Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Świat WRC

Postprzez Yrtat » sobota, 28 wrz 2019, 19:38

Wg mnie rajdy rotacyjne to dobra rzecz. Można wymieniać się z sąsiadem, można zatęsknić za nimi w trakcie przerwy, budzet podreperować.
Avatar użytkownika
Yrtat
A5
 
Posty: 712
Dołączył(a): wtorek, 30 kwi 2013, 17:31
Lokalizacja: Żywiec


Re: Świat WRC

Postprzez andrew88 » sobota, 28 wrz 2019, 20:26

Mad Max napisał(a):Niemcy i Japonia - asfaltowe rajdy w październiku = wielkie prawdopodobieństwo deszczu = dzwony - inna sprawa że takie Niemcy w Październik to ciekawa i kusząca opcja dla nas, bo w tej porze roku jakby rajdów mniej więc można kombinować i się wybrać. Niby wszyscy piszą że to sezon zbioru winogron, ale to Niemcy a nie Polska i tam się ludzie dogadać potrafią - tak naprawdę to jeden dzień jest tylko w winnicach - no dobra drugi jest na zapoznaniu, ale przelecieć trasę jakąś zamiatarkę co czyści ulice to nie jest wielki problem, a plantatorzy dwa dni wolnego też mogą zrobić - poza tym kolorowe liście winnic pod foto jak złoto

W tym roku w winnicach były dwa dni, bo w niedzielę zarówno Grafschaft, jak i Dhrontal miały trasę wyznaczoną częściowo wśród winogron.
Szukam wolnego miejsca na europejskie rundy WRC. Oprócz Szwecji i Walii.
Avatar użytkownika
andrew88
A6
 
Posty: 1105
Dołączył(a): sobota, 13 kwi 2013, 20:07
Lokalizacja: Oława

Re: Świat WRC

Postprzez grzesiek811 » środa, 2 paź 2019, 10:57

Mad Max napisał(a):naprawdę śmieszy mnie to jak Malkolm mówi że chciałby Tanaka u siebie - buhahahaha, wszyscy by qwa chcieli...

Miał go u siebie to nie pozwalał mu walczyć z Ogierem tylko kazał go przepuszczać. Tanak uciekł z M-sport głównie dla szansy walki o tytuł, a nie tylko dla kasy.
grzesiek811
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): niedziela, 11 gru 2016, 14:38

Re: Świat WRC

Postprzez Witcher1990 » niedziela, 13 paź 2019, 10:27

Ogier testuje nowe aero https://www.youtube.com/watch?v=Dlkduk3slVA
ciekawe czy mogą to w ogóle wprowadzić zgodnie z przepisami? Artykuł sugeruje, że tak bo chcą to zrobić w Hiszpanii https://pl.motorsport.com/wrc/news/citr ... iaS5I37_Pc

Trochę w takim razie dziwne, że robią to dopiero teraz. Jak rozumiem same prace trwają dopiero od Rajdu Niemiec.

Czy nie macie takiego wrażenia, że C3 jest bardziej stabilne z nowym pakietem ale znacznie trudniej skręca? Jakby docisk był zbyt duży- ale to chyba jednak nie od aero, bo to tak na prawdę działa przy większej prędkości, na tych zakrętach które pokonywali chyba nie miało to jeszcze tak dużego wpływu na osiągi.
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » niedziela, 13 paź 2019, 20:52

grzesiek811 napisał(a):Miał go u siebie to nie pozwalał mu walczyć z Ogierem tylko kazał go przepuszczać.
Chyba coś ci się pomyliło, a kiedy to musiał go przepuszczać ?? wygrał dwa rajdy, w Szwecji i Argentynie był pozycję przed Ogierem a dwa inne rajdy kończył dwie pozycje przed Ogierem.
grzesiek811 napisał(a):Tanak uciekł z M-sport głównie dla szansy walki o tytuł, a nie tylko dla kasy.
No z tym się nie do końca zgodzę, bo w u wczesnej sytuacji Toyota nie dawała żadnych gwarancji że będzie to auto którym da się wygrywać w WRC, poza tym bardzo głośno mówiło się o powrocie Ogiera do Citroena. Niestety ale taki żywot Malkolma że od dawna wychowuje sobie kierowców ale nie może ich przy sobie zatrzymać, z prostego powodu $$$$$.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez grzesiek811 » poniedziałek, 14 paź 2019, 00:12

Pamiętam, że w którymś rajdzie Wilson kazał mu odpuścić, żeby nie walczył z Ogierem. Nie chce mi się kopać teraz po necie. Na szybko znalazłem tylko, że Evans przepuszczał Ogiera.
Nie miał tam równych szans z Ogierem i musiał coś zmienić, żeby móc walczyć.
grzesiek811
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): niedziela, 11 gru 2016, 14:38

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » czwartek, 17 paź 2019, 08:39

grzesiek811 napisał(a):Pamiętam, że w którymś rajdzie Wilson kazał mu odpuścić, żeby nie walczył z Ogierem. Nie chce mi się kopać teraz po necie. Na szybko znalazłem tylko, że Evans przepuszczał Ogiera.
Nie miał tam równych szans z Ogierem i musiał coś zmienić, żeby móc walczyć.
No to w końcu Tanak czy Evans miał przepuszczać Ogiera ?? Tanak żadnego rajdu nie skończył bezpośrednio za Ogierem - z Evansem owszem była taka sytuacja. Ja nie zauważyłem żeby Tanak był w jakikolwiek sposób ograniczany w walce z Ogierem i moim zdaniem wyniki to potwierdzają. Makinen miał ciśnienie i środki na ściągnięcie do zespołu topowego kierowcy i to zrobił bo przed Tanakiem jeszcze wiele lat ścigania, nie udało mu się z Lappim który uciekł do Citroena... pewnie bał się że przez Tanaka będzie miał ograniczenia w walce o tytuł :wink:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » czwartek, 17 paź 2019, 10:20

Widzę, że zaczyna być tworzona legenda jaki to Tanak był uciskany w M-Sporcie i nie dano mu szansy na walkę jak równy z równym z Ogierem. Tym, którzy tak twierdzą radzę prześledzić karierę Tanak i to ile Wilson w niego władował nie tylko kasy, ale też wiary w to, że się uda. Kto dał Estończykowi szansę na pierwszy pełen sezon w fabrycznym zespole? Fakt, że potem nastąpiła przerwa i powrót na domowe trasy, ale potem to znowu za sprawą M-Sportu - z pomocą Dmacka, nastąpił powrót na trasy WRC.
I powiedz mi grzesiek811, co Wilson miał zrobić w 2017 roku? Nie zatrudnić Ogiera, hamować go na każdym kroku, czy może wspierać? Zresztą w 2017 roku Tanak wygrał swoje dwa pierwsze rajdy, jak to porównać z wielokrotnym mistrzem Ogierem. Ale mimo tego wszystkiego popatrzmy na Szwecję, druga runda sezonu. I jakimś cudem Tanak jest drugi, a Ogier trzeci. Sordo czwarty z dużą stratą, spokojnie mogli pokombinować i zmienić miejsce, ale tego nie zrobili. Argentyna, znowu to samo, Tanak jest bezpośrednio przed Ogierem, czemu go nie przepuścił?

Wygląda to trochę tak jak tworzone opowieści jak to Ogier był krzywdzony przez Citroena, a tak na serio to była jedna sytuacja, gdzie kazano zachować miejsce i nie wdawać się w zbyt mocną walkę między sobą. A to ile rajdów Ogier wygrał i to nawet będąc bezpośrednio przed Loebem to już się przemilcza. Wiadomo, że w każdym zespole są odpowiednie polecenia, zbyt duża jest stawka, żeby dać 100% swobody kierowcom, ktoś musi tym też zarządzać.

A zmieniając nieco temat to wychodzi na to, że przyszły rok to ostatnia szansa na oglądanie Rajdu Niemiec w WRC przed krótszą lub dłuższą przerwą :(
Z kolei co do składów kierowców to coś czuję, że Latvala jednak się pożegna z WRC. Ale mógłby już tą decyzję podjąć, tak aby można było jakoś "uczcić" jego ostatni rajd, a nie że ogłosi to już po sezonie. Zliczając plusy i minusy to muszę otwarcie powiedzieć, że ten rok to już jest najwyższy czas na koniec regularnej jazdy w wykonaniu JML. Szans na tytuł już raczej nie ma, psychika nie ta, a za plecami czają się młodzi zawodnicy tacy jak Rovanpera jr. czy Solberg jr.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez grzesiek811 » czwartek, 17 paź 2019, 10:48

A czy ja mówię, że Wilson zrobił coś źle?
Wręcz przeciwnie, postawił wszystko na Ogiera a ten mu się odwdzięczył dwoma tytułami.
I wszystko prawda, że Tanak rozwinął się dzięki M-sportowi.Po prostu chciał powalczyć o najwyższe laury a ciężko było to zrobić mając za partnera Ogiera.
Gdyby M-sport dobrze zapłacił może by tam wrócił, ale ma dobre miejsce teraz w Toyocie i szkoda to stracić.
grzesiek811
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): niedziela, 11 gru 2016, 14:38

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » czwartek, 17 paź 2019, 13:17

woocasch fajnie podsumowałeś to o co mi chodziło
Jeśli chodzi JML to nawet jak skończy się jego kariera w Toyocie (a skończy się w tym roku) to Malkolm przygarnie go z otwartymi rękoma, może zdjęcie jakieś presji pomogło by mu wrócić do lepszej formy - choć ja uważam że on podobnie jak Hirvonen całe życie będzie drugi, a od jakiegoś czasu powiedzonko "całe życie ciągle drugi, nawet jak pierwszy byłem to czułem się jak drugi" zaczynam przyklejać Neuvillowi który kolejny sezon z rzędu rozpoczyna od mocnego uderzenia a im dalej w rok tym gorzej.
Co do K.Rovanpery to też bym się tak nie rozpędzał, gość ma potencjał jest szybki, ale parę bud będzie musiał skasować i podobnie jak kilku innych przypadkach Lappi/Sunninen uważam że jego proces adaptacji do WRC będzie trwał co najmniej dwa sezony - niestety proces przejścia z WRC2 do WRC jest w obecnych czasach bardzo utrudniony bo nikt z tych zawodników nie ma pojedynczych startów autem WRC tak jak było to kiedyś - i myslę że młody Solberg może mieć trochę łatwiej bo on dzięki ojcu różnymi dziwnymi wynalazkami w życiu jeździł - zresztą uważam że O.Solberg będzie lepszy od K.Rovanpery - czas pokaże.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez Witcher1990 » czwartek, 17 paź 2019, 18:43

Jeśli chodzi JML to nawet jak skończy się jego kariera w Toyocie (a skończy się w tym roku)

Dla mnie czerwona lampka zapaliła się po Finlandii, chyba nawet pisałem o tym na forum. Makinen powiedział wtedy mniej więcej tyle, że nie może ciągle przypominać JML i Meekowi, że mają dojechać do mety swoim tempem i nie ścigać się z Tanakiem.
to Malkolm przygarnie go z otwartymi rękoma,

No jest to możliwe o ile zgodzi się na mniejszą kasę ale czy z otwartymi rękoma? Jednak ciągle ma wypadki, nie ma pewnych wyników z tego roku, nie wiadomo czy się odbije w kolejnym sezonie. Wiele niewiadomych. JML przydałby się przy tworzeniu nowego auta, hybrydy. Celowałem, że do M-sportu trafi Mikkelsen ale chyba jednak woli kasę z Hyundaia :)

może zdjęcie jakieś presji pomogło by mu wrócić do lepszej formy

Sporo mówi się o jego osobistych problemach, coś może w tym być, on ma problem z psychiką cokolwiek by już nie mówił i nie robił w tym zakresie- pewnie jest bardziej stabilny niż jakiś czas temu ale sezonu w kratkę dalej są, aktualnie nawet dwa słabe z rzędu.
- choć ja uważam że on podobnie jak Hirvonen całe życie będzie drugi,

No prawda ale ten miał pecha bo jeździł świetnie tylko trafił najpierw na jednego kosmitę- Loeba, a potem na drugiego Ogiera

a od jakiegoś czasu powiedzonko "całe życie ciągle drugi, nawet jak pierwszy byłem to czułem się jak drugi" zaczynam przyklejać Neuvillowi który kolejny sezon z rzędu rozpoczyna od mocnego uderzenia a im dalej w rok tym gorzej.

Heheh to można potraktować dosłownie- co Monte to dzwon :) Wydaje mi się, że charakterystyka rajdów w drugiej połowie sezonu lepiej mu odpowiada.
Co do K.Rovanpery to też bym się tak nie rozpędzał, gość ma potencjał jest szybki, ale parę bud będzie musiał skasować i podobnie jak kilku innych przypadkach Lappi/Sunninen uważam że jego proces adaptacji do WRC będzie trwał co najmniej dwa sezony - niestety proces przejścia z WRC2 do WRC jest w obecnych czasach bardzo utrudniony bo nikt z tych zawodników nie ma pojedynczych startów autem WRC tak jak było to kiedyś - i myslę że młody Solberg może mieć trochę łatwiej bo on dzięki ojcu różnymi dziwnymi wynalazkami w życiu jeździł - zresztą uważam że O.Solberg będzie lepszy od K.Rovanpery - czas pokaże.


Solberg może być szybszy, albo nawet już jest niż Kalle. Suninen myślę, że musi pokazać coś więcej niż w tym roku, np regularne podia, w tym roku trochę poniżej moich oczekiwań
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » piątek, 18 paź 2019, 09:08

grzesiek811 napisał(a):A czy ja mówię, że Wilson zrobił coś źle?
Wręcz przeciwnie, postawił wszystko na Ogiera a ten mu się odwdzięczył dwoma tytułami.
I wszystko prawda, że Tanak rozwinął się dzięki M-sportowi.Po prostu chciał powalczyć o najwyższe laury a ciężko było to zrobić mając za partnera Ogiera.

Nie mówisz, że Wilson zrobił coś źle, ale też można dojść do wniosku, że Wilson nie dawał Tanakowi szans na walkę o tytuł. Wiadomo, że trudno gdybać co by było, ale może w 2018 roku Tanak miałby już takie tempo i rozjeżdżenie w Fieście, że pokonałby Ogiera w równej walce. I uważam, że gdyby Tanak był faktycznie szybszy od Ogiera, to Wilson by go nie hamował, nawet kosztem francuskiego mistrza. Dlaczego tak uważam? Ponieważ Wilson wspierał Tanaka w wielu momentach jego kariery, więc nie skrzywdziłby swojego podopiecznego. Oczywiście to jest tylko gdybanie i moje zdanie :)

Ale z całościowego punktu widzenia cieszę się, że trzech najlepszych zawodników jest w trzech różnych zespołach, dzięki temu mamy ciekawą rywalizację i faktycznie tytuł zgarnie ten kto będzie najlepszy w ciągu całego sezonu.
I pomyśleć, że 5 lat temu Kajto był przed Tanakiem na Barumie, a teraz Tanak jedzie po pierwszy tytuł MŚ :) Ale to tylko taka ciekawostka statystyczna :)

Mad Max napisał(a):Co do K.Rovanpery to też bym się tak nie rozpędzał, gość ma potencjał jest szybki, ale parę bud będzie musiał skasować i podobnie jak kilku innych przypadkach Lappi/Sunninen uważam że jego proces adaptacji do WRC będzie trwał co najmniej dwa sezony - niestety proces przejścia z WRC2 do WRC jest w obecnych czasach bardzo utrudniony bo nikt z tych zawodników nie ma pojedynczych startów autem WRC tak jak było to kiedyś - i myslę że młody Solberg może mieć trochę łatwiej bo on dzięki ojcu różnymi dziwnymi wynalazkami w życiu jeździł - zresztą uważam że O.Solberg będzie lepszy od K.Rovanpery - czas pokaże.

Wiadomo, że młody Rovanpera nie będzie od razu wygrywać, ale gościu w końcu musi wsiąść do WRC, nawet jeżeli nie na pełny sezon. Co z tego wyjdzie nie wie chyba nikt, ale szczerze to mimo, że ma szybkość i wyniki to, jakoś boję się, że będzie to kolejny do kolekcji Fin z dobrymi papierami, ale bez tytułu. Chociaż może akurat on przełamie złą passę Hirvonena i Latvali.
Oliviera Solberga widziałem na żywo tylko podczas tegorocznej Gymkhana Grid, ale muszę powiedzieć, że mi młody zaimponował. Wiadomo, że to był show, więc nie ma co robić porównań do "prawdziwych" rajdów, ale to jak panował nad rallycrossowym DS3 pokazuje, że wie co robić z samochodem. No i Petter nie miał tak łatwo wygrać z synem. Nie wiem jakie mają plany na przyszły sezon, ale uważam, że trzeba go uważnie śledzić i mam nadzieję, że pójdzie w ślady ojca. W Subaru już jeździ, więc jest dobrze :)

@ Witcher1990 Nie będę cytować poszczególnych zdań, ale uważam, że zarówno Latvala czy Mikkelsen obarczeni są zbyt dużym ryzykiem, a pewno zażądają jakiejś wypłaty, więc to chyba nie jest jakaś super opcja dla M-Sportu. Evans zebrał do tej pory więcej punktów niż Latvala, a przecież pauzował trzy rajdy. To już nie wiem czy taki Sordo nie byłby lepszym wyborem. Jednak powiem szczerze, jak dla mnie Latvala czy nawet Meeke to mogliby po tym sezonie definitywnie wylecieć z WRC, nie będzie mi ich brakowac. Tak samo Loeb, już do tej pory pokazał co miał pokazać, mógłby zostać przy tych okazjonalnych startach, a nie tak wracać na pół sezonu. W miejsce tych kierowców powinni wejść nowi, młodzi zawodnicy. Ogólnie to nie wiem czy to 3 auto nie powinno być regulaminowo przypisane do zawodników z ograniczonym wiekiem i ilością startów samochodem WRC aktualnej generacji (zarówno w MŚ jak i innych seriach).

A skoro już wspomniałem o Loebie, to zastanawiam się dlaczego on w sumie odszedł z WRX. Przecież obecnie dwa Peugeoty od Hansena są na pudle klasyfikacji sezon, można domniemywać, że Loeb też by się gdzieś tam kręcił, więc byłaby szansa na tytuł. A tak to w sumie goni ogony w WRC :(

I jeszcze z innej beczki. Gdzieś obiło mi się o uszy, że w przyszłym roku WRC2 i WRC2 Pro zostaną znowu połączone w jedno WRC2 i będzie to klasyfikacja dla zespołów fabrycznych i wspieranych przez fabrykę. A dla prywaciarzy powstanie WRC3. Pytanie gdzie można by przyporządkować Kajto. Z jednej strony prywaciarz, ale z drugiej gdyby zgłaszać się jako Lotos Rally Team to może zostałby wrzucony do WRC2. Jestem ciekaw co tutaj FIA znowu wymyśli "ciekawego" :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez Witcher1990 » niedziela, 20 paź 2019, 21:56

A skoro już wspomniałem o Loebie, to zastanawiam się dlaczego on w sumie odszedł z WRX. Przecież obecnie dwa Peugeoty od Hansena są na pudle klasyfikacji sezon, można domniemywać, że Loeb też by się gdzieś tam kręcił, więc byłaby szansa na tytuł. A tak to w sumie goni ogony w WRC :(


To chyba nie mamy na myśli tego samego Loeba :) W sumie to ma okazjonalne starty, nawet nie pół sezonu. Rok temu wygrał rajdy, w tym roku był 3ci, widać że się rozkręca.
W WRX moim zdaniem on nie chciał być tłem i startować w prywatnym/semi-fabrycznym zespole Hansena. To nie jego poziom, zresztą nie wiem czy miałby taką ofertę, chodzi też o wynagrodzenie dla niego.

No a co do zakazów itp to nie mogę się z tym zgodzić- przypomnij sobie emocje jakie były gdy Loeb jechał Meksyk (dosłownie i w przenośni:)) rok temu w C3. To było coś!
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » poniedziałek, 21 paź 2019, 11:49

Może faktycznie określenie, że goni ogony w WRC jest zbyt mocne, ale Loeb nie jest już głównym aktorem mistrzostw. Fakt, że w zeszłym roku wygrał w Katalonii. I zeszły rok to były właśnie te okazjonalne starty. Bo wziął udział w trzech rundach, z czego jedną wygrał. Za co mega szacun. Ale obecny rok to już 6 startów z 14 rund, niby nawet nie połowa, ale jednak znaczny udział w całym sezonie. Mimo wszystko wolę jednak, gdy zawodnik podejmując decyzję o odejściu z danego sportu trzyma się jej. A co do zeszłorocznego Rajdu Meksyku. To po pierwsze Loeb nie jechał wtedy jako trzeci kierowca, tylko zajął miejsce Breena. Więc zajebiste emocje, masz etatowego zawodnika, który w Szwecji dojeżdża na drugim miejscu, więc w "nagrodę" wsadzasz w jego auto innego kierowcę. Więc akurat ten przypadek nie podpadałby pod taki ewentualny zapis regulaminu. Wiesz, można to też zapisać, że np. w trzecim aucie nie może jechać zawodnik, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy przejechał więcej niż X rajdów WRC w aucie WRC. Ale to jest kosmetyka i w sumie rzecz, która niewiele wnosi do ogólnej sytuacji.

Witcher1990 napisał(a):W WRX moim zdaniem on nie chciał być tłem i startować w prywatnym/semi-fabrycznym zespole Hansena. To nie jego poziom, zresztą nie wiem czy miałby taką ofertę, chodzi też o wynagrodzenie dla niego.

Też nie wiem czy miał taka ofertę, być może nie było pewne czy Hansen sam pociągnie temat w WRX, ale z perspektywy czasu, oczywiście moim zdaniem, Loeb miał w tym roku zostać mistrzem świata. Za darmo by pewno nie jeździł, ale widać oferta Hyundaia była dla niego lepsza. Jego kariera i jego decyzje.
Piszesz też, że nie jego poziom, ale w Dakarze prywatnym Peugeotem jechał, więc dało się :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Świat WRC

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 21 paź 2019, 19:13

woocasch napisał(a):
Witcher1990 napisał(a):W WRX moim zdaniem on nie chciał być tłem i startować w prywatnym/semi-fabrycznym zespole Hansena. To nie jego poziom, zresztą nie wiem czy miałby taką ofertę, chodzi też o wynagrodzenie dla niego.
Też nie wiem czy miał taka ofertę, być może nie było pewne czy Hansen sam pociągnie temat w WRX, ale z perspektywy czasu, oczywiście moim zdaniem, Loeb miał w tym roku zostać mistrzem świata. Za darmo by pewno nie jeździł, ale widać oferta Hyundaia była dla niego lepsza. Jego kariera i jego decyzje.
Piszesz też, że nie jego poziom, ale w Dakarze prywatnym Peugeotem jechał, więc dało się :)
Kasa kasa i tylko kasa. Po tym jak Peugeot ogłosił rozstanie z WRX tak naprawdę nikt nie wiedział jak to dalej będzie. Hanssen podjął się ciągnięcia tego tematu dalej ale od razu było wiadome że będzie to w wymiarze na 2 auta chyba że znajdą sponsora co wypełni lukę po kasie Peugeota, i ze w pierwszej kolejności wsadzi do tych samochodów swoich synów, a do tego trzeba by jeszcze doliczyć pensję dla Loeba czyli kolejna kasa i to nie mała. Loeb widocznie też nie miał na tyle samo zaparcia i pewnie też chęci żeby bawić się w to na własny koszt i kołować na szybkiego auto i sponsorów - dostał propozycję z Hyundaia z której skorzystał - co oczywiście nie oznacza że w 2020 nie zobaczymy go ponownie w WRX - taki Dream Team Loeb-Solberg to by było coś :wink:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość