Junior w JWRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Philippe » poniedziałek, 2 lip 2007, 14:46

solota_RallyPL.com napisał(a):odlozlik :?: przecież on powinien w więzieniu siedzieć :D


Mozna bylo porownac jak jezdzi Clio Josepha a jak Odlozika.
Ostatnio edytowano poniedziałek, 2 lip 2007, 16:31 przez Philippe, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21


Postprzez ocochodzi » poniedziałek, 2 lip 2007, 15:41

Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)
Avatar użytkownika
ocochodzi
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): środa, 15 lut 2006, 19:08
Lokalizacja: gdzieś w Unii....

Postprzez Philippe » poniedziałek, 2 lip 2007, 16:39

ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)


W MŚ wyłączając Clio R3 w Renault S1600 wsiadło trzech kierowców: Junior, Beres i Włoch Cortinovis. Czy fabryka prowadziła prace rozwojowe na tyle, że jest specyfikacja 2007 tej rajdówki? W żadnej informacji prasowej nie pamiętam, żeby była mowa o specyfikacji. Zastanawiam się czy auto, którym Grzyb ściga się po Polsce nie jest lepiej przygotowane.
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez KaMiLL WRC » poniedziałek, 2 lip 2007, 20:01

Philippe napisał(a):
ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)


W MŚ wyłączając Clio R3 w Renault S1600 wsiadło trzech kierowców: Junior, Beres i Włoch Cortinovis. Czy fabryka prowadziła prace rozwojowe na tyle, że jest specyfikacja 2007 tej rajdówki? W żadnej informacji prasowej nie pamiętam, żeby była mowa o specyfikacji. Zastanawiam się czy auto, którym Grzyb ściga się po Polsce nie jest lepiej przygotowane.


"Auto jest w topowej specyfikacji 2007, zostało przygotowane przez czeski zespół TRT. Ma nowy silnik, zbudowany przez SODEMO i zawieszenie BOS.Poza tym jesteśmy pod pełną opieką Renault Sport, na wszystkie zawody jezdzi z nami inżynier z Francji" oto wywiad Michała Kościuszki :wink:
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Philippe » wtorek, 3 lip 2007, 11:43

KaMiLL WRC napisał(a):
Philippe napisał(a):
ocochodzi napisał(a):Podobno Clio S1600, którym jechał Odloznik jest w specyfikacji 2007, a Petak przejął Clio od Jean- Josepha pod koniec 2004 roku więc nie wiadomo czy od tamtego czasu rajdówka przechodziła modyfikacje ;)


W MŚ wyłączając Clio R3 w Renault S1600 wsiadło trzech kierowców: Junior, Beres i Włoch Cortinovis. Czy fabryka prowadziła prace rozwojowe na tyle, że jest specyfikacja 2007 tej rajdówki? W żadnej informacji prasowej nie pamiętam, żeby była mowa o specyfikacji. Zastanawiam się czy auto, którym Grzyb ściga się po Polsce nie jest lepiej przygotowane.


"Auto jest w topowej specyfikacji 2007, zostało przygotowane przez czeski zespół TRT. Ma nowy silnik, zbudowany przez SODEMO i zawieszenie BOS.Poza tym jesteśmy pod pełną opieką Renault Sport, na wszystkie zawody jezdzi z nami inżynier z Francji" oto wywiad Michała Kościuszki :wink:


Zwracam honor :-) jednocześnie, aż mnie ciekawi jak to musi jeździć, może przyjechałby na Rajd Subaru z tym sprzętem ;-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Cendra » niedziela, 30 wrz 2007, 21:36

Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez havk » niedziela, 14 paź 2007, 15:35

Zakonczyl sie sezon JWRC trzeba przyznac ze Kosciuszko nie wypadl najlepiej bylo troche pecha ale w porownaniu do Prokopa czy Beresa to raczej slabiutko. Poki co raczej slabo widze te marzenia o fabryke...
havk
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): sobota, 17 gru 2005, 18:35

Postprzez martin.h » niedziela, 14 paź 2007, 16:13

havk napisał(a):Zakonczyl sie sezon JWRC trzeba przyznac ze Kosciuszko nie wypadl najlepiej bylo troche pecha ale w porownaniu do Prokopa czy Beresa to raczej slabiutko. Poki co raczej slabo widze te marzenia o fabryke...

Teraz widać jak w ciągu kilku lat Beres i Prokop poszli do przodu (najwięcej ten drugi), a Kościuszko pozostał tam gdzie był. Według mnie Michał powinien się zastanowić nad dalszą karierą w JRC i zgłosić się do IRC lub ME w jakimś dobrym S2000.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez rallyfan2 » niedziela, 14 paź 2007, 16:18

martin.h napisał(a):
havk napisał(a):Zakonczyl sie sezon JWRC trzeba przyznac ze Kosciuszko nie wypadl najlepiej bylo troche pecha ale w porownaniu do Prokopa czy Beresa to raczej slabiutko. Poki co raczej slabo widze te marzenia o fabryke...

Teraz widać jak w ciągu kilku lat Beres i Prokop poszli do przodu (najwięcej ten drugi), a Kościuszko pozostał tam gdzie był. Według mnie Michał powinien się zastanowić nad dalszą karierą w JRC i zgłosić się do IRC lub ME w jakimś dobrym S2000.


Wg mnie powinien sie zastanowic nad dalszą karierą. Dalby chociaz spokoj z wiecznym narzekaniem ze auto nie to , pogoda , ze wstal lewa nogą ,ze rajd trudny.Mistrzem swiata najprawdopodobniej nie bedzie wiec niech nie gada glupot .Bo jak czytam wypowiedzi typu ,,To był naprawdę trudny rajd, jedna z najtrudniejszych asfaltowych rund mistrzostw świata. Nie mieliśmy perfekcyjnego samochodu'' to mam dosc wiecznie to samo :roll: przeciez wszyscy jada po tej samej trasie nie tylko on
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez Marmetal » niedziela, 14 paź 2007, 16:33

Nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z poprzednikami. Michał praktycznie stoi w miejscu, nie odnotowuje jakiejś znaczącej progresji. Poza tym wiecznie narzeka. W tym miejscu popieram martina.h - powinien zacząć jeździć w ME lub IRC, budżetowo zbliżone cykle do JRC. W MŚ niewiele już zdziała, ale życzę mu jak najlepiej.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez darude » niedziela, 14 paź 2007, 18:29

Nie życzę mu źle, ale narazie nie widać żeby zapowiadało się na jakieś sukcesy z jego strony. Może na to jeszcze przyjdzie kiedyś czas, chłopak zbiera doświadczenie, które kiedyś pewnie zaprocentuje.
PS: Trzeba było nie wsiadać od razu do Felicii Kit Car w wieku 17 lat. :lol:
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez d-z rallyfans » niedziela, 14 paź 2007, 20:06

darude napisał(a):Nie życzę mu źle, ale narazie nie widać żeby zapowiadało się na jakieś sukcesy z jego strony. Może na to jeszcze przyjdzie kiedyś czas, chłopak zbiera doświadczenie, które kiedyś pewnie zaprocentuje.
PS: Trzeba było nie wsiadać od razu do Felicii Kit Car w wieku 17 lat. :lol:


No tak zbiera doświadczenie, ale ile czasu bedzie je zbierał, wydaje mi się że doświadczenie z poprzedniego sezonu już w tym sezonie powinno procentować, a tu niestety całkowita porażka klanu Kościuszków.
Także popieram opinie poprzedników, lepiej skupić się na ME lub IRC,pozdrawiam :wink:
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez MisiekClio » niedziela, 14 paź 2007, 22:17

darude napisał(a):
PS: Trzeba było nie wsiadać od razu do Felicii Kit Car w wieku 17 lat. :lol:


Zanim chłopak wsiadł do Felicji, już parę lat upalał Cliówką. Po torach i drogach "prawie zamkniętych". Także miał w wieku 17 lat doświadczenie porównywalne z kierowcą po dobrym sezonie w RSMP.

Z drugiej strony, jak jest ze sprzętem w porównaniu do konkurencji raczej się nie dowiemy...
Kasa nie zawsze załatwia najlepsze specyfykacje.

Jeszcze jedno: proponuje rozwód sportowy z Tatą. Będzie lepiej, szybciej, mniej konfliktowo.
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 15 paź 2007, 11:59

MisiekClio napisał(a):
darude napisał(a):
Jeszcze jedno: proponuje rozwód sportowy z Tatą. Będzie lepiej, szybciej, mniej konfliktowo.

Tak ale to przecież nie takie proste, dobrze o tym wiesz...Bz taty to teraz jeździłby conajwyżej w Pucharze Peugeota...Ale to że ojczulek psuje atmosferę to fakt, choć daje dużą kasę. Tak to jest jak jest się synem kogoś bogatego/wpływowego/znaczącego itp.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Poprzednia strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości