Rajd Akropolu

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 9 cze 2003, 00:17

a ja bym to pechem nazwał, co jak co, ale pasek rozrządu to nie miał prawa sie zerwać. Albo ktoś zaniedbal i zapomniał wymienić (dziwne, bo rajdówki nigdy nie robią takich przebiegów żeby szlag trafiał pasek) albo miał wadę fabryczną, albo coś było nie tak z osłoną paska i może faktycznie dostał się tam jakiś kamor... awaria tak niesłychana jak awaria Colina w rajdzie MC 2000...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 9 cze 2003, 02:39

Chłopaki !!!! Zlinczujcie mnie !! Awaria Kuchara to moja wina!!
od jakiś 3 tyś km powinienem zmienic paski w swoim aucie, narazie tego niezrobiłem bo cały czas mi coś wypada i tu tagle !!!
znak z niebios !!!
Najświętsza Panienka Akceleracji przemowiła domnie przez awarie Kuchara!!! juz sprawdziłem ceny pasków i w tygodniu zmienie!! żeby nikomu więcej pasek niepękł!!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 9 cze 2003, 10:30

Tommi: wiesz że jak ci walnie pasek to w najlepszymrazie skończy się na pogiętych zaworach? W najgorszym to jeszcze trzeba będzie zmieniać pogięty korbowód... brrrr...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rav » poniedziałek, 9 cze 2003, 15:05

W rajdówce wszystko się może zepsuć, a awarie nie zdarzają się tylko Kucharowi.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez LIPciu » poniedziałek, 9 cze 2003, 18:58

LIPciu napisał(a):
Max9 napisał(a):Ja tradycyjnie "obstawiam" team Subaru 8) . Już czas zacząć wygrywać.

typuje tak samo tylko dodam od siebie martina :P

typując tak nie przgrałbym kasy :P:P:P
pozdrawiam
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 9 cze 2003, 20:35

http://www.wrc.com/en_GB/Gallery/Photo/ ... nduval.htm

czy to nie Kuchar śmiga obok Duvala :?:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » poniedziałek, 9 cze 2003, 20:41

szkoda że tego zdjątka nie ma w większej rozdziałce, bo bym sobie do kolekcji zafundował. spoko wyszło spotkanie braterskie fordów. coć tyle, że nie tak jak Janka i Colina.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 9 cze 2003, 21:04

do Żółtodziób: Tak to na pewno Kuchar :!: Jakby to zdjęcie zostało zrobione pod innym kątem, to sponsorzy Kuchara by się ucieszyli :D [/list][/quote]
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez maciekd » środa, 11 cze 2003, 23:54

A ja uważam, że w żaden sposób nie można uznać występu Kuchara za udany. Bardzo liczyłem na tego kierowcę, ale on mnie po prostu zawiódł. Nie było ani szybko, ani bezawaryjnie, więc było zupełnie inaczej niż wyglądały przedrajdowe założenia...
No ale cóż, Akropol już za nami, trzeba o nim jak najszybciej zapomnieć. Życzę Tomkowi jak najlepiej, więc zastanawiam się nad jego przyszłością. Moim zdaniem kluczowym dla niego rajdem w całej karierze może okazać się Deutschland. Miał Tomek ogromnego pecha do rajdów asfaltowych w zeszłym sezonie, ale myśle, że mimo wszystko na tej nawierzchni może okazać się najbardziej konkurencyjny w stosunku do światowej czołówki. Właśnie na niemieckich oesach, stosunkowo najbardziej przypominających polskie, powinien postawić wszystko na jedną kartę. Tylko czasy oesowe w pierwszej ósemce mogą zwrócić na niego uwagę szefostwa teamów fabrycznych. Tak więc jak często mawia Kuchar - max atak! Tak bym chciał żeby sie udalo... :?
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Wilu » czwartek, 12 cze 2003, 19:47

a mi się wydaje, że Tomek jeszcze kilka satysfakcjonujących wyników w MŚ osiągnie, ale do fabryki nie trafi a na przyszły sezon budżet na wrc będzie mu ciężko pozbierać. Skończy się na PWRC lub S1600
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » czwartek, 12 cze 2003, 23:26

Właśnie, tego samego się obawiam. Martin na przykład musiał przez kilka lat dopłacac najpierw Subaru a potem Fordowi do swoich startów, nawet jeśli Kucharowi trafi się możliwość zagrzania posadki w jakimś zespole to na pewno przez piewszy okres trzeba będzie dopłacać do interesu, tyle że może nie być chętnych do sponsorowania tego przedsięwzięcia. Obym się mylił... Mieli wprowadzić przepis o trzecim fabrycznym, fakt, ta propozycja daleka była od doskonałości, ale byłem gorącym zwolennikiem jej wprowadzenia w zmodyfikowanej postaci, na przykad że nie 3ci kierowca musi być wolny od wygranych, ale na przykład jeśli team wystawia więcej niż 2 samochody to jeden musi być przeznaczony dla kogoś kto jeszcze nic nie wygrał. Może być to 3cie, może być to 4rte albo 5te auto... Taki nakaz zwiększyłby szansę Kuchara na zahaczenie sie w zespole fabrycznym...

A tak w ogóle to zastanówmy się gdzie może być miejsce dla jakiegoś nowicjusza. Skoda, ma wprawdzie pełen skład, ale jesli Fabia okaże się konkurencyjna dla Pugów, Fordów i Subaryn to będą musieli jeszcze wziąć jakąś inną gwiazdę, Gardemaister o dobry driver, ale za Gronholmem to jeszcze długo nie pogoni. Auriol może się okazać świetny na asfaltach więc chyba go zatrzymają. Może będą chcieli wystawić także 3cie auto? Gdyby tak się stało to zrobiłby się większy luz na rajdowym rynku pracy. Ford chyba też będzie zainteresowany kimś z najwyższej półki, furę mają już gotową i w zasadzie jednego zdolnego do wygrywania rajdów kierowcę. Citroen ma sklad, prawdopodobnie będzie dązył do rozwoju auta bo jeszcze nie jest ono tak konkurencyjne jak Ford, to mniej więcej poziom Subaru, można tym rajd wygrać, ale nie jest to takie proste, chyba będą dążyć do tego żeby zatrzymać El Matadora, który przeżywa drugą młodość... Wiele wskazuje na to że z Subaru odejdzie Makinen który już dosyć głośno przeb ąkuje że chce zakończyć karierę, zostanie im tylko Solberg, będą sie starać chyba o Burnsa w miejsce Maka, o ile ten znowu się nie przebudzi i znów nie zacznie rządzić. Do gry wróci Mitsubishi z niewiadomym składem, mówi się o tym że zostawią Alistaira, ale oprócz tego jeszcze będa mieli 1,5 etatu wolnego. Subaru zresztą tez rozważa 3go drajwera na pól etatu. Ale w obu przypadkach padły już konkretne nazwiska, głównie skandynawskie i niestety nie ma wśród nich naszych. Mówi się za to że Mitsubihi weźmie na pełen etat Panizziego. Jeśli chodzi o Hyundaia to już mieliśmy okazję się przekonać o tym że może jeździć nim kazdy kto za to zapłaci, tyle że nie ma zbyt wiele chętnych na koreańskie padła... Został Peugeot. Na pewno pozostanie tylko Gronholm, Panizzi i Rovanpera uważają ze zasługują na pełen etat więc całkiem możliwe że jeden z nich wyląduje poza Pugiem, raczej Harri, bo Corrado chce mieć chyba asfaltowca, poza tym Panizzi zrobił ostatnio spory krok na przód jeśli chodzi o szutry. Być może będzie tak że wystawią tylko 2 wozy, będą przecież zmieniać wóz na 307 a na to potrzeba kasy. Może też się zdarzyć tak że wystwią 3 wozy, ale nie z jakimiś gwiazdami tylko z Krestą i Pykalisto lub Robertem za kierownicą. Po coś uruchomili Bozian Racing... W każdym razie w Pugu jeśli się zwolni jakieś miejsce to wskoczą na nie w pierwszej kolejności wyżej wymienieni. Tak więc dla Kuchara szansa jest tylko w tym że Ford da mu brykę na takiej samej zasadzie jak Hirvonenowi, albo Skoda nie bardzo będzie miała wzią skąd kierowcow (co byłoby możliwe jeśli Fabia WRC okazała się takim samym gównem jak Octavia, ale przypadki A. McRae, A. Schwartza i F. Loixa bezlitośnie pokazują że jak ktoś wyrośnie w 2go ligowej fabryce to jż w 2giej lidze zostanie), albo też Citroen będzie dysponował wolnym miejscem (co też wątpliwe) tak więc pozostaje mieć tylko kasę na wykupienie startów Fordem.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TommiCrazy » piątek, 13 cze 2003, 01:01

Z tym przepisem ze 3ci kierwoca niemogł by miec zwycięstwa też jest niedobrze, bo wyobraź sobie sytuacje , jedzie taki młody driver z np. finlandii jako 3ci etatowiec, niespodziewanie kręci najlepsze czasy, gdy ma już zakonczyć rajd na 1st to zwalnia zeby go wyprzedzili bo straci fabryczna posade , albo zapisze się w historii rajdów jako zwycięsca lecz nietrafi już do fabryki bo niebedzie miejsc.

Co do Hultaja to uwazam ze wcale on niejest taki zły jak sądzisz, uważam ze problem jest w skutecznosci jego kierowców, mieli wiele juz bardzo dobrych przebłysków formy ale niewytrzymywali na cały rajd
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez tomas » piątek, 13 cze 2003, 10:07

wydaje mi się, że ten przepis o trzecim kierowcy jest tak sformuowany, że jeżeli kierowca wygra to może pozostać w fabryce do końca sezonu, o ile dobrze pamietam ;)
pzdr
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Wilu » piątek, 13 cze 2003, 21:26

a jeśli ma kontrakt np na 2 lata to może pozostać do końca jego trwania
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Hultay WRC » piątek, 13 cze 2003, 21:35

Ten przepis jest chyba sformułowany tak, że jak trzeci driver wygra rajd, to może zostać w zespole do końca sezonu, lub do wygaśnięcia kontraktu. :lol: Dopiero przy zmianie zespołu musiałby załapać się jako pierwszy lub drugi kierowca. Nie jestem jednak tego na 100% pewien. :?

A co do szans Kuchara na dostanie się do fabryki to jeżeli znalazłby dobrego sponsora i byłby szybszy od Hirvonena (i Latvali), to by się na fabrykę załapał. :) :roll:
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość