Moderator: SebaSTI
miszczu140000 napisał(a):Wiem ze może nie istotne ale PSA przejęło juz Opla a to oznacza ze jest prawodpodobny jakiś jego program sportowy a GM zaangazuje nowa markę w europie http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/zro ... pla/gp56zk
Fakty są takie że olali aktualnie najlepszego kierowcę na rynku (o ile mogli to zrobić ze względu na finanse), ale tak samo odpuścili sobie drugiego najlepszego w zeszłym roku kierwocy, pomimo że ten był pod ścianą i pewnie przejeździł by dla nich sezon za pół darmo. Nie móc czegoś zrobić to jedno, a nie chcieć to drugie - same wypowiedzi Mattona o tym świadczą. Reasumując chcieli tak, to mają co chcieli.wanderer napisał(a):Jeśli wolisz ignorować fakty, to twój problem.
Oczywiście że logistyka takiego przedsięwzięcia jest znacznie trudniejsza, ale skoro zaproponowali Nasserowi 11 rajdów to i na 6 dali by to radę zrobić a czasu na to mieli by znacznie więcej bo to co chciał pojechać Nasser nie wpadło mu do głowy w ostatniej chwili.wanderer napisał(a):Dobrze wiesz, że zorganizowanie wszystkiego pod 6 ostatnich rajdów, w tym dwa które są daleko poza Europą, to przedsięwzięcie dużo większego kalibru niż wystawienie czwartego auta dla Abbringa na cztery europejskie rundy, które nie następują po sobie.
W tym akapicie się z Tobą zgadzam, rok przerwy to będzie dla niego katastrofa więc powinien jeździć jeśli nie WRC17 to WRC16 albo tak jak na to się zanosi WRC2.wanderer napisał(a):A co do Mikkelsena, oby w końcu dostał jakieś WRC w tegorocznej specyfikacji. W przeciwnym razie cały sezon będzie zanudzał łzawymi wywiadami o tym jak został skrzywdzony i zaprzeczał sam sobie, że starty R5 nie mają sensu by potem twierdzić że czeka na propozycje od Skody.
Taurus napisał(a):a tymczasem młody rovanpera w peugeot italy w asfaltowych mistrzostwach włoch. idą mocno z nauką małolata
adamlen napisał(a):Mikkelsen na mecie Rajdu Korsyki trochę zdradził, że możemy go zobaczyć wkrótce za kierownicą auta WRC.
Twierdził, że sprawy ostatnio idą lepiej i jest na to duża szansa, więc można wnioskować, że chodzi o starty jeszcze w tym sezonie i to w nie dalekiej przyszłości. Portugalia?
Plotki chodzą, że ma być to program wspólnie z Nasserem i na pewno nie chodzi o Polo w żadnej wersji, nawet zeszłorocznej.
Więc pytanie z kim mają zamiar utworzyć ten program.
- M-Sport jest zawsze chętny na dodatkowy budżet, ale już mają sporo aut do obsługi.
- W Citroenie jest już Al-Quassimi więc odpada.
- Toyota, ale czy jest w tym momencie w stanie zbudować 2 kolejne auta dla Andreasa i Nassera?
- Hyundai? Kapitału im nie brakuje, więc mało prawdopodobne aby byli zainteresowani.
Wszystkie opcje poza Citroenem jak dla mnie są możliwe, i którakolwiek opcja by to nie była to i tak to lepsze dla Andreasa niż jazda w Fabii RC2. Gdyby dostał dobre auto na pewno dołączył by do kandydatów do TOP3.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości