Jarek55511 napisał(a): A Subaru ma silnik 1.6turbo w nowym aucie XV
W XV jest wolnossące 1.6
http://www.subaruxv.pl/pages/xv_tech.pdf
Moderator: SebaSTI
Jarek55511 napisał(a): A Subaru ma silnik 1.6turbo w nowym aucie XV
WRCfan napisał(a):Jarek55511 napisał(a): A Subaru ma silnik 1.6turbo w nowym aucie XV
W XV jest wolnossące 1.6
http://www.subaruxv.pl/pages/xv_tech.pdf
Matthias Schmidt napisał(a):Szykuje nam się długodystansówka w przyszłym roku.
Matthias Schmidt napisał(a):A z Mini niedobrze, naprawdę niedobrze. Budżetu starcza im na zaledwie 7 - 8 startów.
ictus napisał(a):mial byc... ale poki co w FT86 siedzi 2.0 n/a boxer
woocasch napisał(a):WRCfan napisał(a):Jarek55511 napisał(a): A Subaru ma silnik 1.6turbo w nowym aucie XV
W XV jest wolnossące 1.6
http://www.subaruxv.pl/pages/xv_tech.pdf
Sądzę, że dla Subaru zrobić z wolnossącego 1.6, 1.6 turbo to nie jest jakaś straszna filozofia i 20 lat pracy. Zresztą w nowym BRZ powinnien właśnie być silnik 1.6T, wydaje mi się, że takie coś czytałem w Auto Świecie lub Motorze.
wrc1600 napisał(a):Mikko nie moze nic mówic do 1/1/12, chyba taka klauzula w kontrakcie. Ostatnio dziennikarze autosportu chcieli z nimi porozmawiac i odpowiedzial im ze moze im powiedziec co jadl rano na sniadaniereszte 1 stycznia
Matthias Schmidt napisał(a):deiman - właśnie, Mikko jest na razie jakiś powściągliwy. Nie pojawił się na konferencji Citroena, jego strona jest w zasadzie... ogołocona, na stronie Citroena też nic odnośnie Hirvo nie ma, on sam nic się nie wypowiadał. Nawet nie ma jego zdjęcia w kombinezonie Citroena!
Dziwne to jakieś... Miejmy nadzieję, że to nie oznaka tego, że żałuje swojego kroku
Uważam, że jeśli Hirvonen będzie w przyszłym roku trzymać motywację, będzie szybki to ma szanse postraszyć Loeba raz na jakiś czas. Wiadomo jaka będzie polityka Citroena, a to głupie. Chyba ze Quesnel faktycznie odchodzi, a ten Dominique Serieys będzie mieć inne podejście. Dobrze by było. Wydaje się, że w przyszłym roku Cytryna odegra główną rolę jeszcze bardziej niż w tym sezonie. W takiej sytuacji oglądanie jak Loeb bije kolejne rekordy będzie nudne. Przydałaby się ciekawa walka wewnątrz zespołu. A może jeszcze Ford (JML) i Mini? Byłoby gut!
MSG Racing napisał(a):Deiman - Wiedzę to chyba chciałeś powiedzieć, że Niemcy zyskali od Ogiera.
Loeb w GB powiedział, że chyba ma nowego poważnego rywala (o Latvali) bo jechał ile mógł a i tak przegrał (akurat jakiś tam OS). I to właśnie myślę, że Lavtala będzie największym rywalem Loeba w 2012.
Co do Hirvonena w Citroenie to dziwne jest nawet to że nie ma żadnej wzmianki o zmianie podpisaniu kontraktu. Chyba, że ten będzie podpisany po nowym roku/
lordpix napisał(a):Matthias Schmidt napisał(a):Szykuje nam się długodystansówka w przyszłym roku.
Dzieje się to, co Todt zapowiadał 2 (?) lata temu. Chce aby rajdy były długie, jak dawniej. Może to trochę namieszać w wynikach. Szybcy, ale nie umiejący jeździć taktycznie teraz polegną. Bardziej będzie liczył się sprzęt i spokojna jazda.
quote]
Matthias Schmidt napisał(a):To wszystko jest obecnie pomieszane.... Musimy po prostu poczekać.
Kurcze, nie wiem czy macie podobne uczucia, ale mnie już drażni to:
"jeśli Ford zostanie w WRC to..."
Z jednej strony nieznany jest drugi kierowca, ciągle zastanawiamy się kto nim będzie (obstawiam, że Tanak), a z drugiej nie wiemy czy Błękitni zostaną.
Mogliby już coś powiedzieć....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość