Sylwek_GSi napisał(a):Kolejna sprawa - Meeke - akurat ja nie zamierzam bronić Krisa. Moim zdaniem on nigdy nie powinien znaleźć się w aucie lidera zespołu. Sam to że był liderem Citroena, wg mnie jest nieporozumieniem. Był liderem, wygrał 5 rajdów (szacunek mimo wszystko) ale ile po tej drodze rozwalił aut i natracił punktow to juz nie idzie zliczyć. Tego typu kierowca nadaje się do max 3 auta. Tego typu kierowca powinien mieć max 25 lat bo wtedy jest szansa że coś z niego będzie. Że się ogarnie i ustabilizuje No niestety Kris ma już bliżej 40 a w tym wieku każdy profesjonalny kierowca raczej myśli o końcu kariery. Meeke jak dzwonił tak dzwoni i dzwonić nadal będzie. Czyli decyzja Citroena o zwolnieniu prawidłowa, tylko powinna być podjęta po 1 sezonie współpracy a nie w 4 czy 5!
W sumie, czy ktokolwiek po 4-5 tegorocznych rajdach łudził się, że Kris Meeke będzie kierowcą Citroena w 2019 roku? Widocznie ktoś z wysoko postawionych decyzyjnych zadał sobie takie pytanie, potem podliczył ile kosztuje ewentualne zgruzowanie kolejnego nadwozia i pomyślał, że nie ma sensu czekać do końca sezonu.