DonCorrado napisał(a):ZbyszekChaosu napisał(a):DonCorrado napisał(a):A od kiedy to Evans nie jezdzi za swoje? To przecież młodsza wersja Ostberga
Możesz wskazać kto płaci za Evansa? Myślę,że gdyby miał mocne plecy to nie cofał by się do WRC2 i BRC.Witcher1990 napisał(a):R5+ to było zdaje się R5 z większą zwężką- Kajetan jeździł czymś takim na Barbórce, Matt Wilson w BRC. A jeśli chodzi o ten pomysł fabrycznych ekip w WRC2 to (mocniejsze R5) to z tego zrezygnowano, to jest w newsie na autoklubie odnośnie kalendarza WRC.
Jeżeli piszesz o tym newsie: http://rajdy.autoklub.pl/news/wrc-2019-bez-japonii,88446, to sprawa jest rozpatrywana.
Stary do niego ciągle dokłada, jednak był za krótki, żeby Malcolm zrezygnował z Ott'a rok temu.
Poważnie sugerujesz, że ojciec Evansa płaci za starty syna w WRC? Widziałeś jaki biznes prowadzi? https://www.gwyndafevansmotors.co.uk/ Na pewno jako rodzic coś pomaga- sam był kierowcą rajdowym ale szczerze wątpię aby była to kasa mająca wpływ na obsadzanie miejsca w WRC. Malcolm wziął Evansa bo w WRC2 zapowiadał się znakomicie na tle Kubicy i innych konkurentów. Potem było gorzej to go cofnął znowu do WRC2, pokazał prędkość, to znowu WRC i znowu klapa. Kasa nie ma z tym taki związek, że Malcolma nie stać na szybszego zawodnika w jego miejsce.