Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » sobota, 2 lis 2019, 11:41

Jeden z plusów który widzę dla Tanaka jest taki że Hyundai się mniej psuje w porównaniu z "liderem niezawodności"
Makinen jednym słowem jest w dupie, bo na miejsce Tanaka nie za specjalnie jest kogo wsadzić - zostają w zasadzie Ostberg i Mikkelsen oni punkty przywiozą i to w zasadzie tyle - może oczywiście wsadzić Rovanpere i modlić się żeby 2020 tanio go wyszedł i że przy takim składzie będzie nadążał z produkcją bud
Ogier ponoć ma klauzule w kontrakcie że nie może odejść do innej fabryki - a jeżeli przejdzie do Toyoty to wcale się nie zdziwię jak Citroen zwinie się z WRC
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa


Re: Świat WRC

Postprzez KaMiLL WRC » sobota, 2 lis 2019, 17:06

adamlen napisał(a):Tanak poszedł tam gdzie mu więcej dali kasy - z drugiej strony nie jest tajemnicą, że nie był najlepiej opłacanym zawodnikiem w stawce.

Różnice jeśli chodzi o roczne zarobki 3 najlepszych kierowców rajdowych są spore, ponieważ Ogier inkasuje 6 mln €, Neuville 3 mln €,a Tanak jedyne 1,5 mln €.
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Świat WRC

Postprzez Loeb1987 » sobota, 2 lis 2019, 20:39

Witcher1990 napisał(a):
Loeb1987 napisał(a):Pytanie ile kasy chciał przeznaczyć Toyoda ;) Trzeba pamiętać, że to trochę prywatny program jest. Wiadomo jest wiedza i wsparcie z fabryki, ale jednak prezes robi to po swojemu.


Prywatny program? W jakim sensie?

Akio Toyoda założył Toyota Gazoo Racing. Budżet od początku pochodził od sponsorów i jego własnej kasy. Dlatego jest taka duża odcinka od fabryki w Japonii. Wszystko opiera się na Europie i prywatnych zespołach. Zresztą, to dobra polityka. Bo Japończycy jak za bardzo się angażują, to wychodzi lipa w ostatnich latach.


Rules napisał(a):Pamiętam, że kiedy zaczynali chcieli do siebie ściągnąć Ogiera i wtedy podobno na stole leżała jakaś astronomiczna suma, ale Seb się nie zdecydował, bo bał się chorób wieku dziecięcego Yarisa.

Jak przyszło do rozmów, to wybrał jazdę w Fordzie za free. Bo M-Sport ani grosza mu nie zapłacił za sezon. Całość, to kasa Red Bulla.
Zresztą Tanakowi nie dali takiej astronomicznej kasy. Ciekawe dlaczego?!
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: Świat WRC

Postprzez Rules » niedziela, 3 lis 2019, 21:30

Właśnie też się zastanawiam dlaczego po prostu nie dali Tanakowi tyle ile chciał, albo prawie tyle... teraz jeśli nie uda się ściągnąć Ogier'a to będę w ciemnej... dziurze. Inna sprawa, że Tanak też jeszcze może żałować, Toyota miała awarie, ale była bardzo szybka, poza tym był niekwestionowanym numerem jeden, co będzie w Hyundaiu zobaczymy.
Avatar użytkownika
Rules
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): czwartek, 26 kwi 2007, 20:27

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » poniedziałek, 4 lis 2019, 09:40

Na pierwszy rzut oka wygląda faktycznie, że Tanak poszedł tak gdzie więcej płacą. Z tej strony jest to dla mnie ruch w 100% zrozumiały, jednak czy Ott nie będzie żałować tej decyzji to nie byłbym już taki pewny. 15 lat temu inny Estończyk po genialnym sezonie w Fordzie też zmienił barwy i nie skończyło się to zbyt dobrze. Oby tutaj też nie okazało się, że auto nie leży, czy Thierry jest dużo szybszy. Wg mnie z czysto sportowego punktu widzenia nie jest to dobry ruch. Chociaż może z drugiej strony, Toyota nie będzie już taka szybka i będzie więcej różnych zwycięzców. Sam już nie wiem, trudno gdybać :)
Bo tak jak napisał przedmówca, Toyota teraz jest w bardzo kiepskim położeniu. Gdyby zsumować punkty Meeka i Latvali to oni łącznie nadal nie łapią się na podium MŚ, tragedia. Evans, który pauzował 3 rajdy i jeździ w zespole z najmniejszym budżetem, ma więcej punktów. Zaryzykuję stwierdzenie, że zarówno on jak i Mikkelsen bardziej nadają się na liderów Toyoty niż obecny skład. Jestem ciekaw co wymyśli Makinen.
A co do Ogiera, to on może w myśl zasady, gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, skorzysta na wewnętrznej walce w Hyundaiu :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez piotrg » poniedziałek, 4 lis 2019, 16:37

O Tanaka bym się nie martwił on jest w tej chwili na takim poziomie że zdobędzie tytuł w każdym z 4 dostępnych wurców, przewaga sprzętowa nie jest mu potrzebna. Zapewne chodziło o kasę głownie, może chłop chce pojechać ostatni sezon w prawdziwym wurcu i zarobić na emeryturę bo nie ma ochoty rywalizować w najbliższej przyszłości w Zelmerze i na pojedynki Duracel kontra Energizer :mrgreen: . Może też chodzi mu o to że zawsze musiał się w MŚ "o coś prosić", wnosić sponsora itd, to było całkiem niedawno i on to za pewne dobrze pamięta. Teraz wreszcie rozdaje karty !, może jak się skrzywili na jego oczekiwania to powiedział kulturalnie walcie się na cyce :lol: .
Plotka o zapisie Ogiera w kontrakcie jest moim zadaniem tylko plotką, to raczej 6-krotny mistrz dyktował warunki przy jego podpisywaniu a nie Citroen więc po co miałby się godzić na jakiś niekorzystny zapisy notabene pozbawiający go całkowitego zatrudnienia w MŚ. Szanse na transfer jakieś są bo z info dostępnych wynika że są to okolice 6 mln a podejrzewam że manager Tanaka zaśpiewał im za mistrza i gwiazdę filmową :) 8-10 i pewnie ich zatkało :mrgreen:
Kupić amerykańca w dieslu to jak pójść do prostytutki żeby się całować ...
Avatar użytkownika
piotrg
N3
 
Posty: 468
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2011, 00:44
Lokalizacja: kocerany / warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez adamlen » poniedziałek, 4 lis 2019, 19:24

Citroen mimo wszystko zapowiada na kolejny rok mocne poprawki, więc jeśli nie przegoni to najprawdopodobniej dogoni Toyotę i Hyundaia.
Ogier raczej nie zdecyduje się teraz na zmianę.

Toyota z braku lepszych rozwiązań powinna ściągnąć Mikkelsena - na pewno będzie tani a przecież też im o to widocznie chodzi.
Rovanpera dla swojego dobra powinien jeszcze trochę pojeździć w niższej kategorii.

Jaki by skład nie był w Toyocie i innych to zaryzykowałbym stwierdzenie, że Hyundai może już świętować mistrzostwo konstruktorów 2020 a i w klasyfikacji kierowców tylko Ogier może im zagrozić.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Świat WRC

Postprzez Witcher1990 » poniedziałek, 4 lis 2019, 20:21

Na pierwszy rzut oka wygląda faktycznie, że Tanak poszedł tak gdzie więcej płacą. Z tej strony jest to dla mnie ruch w 100% zrozumiały, jednak czy Ott nie będzie żałować tej decyzji to nie byłbym już taki pewny. 15 lat temu inny Estończyk po genialnym sezonie w Fordzie też zmienił barwy i nie skończyło się to zbyt dobrze. Oby tutaj też nie okazało się, że auto nie leży, czy Thierry jest dużo szybszy.


A ja bym wrócił nawet do bliższych czasów i roku 2013 gdy Thierry zastanawiał się czy "**owo ale stabilnie w Fordzie" (później oczywiście wiedzieliśmy, że forma M-sportu spadała) czy może lepsza kasa $$$ ale przy pełnej niewiadomej formy i20 od Hyundaia. W sumie to jeszcze na forum nie dyskutowaliśmy na ten temat. Chciałbym też usłyszeć w wywiadzie co Thierry miałby do powiedzenia na ten temat (chociaż już się domyślam:)).
Widocznie Tanak wie co robi, przejście do Toyoty już rok temu mogło zapewnić mu tytuł gdyby nie błąd w Walii. Widocznie teraz wie na co się pisze z i20 i ze swoją pozycją w zespole-moim zdaniem ma min. równy status z TN.
No i teraz czy Thierry może być zadowolony ze sportowego punktu widzenia? Ma/miał zespół pod sobą, auto stworzone wg swojej koncepcji ale czy to się sprawdziło? No chyba nie do końca, na pewno czuje niedosyt, bo miał zdobyć tytuł a obija się w jego pobliżu od kilku lat. Trochę z powodu swoich błędów (2017) trochę z powodów techniczno-wytrzymałościowych (2018). W ciągu tych kilku lat Hyundai dopiero w tym roku zaczął być faktycznie konkurencyjny i w miarę bezawaryjny- widocznie Ott zrobił sobie rachunek, że Toyota od 3 lat ma awarie (to nie żart ale w 2017 JML mógł walczyć śmiało o Mistrza tym autem, przypomnijcie sobie Rajd Polski- awaria, walka o wygraną, Finlandia- prowadzenie i awaria i później kolejne problemy) i się z tymi usterkami nie upora, a skoro i20 w końcu jako tako jeździ to może z nim na pokładzie pojeździ lepiej.
No i kwestia kasy dla kierowcy, sponsoringu- kolega wcześniej napisał co nieco o sponsorowaniu zespołu, nie wiem czy tak jest, może i tak chociaż mówiło się o ogromnej kasie i dużym wsparciu Microsoftu. Wystawiali 3-4 samochody, "dla zabawy" dla Haninena (wiadomo trochę punktów miał odebrać innym ekipom) rok temu więc czy tam brakuje $$$? Nie sądzę.
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Świat WRC

Postprzez T_1 » wtorek, 5 lis 2019, 20:23

piotrg napisał(a):O Tanaka bym się nie martwił on jest w tej chwili na takim poziomie że zdobędzie tytuł w każdym z 4 dostępnych wurców, przewaga sprzętowa nie jest mu potrzebna. Zapewne chodziło o kasę głownie, może chłop chce pojechać ostatni sezon w prawdziwym wurcu i zarobić na emeryturę bo nie ma ochoty rywalizować w najbliższej przyszłości w Zelmerze i na pojedynki Duracel kontra Energizer :mrgreen: . Może też chodzi mu o to że zawsze musiał się w MŚ "o coś prosić", wnosić sponsora itd, to było całkiem niedawno i on to za pewne dobrze pamięta. Teraz wreszcie rozdaje karty !, może jak się skrzywili na jego oczekiwania to powiedział kulturalnie walcie się na cyce :lol: .
Plotka o zapisie Ogiera w kontrakcie jest moim zadaniem tylko plotką, to raczej 6-krotny mistrz dyktował warunki przy jego podpisywaniu a nie Citroen więc po co miałby się godzić na jakiś niekorzystny zapisy notabene pozbawiający go całkowitego zatrudnienia w MŚ. Szanse na transfer jakieś są bo z info dostępnych wynika że są to okolice 6 mln a podejrzewam że manager Tanaka zaśpiewał im za mistrza i gwiazdę filmową :) 8-10 i pewnie ich zatkało :mrgreen:


Z wszystkim się zgadzam, ale żeby się tak naśmiewać z ratowania świata elektrycznością w rajdach? :mrgreen:

Ponoć masa fanów rajdów sika z ekscytacji na myśl o "rajdówkach" na prąd, ciekawe dlaczego do tej pory interesowały ich rajdy, a nie pokazy sprzętu AGD :lol:
T_1
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): czwartek, 23 mar 2017, 22:27

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » wtorek, 5 lis 2019, 23:21

Mam takie odczucie że biorąc pod uwagę to co mówi Ogier to raczej na ostatni swój sezon w WRC raczej nie będzie zmieniał auta
https://pl.motorsport.com/wrc/news/ogie ... o/4593312/
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez piotrg » wtorek, 5 lis 2019, 23:46

Raczej tak będzie jak mówisz ale pamiętaj że Ogier raczej nie ma specjalnego sentymentu do rodzimego Citroena za sprawy z przeszłości :wink: , więc wszystko jest możliwe :D. Szkoda tylko Toyoty bo wózek mają "mistrzowski" ale nie oszukujmy się reszta kierowników poza Tanakiem, Ogierem i Neuvilem to jest na tą chwilę nawet nie piętro a blok niżej :mrgreen: i nie wykorzystają potencjału Yarisa.
Kupić amerykańca w dieslu to jak pójść do prostytutki żeby się całować ...
Avatar użytkownika
piotrg
N3
 
Posty: 468
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2011, 00:44
Lokalizacja: kocerany / warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez Kruk » środa, 6 lis 2019, 19:35

Ciekawe jaki finalnie będzie skład Toyoty. Przejście Ogiera wydaje mi się bardzo mało prawdopodobne. Ciekawe kto pozostanie z obecnej dwójki kierowców? Niezależnie który z nich to będzie, ten który wypadnie będzie chyba zmuszony zakończyć karierę. Sporym zaskoczeniem był by Evans. Jednocześnie kolejny raz prztyczka w nos dostałby Wilson :wink: . Mikelsen został ponownie bezrobotnym. Sensacją niewiele mniejszą od przejścia Tanaka był by eksperymentalny skład Toyoty :shock: . Liderem Evans a do tego Mikelsen i gruzownik Kalle. Szkoda, że na to się nie zdecydują.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez kij » środa, 6 lis 2019, 20:28

Trochę chłopaki w ciciubabkę pograli.

Makinen twierdzi że mistrzostwa w przyszłym roku mogą być nudne, po przejściu Otta do Huyndaia.
Się okaże jak Ott się spasuje z i20 i jak szybko.

Tak czy inaczej mogę się gonić przez cały sezon we trójke (Ogi, Thierry i Ott), albo tylko Ogi z Thierrym.
Nudniej mogło być gdyby Ott został u Tommiego. W tym roku wygrał 6 rajdów, ale miał szansę wygrać jeszcze ile, 2-3, może nawet 4. Do tego w przynajmniej 2 był skazany na niemożliwość wygranej.

Tak to chłopaki będą się gonić w identycznej furze (Thierry i Ott), więc szanse są 50/50, do tego jeśli faktycznie nowy pakiet aero Cytryny daje znaczącą poprawę, to o ile w tym roku nie doceniłem Otta, bo zakładałem na początku roku że połączenie Ogi + Cytryna = tytuł, więc jestem stówkę do tyłu (ale na obstawianiu zwycięzców poszczególnych rund się odbiłem ;) ), tak w przyszłym roku może Ogi znów pokazać co i jak.

Nudno może być w klasyfikacji zespołowej, to fakt.

Inna historia co Ott zrobi w Australii. Mistrza już ma, to może pocisnąć 110% i będzie zależało jak się spiszą JML i Kris. Ale jak się będzie starać i koledzy dopiszą, to nowego pracodawcę pozbawi tytułu zespołowego. Jadąc po swojemu z tego roku, daję mu szansę na 2 miejsce. Ale jakby tak się miał starać na 110% i sprzęt wytrzyma, to może wygrać.
Chyba Ogi ma największe szanse wygrać w Australii. Ciekawie by było gdyby wygrał ktoś od Malcolma, Elfyn albo Hayden. I wygrana Haydena byłaby w sumie najfajniesza. Jak by tak Elfyn do Tommiego poszedł, to Hayden w dobrej formie by sie Malcolmowi przydał, dużo by mu pewnie nie musiał zapłacić.

Ogi raczej w Cytrynie zostanie, ale ciekawe jak jest z kontraktem Lappiego. W Toyocie chyba lepiej się ogarniał. Wtedy Andreas do Cytryny, tyle że znowu robiłby za drugiego za Ogim ;)
Avatar użytkownika
kij
N3
 
Posty: 307
Dołączył(a): piątek, 22 mar 2013, 21:24

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » czwartek, 7 lis 2019, 10:08

piotrg napisał(a):O Tanaka bym się nie martwił on jest w tej chwili na takim poziomie że zdobędzie tytuł w każdym z 4 dostępnych wurców, przewaga sprzętowa nie jest mu potrzebna. [...] Może też chodzi mu o to że zawsze musiał się w MŚ "o coś prosić", wnosić sponsora itd, to było całkiem niedawno i on to za pewne dobrze pamięta. Teraz wreszcie rozdaje karty !, może jak się skrzywili na jego oczekiwania to powiedział kulturalnie walcie się na cyce :lol: .

Tanak miał przewagę negocjacyjną to fakt, ale czy chodziło tylko i wyłącznie o kasę to już raczej wątpię. Zapewne miała ona też znaczenia, ale może faktycznie chodzi też o awaryjność auta, bo Yaris zawiódł w tym roku w kilku ważnych momentach. Na szczęście tempo Tanaka było ogólnie tak wysokie, że nie pozbawiło go to tytułu, ale w przyszłym roku już może mieć to większe znaczenie. Kolejna kwestia, nad którą się zastanawiam to wsparcie pozostałych kierowców zespołu. Przecież Ott najczęściej musiał sam "walczyć' z konkurencją, bo ani Latvala ani Meeke nie są w stanie pojechać całego sezonu mocnym, równym tempem. I z tego względu Toyota jest obecnie w czarnej d***e. Moim zdaniem muszą przebudować cały skład, zobaczymy co Makinen wymyśli.

piotrg napisał(a):Zapewne chodziło o kasę głownie, może chłop chce pojechać ostatni sezon w prawdziwym wurcu i zarobić na emeryturę bo nie ma ochoty rywalizować w najbliższej przyszłości w Zelmerze i na pojedynki Duracel kontra Energizer :mrgreen: .

Ale o czym Ty piszesz? Jaki ostatni sezon w prawdziwym wurcu?
Czy coś się od czerwca zmieniło? : https://pl.motorsport.com/wrc/news/hybr ... u/4474556/
Przecież hybrydy mają się pojawić dopiero w 2022 roku, do tego to będą TYLKO hybrydy, czyli na bateryjce to to pojedzie ewentualnie tylko na dojazdówce. Rozumiem obiekcje i obawy co do pełnych elektryków, głównie ze względu na brak walorów dźwiękowych i nieco też zapachowych, ale czy w dzisiejszych czasach hybryda jeszcze kogokolwiek szokuje lub dziwi?
I skoro cykl homologacyjny ma wynosić 5 lat, to do 2027 mamy nadaj silnik benzynowy jedynie wspierany elektrykiem, to jest masa sezonów, a nie tylko jeden ostatni :)

piotrg napisał(a):Plotka o zapisie Ogiera w kontrakcie jest moim zadaniem tylko plotką, to raczej 6-krotny mistrz dyktował warunki przy jego podpisywaniu a nie Citroen więc po co miałby się godzić na jakiś niekorzystny zapisy notabene pozbawiający go całkowitego zatrudnienia w MŚ.

Ogier też wielokrotnie powtarzał, że sezon 2020 będzie jego ostatnim w WRC, więc może zgodził się na taki zapis, za jakąś dodatkową kasę. Nigdy nie wiadomo co tam sobie ustalili.


kij napisał(a):Ogi raczej w Cytrynie zostanie, ale ciekawe jak jest z kontraktem Lappiego. W Toyocie chyba lepiej się ogarniał. Wtedy Andreas do Cytryny, tyle że znowu robiłby za drugiego za Ogim ;)

Ciekawa opcja, powrót Lappiego do Toyoty to byłoby coś. A Mikkelsen obecnie to raczej niech nie śni o byciu liderem zespołu. No fakt w M-Sporcie może mieć takie aspiracje, ale w porównaniu do Ogiera to jednak mu bardzo dużo brakuje. Ale taka opcja nie byłaby zła. Przyszły sezon w roli drugiego w Citroenie, a potem jak Ogier znika na emeryturkę to zostaje liderem zespołu i może coś jeszcze z tego będzie. Tylko, że w sumie Lappi też się w tej roli nie najgorzej sprawdza. Pytanie czy Citroena stać na wystawianie w przyszłym roku 3 aut? Bo jeżeli myślą o tytułach to muszą dać większe plecy Ogierowi, a dwóch dobrych kierowców zamiast jednego Lappiego to nie byłaby zła opcja.

piotrg napisał(a):Raczej tak będzie jak mówisz ale pamiętaj że Ogier raczej nie ma specjalnego sentymentu do rodzimego Citroena za sprawy z przeszłości :wink: , więc wszystko jest możliwe :D.

A to są dorośli ludzie czy dzieci w piaskownicy żeby być obrażonym na kogoś przez ileś lat? Zresztą jaką to krzywdę ten zły Citroen zrobił Ogierowi? Że dali mu za młodu mega wsparcie i umożliwili jazdę u boku Loeba i nawet jakimś cudem wygrał u nich kilka rajdów?
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez adamlen » piątek, 8 lis 2019, 09:10

kij napisał(a):Chyba Ogi ma największe szanse wygrać w Australii. Ciekawie by było gdyby wygrał ktoś od Malcolma, Elfyn albo Hayden. I wygrana Haydena byłaby w sumie najfajniesza. Jak by tak Elfyn do Tommiego poszedł, to Hayden w dobrej formie by sie Malcolmowi przydał, dużo by mu pewnie nie musiał zapłacić.


Paddon według mnie to nie jest kandydat do auta WRC, miał swoje szanse i wiele nie zwojował.
Już o wiele lepszym kandydatem jest Sunninen lub Tidemand.
Nawet Rovanpera w kilku rajdach mógłby dostać szansę w aucie WRC.

Mikkelsen to najlepszy wybór dla Toyoty na ten moment - najbardziej pewny, może na mistrza nie ma szans w obecnej formie, ale o podium wspólnie z Latvalą powinni regularnie walczyć.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron