Wyścig zbrojeń trwa

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez sumo » niedziela, 18 kwi 2004, 11:16

xsara sie juz wypala? mozliwe...
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56


Postprzez darekH » niedziela, 18 kwi 2004, 11:58

Jakie wypalanie, na 4 rajdy, 2 wygrala Xsara, a wy juz ze sie wypala, panowie, nie szerzcie defektyzmu :) Samochod jest szybki, tylko np. Loeb robil za odkurzacz, i mimo ze szybki jest juz na szutrze, to chyba tylko Marcus potrafil tak zmienic linie jazdy zeby beda pierwszym na drodze nie miec duzych strat czasowych :-D. Sainz to niestety odstawal znacznie, ale nie mozna skreslac go, jest to zbyt doswiadczony wyga. Mysle ze w tej chwili naprawde 4 czolowe Teamy maja zdolne do wygrywania samochody, i kierowcow. Dlatego w NZ bylo tak emocjonujaco do samego konca :)
gg:3048339
Avatar użytkownika
darekH
N2
 
Posty: 199
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 11:28
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez stein911 » niedziela, 18 kwi 2004, 14:58

Daleki jestem od obwieszczania końca dobrej passy xsary. Ale wydaje mi się, że jest to mimo wszystko samochód asfaltowy, a wynki na szutrze i śniegu to wynik dyspozycji kierowcy, która zawiodła w Nowej Zelandii.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez psz » niedziela, 18 kwi 2004, 18:39

Jakos mitsubishi ic w tym sezonie nie pokazuje, niby auto daleko za czolowka... A co by bylo, gdyby nagle FIA wyskoczyla z pomyslem zabronienia uzywania aktywnych dyfrow w wrc? Wtedy mitsubishi mialoby samochod z dopracowanym ukladem napedowym bez aktywnego dyferencjalu... Tylko kwestia tego, jak musi byc dopracowany samochod bez aktywnego dyfra, bo mogloby ybc tez tak, ze pozostale zespoly szybko by dogonily, a nawet przescignely mitsu w budowie takiego ukladu napedowego, na skonstruowanie ktoreg opotrzeba duzo mniej czasu niz na aktywny. Za to bys moze inny jest optymalny rozklad mas nadwozia dla takiego ukladu? Przeciez krotkie wurce zaczely wyfrywac diopiero po wprowadzeniu aktywnych dyfrow, za czasow mechanicznych dyfrow sukcesy swiecily dluzsze auta niz obecnie (tak mnie sie zdaje cosik ;) )
Ale przede wszystkim kwestia tego, czy FIA kiedykolwiek zdecyduje sie na takie posuniecie, skoro juz eNki maja aktywne dyfry :roll:
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez żółtodziób » niedziela, 18 kwi 2004, 19:46

Jakos mitsubishi ic w tym sezonie nie pokazuje, niby auto daleko za czolowka... A co by bylo, gdyby nagle FIA wyskoczyla z pomyslem zabronienia uzywania aktywnych dyfrow w wrc?


Nie "gdyby" tylko prawie na pewno od 2005 roku aktywne dyfry wylatują. Wylatują też aktywne zawiasy, wygląda na to że jesli chodzi o dyfry i zawiasy wszyskie zespoły w przyszłym sezonie znajda się w tym samym miejscu, w związku z powyższym może się okazać że w Lancerze do dopracowania są tylko hamulce i silnik.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stein911 » niedziela, 18 kwi 2004, 20:14

To prawda, aktywne dyfry wylatują. I bardzo dobrze, zobaczymy co warci są młodzi mistrzowie...
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Kuba M. » niedziela, 18 kwi 2004, 21:33

Ciekawe czy skończy się tylko na elektronice w dyfrach i zawiasie. Cały czas się boję, że FIA zrobi coś strasznie głupiego, nie wiem co, ale wiem, że M. Mosley zawsze ma jakiegoś asa w rękawie i gotów go w każdej chwili wyciągniąć. Oby nie...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez stein911 » niedziela, 18 kwi 2004, 22:02

Niech zwiększy średnicę zwężki, dzisiejsze WRC to nie crazy B grupy.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez mototom » poniedziałek, 19 kwi 2004, 16:33

żółtodziób napisał(a):Nie "gdyby" tylko prawie na pewno od 2005 roku aktywne dyfry wylatują. Wylatują też aktywne zawiasy, wygląda na to że jesli chodzi o dyfry i zawiasy wszyskie zespoły w przyszłym sezonie znajda się w tym samym miejscu, w związku z powyższym może się okazać że w Lancerze do dopracowania są tylko hamulce i silnik.

Powinni tez wziąść się za skrzynię biegów. Nie żadne cięgienka, przyciski, joystiki i inne kombinacje alpejskie tylko zwykła wajcha i koniec. Zawsze to taniej i przypomina normalny samochód. Oczywiście nie mówie żeby zakazac sekwencyjnych skrzyn.

A tak w ogóle to kadencja Mosleya sie skonczy kiedys, czy on tam jest dyktatorem?
Ja bym osobiście go za "świetne pomysły" w nagrode na nielimitowany urlop wysłał a nawet na wcześniejszą emeryturę.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michal_wrc » poniedziałek, 19 kwi 2004, 16:53

...Ja bym osobiście go za "świetne pomysły" w nagrode na nielimitowany urlop wysłał a nawet na wcześniejszą emeryturę.

Popieram. Mosley już wystarczająco namieszał w wrc. Ktoś powinien go jak najszybciej zastąpić
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez stein911 » niedziela, 16 maja 2004, 13:18

Wreszcie peugeot 307 WRC wygrał, i to tak trudny rajd jak katorżnia na Cyprze :) . Moim zdaniem niedługo ten samochód bedzie dopracowany na tyle, że nie bedzie już ani trochę ustępował subaru. Swoją drogą już drugi raz Solberg nie jest zwycięzcą z powodu samochodu.

Wyścig zbrojeń to nie tylko WRC, to też S 1600. Więc która maszyna jest obecnie najszybsza? Moim zdaniem nadal najlepsze jest clio.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez *fly* » niedziela, 16 maja 2004, 13:40

Gratulacje dla Peugeota! nie spodziewalem sie ze pierwsze zwyciestwo odniesie w tak ekstremalnym dla samochodow rajdzie!

a co do S1600 to tez uwazam ze Clio jest najszybsze (i w dodatku wedlug mnie najladniejsze, ale wygladem rajdow sie nie wygrywa).
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez michal_wrc » niedziela, 16 maja 2004, 13:42

stein911 napisał(a):Wyścig zbrojeń to nie tylko WRC, to też S 1600. Więc która maszyna jest obecnie najszybsza? Moim zdaniem nadal najlepsze jest clio.

Też uważam że Clio jest najlepsze, ale Punto też jest bardzo szybkie co było widać na Mille Miglia
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez stein911 » niedziela, 16 maja 2004, 14:15

Mnie się akurat wydaje, że punto wygrywa we Włoszech bo jest to włoski samochód prowadzony przez włoskich kierowców i zbudowany dla tamtejszych rajdów. Jest bardzo dobry, ale wydaje mi się, że do clio czy suzuki trochę mu brakuje. Za to jest chyba lepszy od 206, saxo czy vw.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Alien » niedziela, 16 maja 2004, 14:21

Punciak jest nieasamowicie szybki, a w tegorocznej specyfikacji chyba jeszcze bardziej go popedzili. Andreucci takim autem w zeszlym roku lal sie z wrc i N-kami. Jak jest na wloskie oesy, to jest i na francuskie, niemieckie i belgijskie. Ale zawieszeniowo i trwalosciowo chyba do Suzuki nic na razie nie podskoczy. No chyba ze Fiesta S1600.
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości