Moderator: SebaSTI
206: w debiutanckim sezonie zgarnął wszystko co się dało
Citroen: mistrzostwo zespołów i mało brakowało do mistrzostwa indywidualnego w pierwszym full-sezonie, doskonałe wyniki w sezonach poprzedzających.
Focus WRC 03: tak samo
Lancery Evo IV - Evo VI - 4 tytuły Makinena mówią same za siebie.
Focus WRC 99: trochę awaryjny, ale od samego początku ostro mieszał
Corolla: było mówione
Tylko nikt nie wspomniał o tym, że 206 jeździła już na OS-ach WRC sezon wcześniej, tyle że nie zbierała punktów. Nie wspomne od długich testach przed.
Jak wyżej, juz w 2001 roku po torach rallycrossowych śmigała xsara T4, intensywnie szykowana do mistrzostw świata.
Sorry, to nie jest nowy samochód, to tylko znacząca ewolucja.
Twierdzeniem że rallycross może być poligonem dla rajdów udowadniasz ze nie masz zielonego pojęcia o budowie aut rallycrossowych.
206: w debiutanckim sezonie zgarnął wszystko co się dało
Corolla: było mówione
W mistrzostwach świata debiut Corolki nastąpił w roku 97 w rajdzie Finlandi bodajże...
8 miejsce Auriola
Gronholm odpadł
Indonesia
obie Corolki popsuły się
San Remo
5 miejsce Loixa
8 miejsce Auriola
Australia
3 miejsce Auriola
8 niejakiego Batesa
RAC
5 miejsce Gronholma
Auriol dzwonił
żółtodziób napisał(a):Stein:Jak wyżej, juz w 2001 roku po torach rallycrossowych śmigała xsara T4, intensywnie szykowana do mistrzostw świata.
Buahahahahaha!!! gdzie są golden i mototom!! Teraz przydałaby ci się od nich solidna reprymenda. Twierdzeniem że rallycross może być poligonem dla rajdów udowadniasz ze nie masz zielonego pojęcia o budowie aut rallycrossowych. Fakt wozy dywizji 1 są czasem nazywane WRC ale poza wyglądem nie mają nic wspólnego z WRC. Pod względem technicznym przypominają raczej B-grupowe Audi S1 albo Citroena BX. Nadwozie jest w 50% zbudowane z kompozytów, silnik i skrzynia biegów umieszczone sa WZDŁUŻNIE, chłodnice znajdują się z tyłu, dyfry są tak prymitywne jak w Nkach albo moze jeszcze gorsze, są to szpery mechaniczne, całe auto jest lżejsze, nie ma więc żadnej paraleli między WRC a Xsarą Hansena.
golden napisał(a):...pozatym najlepszym poligonem doswiadczalnym dla Xsaey WRC byly starty Bugalskiego w Mistrzostwach Francji Xsarą FRC (chyba tak sie zwało) - francuska federacja zrobila taki przepis ze ten samochod (przodek WURCA) bez homologacji na WRC ale z homologacja francuska FRC mogl startowac w mistrzostwach i chyba stad najwiecej doswiadczen bylo na budowe WURCA...
Wilu napisał(a):golden napisał(a):...pozatym najlepszym poligonem doswiadczalnym dla Xsaey WRC byly starty Bugalskiego w Mistrzostwach Francji Xsarą FRC (chyba tak sie zwało) - francuska federacja zrobila taki przepis ze ten samochod (przodek WURCA) bez homologacji na WRC ale z homologacja francuska FRC mogl startowac w mistrzostwach i chyba stad najwiecej doswiadczen bylo na budowe WURCA...
no taki mieli wymysł ale do rajdów to zgłaszali jako t4.
dziwi ignorancja Żółtodzioba z tą corolką ale może debiut to równa się pełen cykl. ciężko wyczuć.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 111 gości