Michał Kościuszko

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Michał Kościuszko

Postprzez CZUCZU » wtorek, 4 cze 2013, 23:15

Niestety dla michała pojawił się robert. Citroen zapowiada że chce Kubicę w WRC. Nie życzę mu źle ale wątpie by Lotos dalej się w to bawił. Zwłąszcza że od początku roku wszędzie jest Kubica i zrobili nim dobrą reklamę sobie
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola


Re: Michał Kościuszko

Postprzez Jarek55511 » środa, 5 cze 2013, 00:14

Obawiam się że nie tylko Kościszko straci sponsora w przyszłym sezonie,ale też Kajto. I wszystko pójdzie na Kubicę w WRC.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Witcher1990 » środa, 5 cze 2013, 00:59

Ktoś już o tym pisał, chyba Żółtodziób- nie wiemy ile dokłada Lotos a ile sam Kościuszko. A tatuś M.K pewnie łoi grubo. Poza tym nikomu nic do tego na co kto wydaje swoje pieniądze. Ja dzisiaj byłem na Impact Festiwal. Obejrzałem Mastodona, Behemotha i jeszcze coś. Bawiłem się (mosh pit+ściany śmierci dla wtajemniczonych) tylko na Slayerze. Po tym zespole wyszedłem obity i obdrapany choć grał jeszcze Korn i Rammstein, gwiazda wieczoru. Za bilet zapłaciłem 210zł i może ktoś mi napisze, że powinienem dać ten bilet komuś innemu, bo bawiłem się tylko na jednej kapeli, a pozostałe zwyczajnie olałem. Jest wielu takich biednych Kajetanów którzy sa fanami każdego zespołu i zrobiliby z tego biletu lepszy użytek niż ja.

Po wynikach Atkinsona z poprzedniego sezonu gdzie nawet Ogi zlał go s2000 czy wynikach Araujo i Nobre było wiadome, że to mini dużo odstaje od konkurencji. Owszem kierowcy nie pokazali wszystkiego, nawet Atko nie robił super wyników w Fieście czy Cytynie ale na pewno były to rezultaty bardziej porównywalne do czołówki.
Więc należało się spodziewać, że auto nie będzie konkurencyjne i że opony też będą słabsze. natomiast NALEŻAŁO się spodziewać że auto będzie DOJEŻDŻAĆ do mety BEZ AWARII i że gumy WYTRZYMAJĄ rajd a nie STOPIĄ się. Jeśli dobrze pamiętam tą mądrą uwagę również wtrącił Żółtodziób.
A skoro tak to lepszą opcją jest przejechać 13 rajdów autem, które choć niekonkurencyjne będzie kończyć rajdy niż 4-5 imprez w lepszej furze. Dlaczego? Dlatego, że młody doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nie ogarnie wurca w pierwszym sezonie i że nie ma mowy o jakiejkolwiek walce w czołówce. Więc po co mu tip top samochód z każdą nowinką skoro on ma właśnie nawijać km osowe i zbierać doświadczenie z którego tak się śmiejecie. Jak to brzmi pierwszy polak w pełnym sezonie startów w WRC. Co do gadki Michasia to się nie wypowiadam, temat jest drażliwy i wiele zostało powiedziane. Przesadza w wypowiedziach i to grubo na tym skończmy.
Co do Kajtka to mam nadzieję, że zamiast ciągle biadolić jak on to nie ma kasy i chce jeździć za granią s2000 zrobi coś w tym kierunku. Grzyba stać na wurca, Rzeźnika na Nke, Ogryzka na C2, Kołtuna na rundy wrc czy nawet tego gościa z CEFT na Francję bodaj (Domżała chyba jechal Francję?)
Natomiast Kajetan ciągle tylk o biadoli i biadoli. No sory z całą sympatią go gościa i jego kibiców ale robicie z niego ofiarę (a czasem wręcz ofermę) złej polityki Lotosu. To on składa w firmie projekt na co chce kasę i ile i tak jak mówiłem inni mogą dlaczego 3krotny MISTRZ POLSKI NIE POTRAFI wykorzystać tego faktu i zebrać kasy jeśli nie na s2000 w Polsce to na N/R za granicą?
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Michał Kościuszko

Postprzez luxxx » środa, 5 cze 2013, 08:25

Witcher1990 napisał(a):Ktoś już o tym pisał, chyba Żółtodziób- nie wiemy ile dokłada Lotos a ile sam Kościuszko. A tatuś M.K pewnie łoi grubo. Poza tym nikomu nic do tego na co kto wydaje swoje pieniądze. Ja dzisiaj byłem na Impact Festiwal. Obejrzałem Mastodona, Behemotha i jeszcze coś. Bawiłem się (mosh pit+ściany śmierci dla wtajemniczonych) tylko na Slayerze. Po tym zespole wyszedłem obity i obdrapany choć grał jeszcze Korn i Rammstein, gwiazda wieczoru. Za bilet zapłaciłem 210zł i może ktoś mi napisze, że powinienem dać ten bilet komuś innemu, bo bawiłem się tylko na jednej kapeli, a pozostałe zwyczajnie olałem. Jest wielu takich biednych Kajetanów którzy sa fanami każdego zespołu i zrobiliby z tego biletu lepszy użytek niż ja.

Po wynikach Atkinsona z poprzedniego sezonu gdzie nawet Ogi zlał go s2000 czy wynikach Araujo i Nobre było wiadome, że to mini dużo odstaje od konkurencji. Owszem kierowcy nie pokazali wszystkiego, nawet Atko nie robił super wyników w Fieście czy Cytynie ale na pewno były to rezultaty bardziej porównywalne do czołówki.
Więc należało się spodziewać, że auto nie będzie konkurencyjne i że opony też będą słabsze. natomiast NALEŻAŁO się spodziewać że auto będzie DOJEŻDŻAĆ do mety BEZ AWARII i że gumy WYTRZYMAJĄ rajd a nie STOPIĄ się. Jeśli dobrze pamiętam tą mądrą uwagę również wtrącił Żółtodziób.
A skoro tak to lepszą opcją jest przejechać 13 rajdów autem, które choć niekonkurencyjne będzie kończyć rajdy niż 4-5 imprez w lepszej furze. Dlaczego? Dlatego, że młody doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nie ogarnie wurca w pierwszym sezonie i że nie ma mowy o jakiejkolwiek walce w czołówce. Więc po co mu tip top samochód z każdą nowinką skoro on ma właśnie nawijać km osowe i zbierać doświadczenie z którego tak się śmiejecie. Jak to brzmi pierwszy polak w pełnym sezonie startów w WRC. Co do gadki Michasia to się nie wypowiadam, temat jest drażliwy i wiele zostało powiedziane. Przesadza w wypowiedziach i to grubo na tym skończmy.
Co do Kajtka to mam nadzieję, że zamiast ciągle biadolić jak on to nie ma kasy i chce jeździć za granią s2000 zrobi coś w tym kierunku. Grzyba stać na wurca, Rzeźnika na Nke, Ogryzka na C2, Kołtuna na rundy wrc czy nawet tego gościa z CEFT na Francję bodaj (Domżała chyba jechal Francję?)
Natomiast Kajetan ciągle tylk o biadoli i biadoli. No sory z całą sympatią go gościa i jego kibiców ale robicie z niego ofiarę (a czasem wręcz ofermę) złej polityki Lotosu. To on składa w firmie projekt na co chce kasę i ile i tak jak mówiłem inni mogą dlaczego 3krotny MISTRZ POLSKI NIE POTRAFI wykorzystać tego faktu i zebrać kasy jeśli nie na s2000 w Polsce to na N/R za granicą?



Cóż można dodać, do tej wypowiedzi ? Jedynie pozostaje zapytać jakie piwo pijesz, bo chętnie Ci je postawie.

Tak jak mówisz i budżetach Grzyba, Ogryzka, Kołtuna, Rzeźnik...potrafią uzbierać na mocne auta w swojej klasie ( A NIE SĄ TO MISTRZOWIE POLSKI) Więc gdzie jest największy problem ? W Lotosie...? No chyba jednak nie, bo jeżeli Kajto by chciał się postarać o większy budżet, to by to zrobił. Ale widocznie pasuje mu jeździć Subaru.
To je RALLY !
Avatar użytkownika
luxxx
N3
 
Posty: 419
Dołączył(a): poniedziałek, 29 mar 2010, 12:29
Lokalizacja: Polska

Re: Michał Kościuszko

Postprzez woocasch » środa, 5 cze 2013, 08:38

Witcher1990 napisał(a):Grzyba stać na wurca, Rzeźnika na Nke, Ogryzka na C2, Kołtuna na rundy wrc czy nawet tego gościa z CEFT na Francję bodaj (Domżała chyba jechal Francję?)

Domżała jechał w 2012 w Katalonii, w sumie to mimo dużych strat na odcinkach dojechał do mety bez większych problemów. Nawinął dużo kilometrów i to trzeba docenić.
A co do Kajta, to też tego nie potrafię zrozumieć, że posiadając 3 tytyłu MP i dosyć udany start w Janner w tym roku, nie udało mu się przekonać/znaleźć sponsorów na jakiś międzynarodowy program. Już nie mówię o startach w S2000 ale na początek mógłby jeździć swoim Subaru. Widać układ z Lotosem i spokojne startowanie w Polsce mu odpowiada.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Michał Kościuszko

Postprzez d-z rallyfans » środa, 5 cze 2013, 08:48

woocasch napisał(a):A co do Kajta, to też tego nie potrafię zrozumieć, że posiadając 3 tytyłu MP i dosyć udany start w Janner w tym roku, nie udało mu się przekonać/znaleźć sponsorów na jakiś międzynarodowy program.


Może w ogóle nie próbował szukać nowych ani przekonywać obecnych sponsorów, albo ma wokół siebie ludzi którzy są słabi w szukaniu kasy.
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: Michał Kościuszko

Postprzez fotorobart_pl » środa, 5 cze 2013, 09:17

może lepiej być Gwiazdą w Polsce niż średniakiem w Europie? (Świecie) :wink:
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Kajto18 » środa, 5 cze 2013, 09:23

d-z rallyfans napisał(a):
woocasch napisał(a):A co do Kajta, to też tego nie potrafię zrozumieć, że posiadając 3 tytyłu MP i dosyć udany start w Janner w tym roku, nie udało mu się przekonać/znaleźć sponsorów na jakiś międzynarodowy program.


Może w ogóle nie próbował szukać nowych ani przekonywać obecnych sponsorów, albo ma wokół siebie ludzi którzy są słabi w szukaniu kasy.


A co jeśli dostał więcej kasy na ten sezon i mógłby zaliczyć parę rajdów wokół komina z cyklu ERC itd, a przeznaczył je na skarbonkę albo zupełnie co innego? Jakby chciał to by latał;) I tyle.
Z Kościuchem hmm to już inna baja; Zakładam, że na Polskim będa zwrócone oczy na Kubka i Kościucha... Ciekawe kto z nich będzie wyżej? Do walki mają podobno ruszyć jeszcze Sołek i Kuzi;) Ale pożyjemy zobaczymy
Kajto18
N2
 
Posty: 109
Dołączył(a): sobota, 23 lut 2013, 14:13
Lokalizacja: Stolica

Re: Michał Kościuszko

Postprzez luxxx » środa, 5 cze 2013, 09:31

d-z rallyfans napisał(a):
woocasch napisał(a):A co do Kajta, to też tego nie potrafię zrozumieć, że posiadając 3 tytyłu MP i dosyć udany start w Janner w tym roku, nie udało mu się przekonać/znaleźć sponsorów na jakiś międzynarodowy program.


Może w ogóle nie próbował szukać nowych ani przekonywać obecnych sponsorów, albo ma wokół siebie ludzi którzy są słabi w szukaniu kasy.


Pewnie...jest mu dobrze tym czym jeździ, tyle ile zarabia :)
To je RALLY !
Avatar użytkownika
luxxx
N3
 
Posty: 419
Dołączył(a): poniedziałek, 29 mar 2010, 12:29
Lokalizacja: Polska

Re: Michał Kościuszko

Postprzez MSG Racing » środa, 5 cze 2013, 10:59

Może to nie jest taki proste mimo zdobytych tytułów? Przed sezonem co Kajto powtarzał jak go spotkałem to to, że nie wie co będzie, że jeden rajd na
razie, nie wiem co będzie.
Lotos sam mu też kasy nie da więcej bo jakby tak było to program byłby inny niż jest. Muszą płacić za relacje w TV a to nie jest 5zł.
A inne firmy namówić nie jest łatwo bo wcale nie jest łatwo teraz w naszym kraju + mentalnosć (czemu ma dawać na twoje przyjemnosci? ) bo gdzie i kiedy będzie jego reklama? A TV?
Jest tylko kilka firm z poza swiata motoryzacyjnego, które mają mądrych włascicieli umiejących i potrafiących wykorzystać wizerunek zespołu rajdowego do swojej reklamy. Reszta to albo bogaci i bardzo bogaci ludzie albo układy. Niestety.
Dlatego najlepsi w oskach nadal w nich są i tylko jeden poszedł wyżej do N4. Ani też nie poszli jeździć gdzie indziej bo jakiej firmie opłaca się reklama poza granicami kraju? Nie licząc tych wspomnianych powyżej.
Dojazd i koszt startu jest większy a wynik niepewny, nie wspominając o wygrywaniu na koniec sezonu.
Własnie tutaj w temacie Wisły było strasznie mówione, że Jurek nie skończył a to ważne dla sponsorów (pomijam fakt że sama jazda zrobiła wystarcząjaco dobrą dobrą robotę) a tutaj można odczytać żeby ktos gdzies jechał na kilka startów. Czy to ma sens marketingowy? Nie bardzo. A o ile tematyczne media cos powiedzą o tym (trafia to do zamkniętego grona) to dla innych jak np TV trzeba samemu zrobić materiał i jeszcze zapłacić za pokazanie lub jeszcze więcej zapłacić za to żeby oni zrobili od podstaw.
Ogólnie kółko zamknięte. Ale nie tylko u nas. Różnica jest w tym, że ogólnie u nas jest mniej zawodników niż np we Francji, a co za tym idzie jest też mniej tych jeżdżących po za granicami naszego kraju.
Jeszcze jedno. Według mnie od dawna u nas wydaje się pieniądze na cos co niewiele wnosi lub nic. Widzieliscie np serwis Bouffiera na Wisle? Bus mniejszy niż ten z sredniej wielkosci+laweta i namiot taki prawie ogrodowy. Podobnie jest w Finlandii ale obok stoją S2000, R4, n4.

Co do Domżały. Wynik jaki był taki był. Do biednych też nie należy, ale zamiast 2xRSMP pojechał 1xWRC gdzie nauczył 3 lub 4x tyle co na 2xRSMP.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Gąsior » środa, 5 cze 2013, 12:14

MSG Racing napisał(a): mentalnosć (czemu ma dawać na twoje przyjemnosci? ) bo gdzie i kiedy będzie jego reklama? A TV?
Jest tylko kilka firm z poza swiata motoryzacyjnego, które mają mądrych włascicieli umiejących i potrafiących wykorzystać wizerunek zespołu rajdowego do swojej reklamy.

Przecież to kierowca i jego zespół ma przedstawić ofertę marketingową, która ma się trzymać kupy. Budowanie kampanii z prawdziwego zdarzenia w oparciu o rajdy to mogą robić koncerny paliwowe (kiedyś tytoniowe), a nie przeciętny sponsor ze "średniej półki". Każdy narzeka na Kościuszków, ale oni w ten czy inny sposób zaprezentowali skutecznie Lotosowi produkt pt "Pierwszy polski zawodnik w WRC". Myślisz, że nawet Kubica siedział w domu i czekał, aż ktoś mu da wszystko na tacy? Nie, na pewno jego manager musiał ostro kręcić się w Cytrynie i Lotosie, żeby spiąć taki program. Rajdy to jest albo biznes gdzie cyferki się zgadzają (jak w każdym biznesie) albo konieczna jest fanaberia sponsora, który lubi rajdy.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wanderer » środa, 5 cze 2013, 12:38

Nie wiem jak jest na pewno z Kajetanowiczem, ale nalezy pamietac, ze jacys mniejsi sponsorzy od niego odeszli w tym roku. A Lotos bycmoze wcale nie daje mu wiekszego budzetu. Kasa poszla na Kubice, Kosciuszke, ktorego starty w tym roku byly duzo bardziej kosztowne niz zeszloroczna jazda N-ka w PWRC. Do tego dochodzi kasa na patronat nad RSMP i platne "relacje" TVP. Poza tym start Kajetanowicza na Jannerze kaze sadzic, ze jednak by chcial wysciubic nosa poza RSMP. A tym co zarzucaja mu wygodne zycie, chyba nalezy przypomniec, ze on nie urodzil sie milionerem i nie ma w spadku firmy przynoszacej spore zyski, a jedynie prace, ktora zajmuje mu sporo czasu pomiedzy nielicznymi startami. I jak wspominal, ma dom, ale tez i kredyt w banku. Niektorzy bardzo doswiadczeni kierowcy moga sobie pozwolic na to by jezdzic w rajdach nie zarabiajac na nich, a Kajetanowicz na ich tle wyglada jakby byl jeszcze na dorobku i tu moze byc przyczyna takiego, a nie innego programu startow.
Ostatnio edytowano środa, 5 cze 2013, 12:43 przez wanderer, łącznie edytowano 1 raz
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Domson » środa, 5 cze 2013, 12:41

Myślę, że należy zacząć od pytania. Lepiej mieć dwóch kierowców np. w WRC którzy dojeżdzają pod koniec TOP10. Czy jednego w WRC, który dojezdza pod koniec TOP10, a drugiego który zgarnie kolejny tytuł mistrza polski. Kogoś w RSMP mieć muszą, a Kościuszko tytułu mistrza polski im nie gwarantuje.

Michałowi pod kątem 2014 to chyba pozostaje liczyć tylko na to, że :

a) Kubica wróci do F1
b) Citroen weźmie Kubicę do fabryki do 1. składu i LOTOS nie będzie potrzebny ( lecz myślę, że będą Kubicę w taki czy inny sposób sponsorować tak czy siak, bo nikt im takiej reklamy nie zapewnia jak Robert)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wanderer » środa, 5 cze 2013, 12:53

Domson napisał(a):b) Citroen weźmie Kubicę do fabryki do 1. składu i LOTOS nie będzie potrzebny ( lecz myślę, że będą Kubicę w taki czy inny sposób sponsorować tak czy siak, bo nikt im takiej reklamy nie zapewnia jak Robert)

To nie musi byc takie proste. Kubica to marka sama w sobie, ale Citroen tez juz raczej nie bardzo chce inwestowac w tych, ktorzy jeszcze sie ucza. Dlatego bez dodatkowych sponsorow moze byc ciezko. Zreszta, trudno sobie wyobrazic by Lotos mial w przyszlym roku zrezygnowac z kogos takiego jak Kubica. To byloby jak strzal we wlasne kolano.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Michał Kościuszko

Postprzez fotorobart_pl » środa, 5 cze 2013, 12:59

wanderer napisał(a):To nie musi byc takie proste. Kubica to marka sama w sobie, ale Citroen tez juz raczej nie bardzo chce inwestowac w tych, ktorzy jeszcze sie ucza. Dlatego bez dodatkowych sponsorow moze byc ciezko. Zreszta, trudno sobie wyobrazic by Lotos mial w przyszlym roku zrezygnowac z kogos takiego jak Kubica. To byloby jak strzal we wlasne kolano.

sądzę, że Kubica nie będzie się uczył dłużej niż rok (no może będzie doszkalał), to nie ten typ zawodnika, który co roku uczy się od nowa :D
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron