solota_RallyPL.com napisał(a):odlozlik :?: przecież on powinien w więzieniu siedzieć :D
Mozna bylo porownac jak jezdzi Clio Josepha a jak Odlozika.
Moderator: SebaSTI
solota_RallyPL.com napisał(a):odlozlik :?: przecież on powinien w więzieniu siedzieć :D
ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)
Philippe napisał(a):ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje
W MŚ wyłączając Clio R3 w Renault S1600 wsiadło trzech kierowców: Junior, Beres i Włoch Cortinovis. Czy fabryka prowadziła prace rozwojowe na tyle, że jest specyfikacja 2007 tej rajdówki? W żadnej informacji prasowej nie pamiętam, żeby była mowa o specyfikacji. Zastanawiam się czy auto, którym Grzyb ściga się po Polsce nie jest lepiej przygotowane.
KaMiLL WRC napisał(a):Philippe napisał(a):ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)
W MŚ wyłączając Clio R3 w Renault S1600 wsiadło trzech kierowców: Junior, Beres i Włoch Cortinovis. Czy fabryka prowadziła prace rozwojowe na tyle, że jest specyfikacja 2007 tej rajdówki? W żadnej informacji prasowej nie pamiętam, żeby była mowa o specyfikacji. Zastanawiam się czy auto, którym Grzyb ściga się po Polsce nie jest lepiej przygotowane.
"Auto jest w topowej specyfikacji 2007, zostało przygotowane przez czeski zespół TRT. Ma nowy silnik, zbudowany przez SODEMO i zawieszenie BOS.Poza tym jesteśmy pod pełną opieką Renault Sport, na wszystkie zawody jezdzi z nami inżynier z Francji" oto wywiad Michała Kościuszki :wink:
havk napisał(a):Zakonczyl sie sezon JWRC trzeba przyznac ze Kosciuszko nie wypadl najlepiej bylo troche pecha ale w porownaniu do Prokopa czy Beresa to raczej slabiutko. Poki co raczej slabo widze te marzenia o fabryke...
martin.h napisał(a):havk napisał(a):Zakonczyl sie sezon JWRC trzeba przyznac ze Kosciuszko nie wypadl najlepiej bylo troche pecha ale w porownaniu do Prokopa czy Beresa to raczej slabiutko. Poki co raczej slabo widze te marzenia o fabryke...
Teraz widać jak w ciągu kilku lat Beres i Prokop poszli do przodu (najwięcej ten drugi), a Kościuszko pozostał tam gdzie był. Według mnie Michał powinien się zastanowić nad dalszą karierą w JRC i zgłosić się do IRC lub ME w jakimś dobrym S2000.
darude napisał(a):Nie życzę mu źle, ale narazie nie widać żeby zapowiadało się na jakieś sukcesy z jego strony. Może na to jeszcze przyjdzie kiedyś czas, chłopak zbiera doświadczenie, które kiedyś pewnie zaprocentuje.
PS: Trzeba było nie wsiadać od razu do Felicii Kit Car w wieku 17 lat.
darude napisał(a):
PS: Trzeba było nie wsiadać od razu do Felicii Kit Car w wieku 17 lat.
MisiekClio napisał(a):darude napisał(a):
Jeszcze jedno: proponuje rozwód sportowy z Tatą. Będzie lepiej, szybciej, mniej konfliktowo.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości