Moderator: SebaSTI
grzesiek811 napisał(a):Ale mamy świetny sezon w WRC. Po odpadnięciu Neuvilla i Ogiera Tanak wygrał w Turcji i włączył się do walki o majstra. Ja gorąco mu kibicuję.
Fajnie gdyby Ogier spróbował swoich sił w Citroenie, ale wtedy szkoda M-Sportu, bo nie widzę na horyzoncie zastępstwa dla niego.
miszczu140000 napisał(a):grzesiek811 napisał(a):Ale mamy świetny sezon w WRC. Po odpadnięciu Neuvilla i Ogiera Tanak wygrał w Turcji i włączył się do walki o majstra. Ja gorąco mu kibicuję.
Fajnie gdyby Ogier spróbował swoich sił w Citroenie, ale wtedy szkoda M-Sportu, bo nie widzę na horyzoncie zastępstwa dla niego.
Ja widzę JML
ZbyszekChaosu napisał(a):[list=][/list]miszczu140000 napisał(a):grzesiek811 napisał(a):Ale mamy świetny sezon w WRC. Po odpadnięciu Neuvilla i Ogiera Tanak wygrał w Turcji i włączył się do walki o majstra. Ja gorąco mu kibicuję.
Fajnie gdyby Ogier spróbował swoich sił w Citroenie, ale wtedy szkoda M-Sportu, bo nie widzę na horyzoncie zastępstwa dla niego.
Ja widzę JML
Prędzej Ostberg wróci do Wilsona, po tym w PSA jak zatrudnią Ogiera, Norweg nie będzie już potrzebny. Z doświadczonych zawodników chyba Sordo nie ma jeszcze kontraktu na przyszły sezon?
Mad Max napisał(a):Mało kto chce ryzykować ze "świerzakami" w fabrykach - prym tu wiedzie Wilson który zazwyczaj sobie kogoś tam wychowuje, a później ten "ktoś" mu spierdziela do innego zespołu. Nawet jeśli będą roszady w składach to dalej ten cały cyrk będzie się kręcił w koło tego samego towarzystwa. W moim odczuciu jedyny który może zmienić zespół to Ogier i to tylko na Citroena a jeśli on sam mówi że możliwy jest kontrakt na trzy lata to można brać w ciemno że wróci do Citroena, ew. jest szansa że z H. wypadnie Paddon który ma strasznie słaby sezon a Hyundai zaryzykuje z Huttunem ale jest o mało prawdopodobne - a nawet jeśli te dwa czynniki staną się faktem to Malcolm zatrudni Kiwi bo tak jak napisałem karuzela WRC kręci się w koło tych samych nazwisk.
Makkinen JML się nie pozbędzie bo po co - aktualnie gość jest 5 w generalce i w tym roku dużych błędów nie popełniał, bardziej auto szwankowało - więc to taki Sordo u Toyoty który swoje punkty przywiezie.
Według mnie Hyundai i Toyota nie zmienią składu, jeśli Ogi przejdzie do Citroena to będą wystawiać 4rte auto dla szejka, MSport też składu nie zmieni i Evans i Suni będą latać dalej, trzecie auto do podziału Camilli - i trochę szaleństwa z mojej strony - Tidemad i Rovanpera... i Kajto na Turcje
Matthias Schmidt napisał(a):Wyglada coraz bardziej prawdopodobnie, ze w przyszlym roku Citroen bedzie miec duet Ogier-Lappi. Naprawde nie potrafie zrozumiec dlaczego Lappi chce isc do Citroena, watpie by przeszkadzala mu silna pozycja Tanaka, tym bardziej, ze obok Ogiera bedzie jeszcze ciezej. Toyota pewnie gwarantuje mu wieksze pieniadze, mocny (coraz lepszy) samochod i wieksze zabezpieczenie na przyszlosc.
Citroen nie zapewni na ten moment dalekiej przyszlosci, nie zagwarantuje takich pieniedzy, a do tego C3 jest jakie jest, przy okazji Lappi samochodu kompletnie nie zna. Nie rozumiem tej decyzji.
A Makinen rozwaza Meeke sam nie wiem juz co mnie bardziej zadziwia...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości