Moderator: SebaSTI
woocasch napisał(a): Oby tak dobry debiut VW zachęcił innych producentów do wejścia do WRC, Niemcy pokazali że jak się chce i ma się dobrych kierowców to można szybko namieszać w stawce.
A co do pozostałych kierowców Mikko powinien pokazać lepsza skuteczność na szutrach, ale obecnie najgrośniejszym rywalem Ogiera jest Mads i liczę na to, że to on wygra w Meksyku.
A co do polskich zawodników, to podziwiam Kabacińskiego. W tak trudnym rajdzie dojechał bez większych przygód, chyba bez większych przygód. Zrealizował swoje marzenie i za to należy takich ludzi podziwiać. Michał Sołowow, facet ma doświadczenie na śniegu, jednak z drugiej strony zalicza jeden, góra dwa starty na śniegu w roku, a mimo to pokazał, że ogarnia temat. Jednak mimo, że osiągnął 12. miejsce to jego strata jest potężna. W 2002 gdy Kuchar też był na dwunastym miejsu stracił 3 razy mniej czasu. Wiem, że nie można porównywać takich rzeczy, ale daje to trochę do myślenia. Strata ponad 19min w 2002 roku oznaczała miejsce 25, a strata 25min jak u drugiego Michała oznaczała 35 miejsce. Czyżby aż tak spadł poziom MŚ![]()
marrcus napisał(a):Teraz widać ile wart jest Citroen bez Loeba, bez Loba nie byłoby '"Citroena".
marrcus napisał(a):Ogier nie wystraszył sie Leba to Hirvonena tym bardziej
Biedny Sordo znów nie wygra w tym roku buhahahaha
marrcus napisał(a):nie wiezrysz qrwa
to spójrz na wyniki odkad jest Citroen WRC
Od 2001r.
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%A ... #Xsara_WRC -------------- 31w = 28 Loeb + 3(Puras+Sainz+Duval)
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C4_WRC --------------------36w = 34 Loeb + 2 Ogier
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS3_WRC ------------------ 21w = 15 Loeb + 6 (5 Ogier+Hirvo)
W sumie 88w = 77 Loeb + 11 (7 Ogier+4reszta)
Tera widać jak na dłoni.
Podobnie było z Peżotem i Marcusem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość