Moderator: SebaSTI
Żeby im auto ustawił chociaż Choć On się nie pcha na siłę do jazdy to może Ono jest NIEUSTAWIALNEgrzesiek811 napisał(a):Jak Loeb się nad nimi nie zlituje i nie wróci na większość sezonu, to będzie im ciężko. Jako jedyny zespół nie mają klasowego kierowcy.
Już by nawet został ten Meeke, ale złapaliby chociaż Mikkelsena to byłaby inna rozmowaMatthias Schmidt napisał(a):Ja jednak uwazam, ze najwiekszym problemem Citroena sa kierowcy. Samochodowi zdecydowanie brakuje, jest to trudne auto, co tez potwierdzali kierowcy, ale uwazam, ze gdyby Citroen mial w skladzie Ogiera czy Mikkelsena, ich czwarte miejsce w producentach wcale nie byloby takie oczywiste, a Ogier pewnie i tytul by tym samochodem wyjezdzil. Tylko Citroen nie ma kierowcow, ktorzy mogliby powalczyc o cos wiecej. Meeke jest czasem szybki i wtedy wygrywa, albo notuje czolowe czasy, Breen solidny, ale bez blysku, a Lefebvre na ta chwile w ogole nie istnieje. Sklad Ogier-Mikkelsen-Breen i uklad sil od razu bylby inny.
Matthias Schmidt napisał(a):Ja jednak uwazam, ze najwiekszym problemem Citroena sa kierowcy. Samochodowi zdecydowanie brakuje, jest to trudne auto, co tez potwierdzali kierowcy, ale uwazam, ze gdyby Citroen mial w skladzie Ogiera czy Mikkelsena, ich czwarte miejsce w producentach wcale nie byloby takie oczywiste, a Ogier pewnie i tytul by tym samochodem wyjezdzil. Tylko Citroen nie ma kierowcow, ktorzy mogliby powalczyc o cos wiecej. Meeke jest czasem szybki i wtedy wygrywa, albo notuje czolowe czasy, Breen solidny, ale bez blysku, a Lefebvre na ta chwile w ogole nie istnieje. Sklad Ogier-Mikkelsen-Breen i uklad sil od razu bylby inny.
wanderer napisał(a):Problemem wcale nie są kierowcy, a kadra zarządzająca. Za Mattona popełniono tyle błędów, że głowa mała. Meeke jaki jest każdy widzi i zwalanie na niego całej winy po tym jak się okazuje, zbyt szybko postawiono go w roli lidera, bo on wciąż nie potrafi REGULARNIE dojeżdżać na podium to nie jest błąd kierowcy. A regularność trudno osiągnąć gdy kierowca dostaje przymusowy urlop albo ogranicza się mu testy jak przed Rajdem Walii. A wisienką na torcie były sugestie, że inżynierowie generalnie wiedzieli lepiej i nie słuchali wskazówek lidera zespołu oraz wypowiedzi szefa zespołu, że auta niby same zdobyły dwa zwycięstwa w tym roku.
Loeb1987 napisał(a):Meeke jest dobry jak nie jest liderem zespołu. Wtedy jeździ dużo lepiej. Citroen sam sobie strzela gola już kolejny sezon.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości