przez MSG Racing » środa, 23 lis 2011, 00:25
Sylwek_GSi.
Villagra odchodzi - jednego auta mniej.
Stobart odchodzi - dwóch aut mniej. Choć tutaj ma być ktoś inny zamiast Stobarta jako sponsor. Mówi się o Adapt'cie.
Fordy mają mieć Solbergowie po tym jak Citroen odmawia współpracy z Petterem.
Jedyne co według mnie może wpłynąć na M-Sport to odejście ABU Dabi. Nie będzie kasy na Ogiera więc będzie Tanak. Latvala też będzie miał wtedy łatwiej.
Odejście Mikko to raczej efekt tego że ciągle technicznie są za Citroenem co pewnie po części ma też odzew w brakach budżetowych.
Co do R3T i R4T to przecież R3T to mają być ośki z 1.6Turbo. R4T to 1.6T z 4x4 w tym auta z dołączonym napędem na tył. Impreza i Lancer albo dostaną silniki ze zmniejszoną pojemnością do 1.6 albo trafią do jeszcze jednej nowej klasy. Tak przy okazji, miało być mniej klas żeby było bardziej przejrzyście a jest gorzej niż kiedy kolwiek wcześniej z tymi klasami.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
http://www.ganczarczykrally.com
Antyradio -"Liczą się nieliczni"