylo, ze o to pierwsze juz sie martwic nie musza. Teraz przydalby sie jeszcze zastrzyk $ od Red Bulla. Gdyby do tego wszystkiego doszedl Evans na dmackach punktujacy dla Wilsona, to moze i bedzie szansa na powalczenie o tytul wsrod konstruktorow? Tak czy siak, majac Ogiera ciezko oczekiwac, ze nie pojawia sie zwyciestwa.
Hyundai, co wszyscy wiedza, ma prawdopodobnie najlepszy sklad i jest przed sezonem najwiekszym faworytem do tytulu wsrod konstruktorow. W mojej ocenie stwarza to duza presje na konstruktorze nowego i20. Na zdobycie sukcesu koncowego lepszej okazji nie bylo. Pytanie, czy pozwoli na to samochod? Czy pozbyli sie problemow trapiacych zeszle i20? Czy na pewno pojawia sie wygrane? To juz 4 rok startow i czas najwyzszy na postawienie kropki nad i.
Najwczesniej testy rozpoczal Citroen, co moze zaowocowac nie tylko szybkoscia, ale i mniejsza awaryjnoscia. Jak powiedzial Wilson, w nadchodzacym roku moze to miec duze znaczenie. Ogladajac testy C3, odnosze wrazenie, ze auto ma rewelacyjny balans. Inzynierowie przed sezonem chwalili sie rowniez, ze maja swietna placowke do rozwoju silnika. Zespol nie ma jednak zawodnikow z najwyzszej polki, chociaz mi osobiscie takie podejscie bardzo sie podoba. Byc moze za rok okaze sie, ze ta decyzja byla sluszna. Byc moze nie. Celem natomiast w tym roku jest wygrywanie rajdow, w co nie watpie, ze zostanie zrealizowane.
Toyota jest mlodym zespolem i nie oczekuje od nich fajerwerkow. Auto w prawdzie sporo jezdzilo i powstawalo dluzej niz np. Fiesta, ale sytuacja tych dwoch zespolow jest zgola inna. Nie wiercac juz tych gorszych aspektow samochodu i zespolu, plusem bedzie na pewno budzet. Pakiet areo, prawdopodobnie tworzony w siedzibie TMG, to moim zdaniem najbardziej wyzylowany projekt w calej stawce, ktora w ciagu sezonu kilka pomyslow moze skopiowac. Jesli mialbym typowac gdzie auto okaze sie najsilniejsze, to bylyby to szybkie rajdy, gdzie silnik i areodynamika pomoze Yarisowi. Tak jak powiedzial JML, Hyundai 3 lata wspinal sie na sczyt i jeszcze sie na nim nie znalazl, dlatego na razie niech sie rozwijaja. Pod koniec sezonu bedzie mozna juz cos ocenic.