Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Świat WRC

Postprzez MSG Racing » wtorek, 22 lis 2011, 00:35

I nadal będzie się uczył xxx-sezon.
Ale nie o nim miałem pisać.
Czy wy czytacie w ogóle jakieś newsy czy z powietrza bierzecie informacje.
Citroen nie chce dać już Solbergowi auta więc jaki zespół z bratem w Citroenach?
jaki związek czy nawet wpływ na decyzję Forda ma zakończenie startów przez Villagrę a przez Stobarta sponsoringu? To tak jakby odejście Michelina oznaczało koniec startów Citroena. Bez sensu.
Kończenie kariery przez Seba to może pomału ma sens ale chęć jazdy i ścigania się to drugie i pewnie dlatego co roku wydłuża kontrakt.
Coś jak Schumacher. Zawsze powtarzał i odpowiadał na pytanie " co cię mobilizuje do dalszej ciągłej walki i wygrywania? " Michael : " Just racing "
Niech jeździ i wygrywa. Szkoda tylko, że reszta nie daje rady.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Re: Świat WRC

Postprzez wrc1600 » wtorek, 22 lis 2011, 00:52

Solbergowie planuja wspólny team w Fordach jak wróble cwierkaly ostanio, Peter w przerwach na testowanie Polo moze cos pojezdzic. Dywagacje na temat Forda i "okolic" nie maja sensu bojak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze. Nie jest problemem czy Ford chce byc w WRC tylko za ile bo brakujaca reszte musi organizowac Wilson a latwo nie bedzie jak Abu Dhabi sie wycowa, póki co to jest oficjalnie Ford Abu Dhabi. Ogier jest srednio zainteresowany Fordem na dzien dzisiejszy bo jak sam Wlson przyznal, rok temu nie byl w stanie sprostac jego wymaganiom finansowym a teraz stawka wzrosla jak chlopak wygral wiecej rajdów niz para Fordów razem wzieta. VW oferuje duza kase i cos kolo 150 dni testowych w 2012 roku a do tego starty Skoda wiec wiele nie straci a moze duzo zyskac. Hirvonen dobrze wie co robi bo w koncu pojezdzi dobrym samochodem za dobre pieniadze i nie jest przesadzone czy bedzie tylko numerem 2. Villagra jezdzil za swoje i swoje lata tez ma wiec chyba sprawa jasna. A Stobart mial umowe do konca 2010 i tylko z ich dobrej woli przedluzyli o jeszcze jeden sezon wiec sensacji nie ma.
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Re: Świat WRC

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 22 lis 2011, 08:45

MSG Racing napisał(a):jaki związek czy nawet wpływ na decyzję Forda ma zakończenie startów przez Villagrę a przez Stobarta sponsoringu? To tak jakby odejście Michelina oznaczało koniec startów Citroena. Bez sensu.

Niekoniecznie - Villagra jeździ za swoje ale jeździ kilka rajdów w sezonie i płaci Wilsonowi za auto. Stobart też płaci grube pieniądze za Wilsona , Ostberga czy Henninga. M-Sport ma z tego grubą kasę i nie che mi się wierzyć żeby nie miało to wpływu na cały zespół. Abu Dhabi też daje pieniądze i są to po części sponsorzy, którzy oprócz marki FORD dorzucają się to całego interesu M-Sportu. Jeżeli wycofa sie Abu Dhabi, Stobart, odpadnie klient typu Villagra (z grubym portfelem) to automatycznie zwiększy się obciązenie finansowe dla Forda, albo będzie mniej aut albo zostaną tylko 2 a może nie będzie ani jednego a Wilson zacznie produkować fiesty R3T i R2 dla pucharu? A o braku kasy świadczy choćby to że uciekają im dobrzy, rozwinięci kierowcy, którzy się ceniąa w ich miejsce zatrudnia się kierowców którzy rokują na przyszłość ale nie tą najbliższą. W Mini mają podobny prolem ze sponsorem i juz słychać plotki o niepełnym cyklu 2012.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: Świat WRC

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 22 lis 2011, 12:49

Na rally-mania.cz piszą że auta klasy R4T będą z silnikami 1.6turbo to co z Lancerami i Imprezami :?:
Przecież takie auta miały być w kl.R3T
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Świat WRC

Postprzez KKoza » wtorek, 22 lis 2011, 13:50

Jarek55511 napisał(a):Na rally-mania.cz piszą że auta klasy R4T będą z silnikami 1.6turbo to co z Lancerami i Imprezami :?:
Przecież takie auta miały być w kl.R3T


Tyle że R3T nie dopuszcza czterołapów ;)
http://www.kamilkoza.pl Obrazek
Avatar użytkownika
KKoza
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 19 wrz 2006, 15:59
Lokalizacja: Korczyna/Krosno/Wawa

Re: Świat WRC

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 22 lis 2011, 19:50

Ale coś było że będzie możliwość dołanczenia napędu.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Świat WRC

Postprzez Seraf » wtorek, 22 lis 2011, 23:05

No fakt pomylilo mi sie z Solbergami w Citroenie ;) A co do Ogiera to niespodziewałem się że aż tak mu zależy na kasie że M-Sport nie da rady mu tyle zapłacić. Niech Ogier nie uważa się za niewiadomo kogo bo jescze sie zdziwi...
Seraf
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): piątek, 30 wrz 2011, 10:07
Lokalizacja: Warszawa

Re: Świat WRC

Postprzez MSG Racing » środa, 23 lis 2011, 00:25

Sylwek_GSi.
Villagra odchodzi - jednego auta mniej.
Stobart odchodzi - dwóch aut mniej. Choć tutaj ma być ktoś inny zamiast Stobarta jako sponsor. Mówi się o Adapt'cie.
Fordy mają mieć Solbergowie po tym jak Citroen odmawia współpracy z Petterem.
Jedyne co według mnie może wpłynąć na M-Sport to odejście ABU Dabi. Nie będzie kasy na Ogiera więc będzie Tanak. Latvala też będzie miał wtedy łatwiej.
Odejście Mikko to raczej efekt tego że ciągle technicznie są za Citroenem co pewnie po części ma też odzew w brakach budżetowych.

Co do R3T i R4T to przecież R3T to mają być ośki z 1.6Turbo. R4T to 1.6T z 4x4 w tym auta z dołączonym napędem na tył. Impreza i Lancer albo dostaną silniki ze zmniejszoną pojemnością do 1.6 albo trafią do jeszcze jednej nowej klasy. Tak przy okazji, miało być mniej klas żeby było bardziej przejrzyście a jest gorzej niż kiedy kolwiek wcześniej z tymi klasami.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Świat WRC

Postprzez Sylwek_GSi » środa, 23 lis 2011, 08:08

z tymi klasami faktycznie ciężko się połapać ale będzie musiała się pojawić kolejna - dla aut hybrydowych bo albo lancery wymrą w okolicach 2015 roku albo stworzy sie dla nich nową klasę (Diesel+elektr). A subaru ma w ofercie silnik 1,6T?
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: Świat WRC

Postprzez ictus » środa, 23 lis 2011, 08:46

BRZ ma byc 1.6 T wlasnie
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Re: Świat WRC

Postprzez Loeb1987 » środa, 23 lis 2011, 10:55

Brawo Ogier :D pokazał, że ma jaja!
Co do Forda to dramatyzujecie M-Sport będzie miał więcej aut na starcie niż w tym roku ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Re: Świat WRC

Postprzez Sylwek_GSi » środa, 23 lis 2011, 11:33

Z jednej strony szkoda bo odpadnie jeden z kandydatów na tytuł MŚ w 2012 roku ale zobaczymy czy i jak zdemoluje towarzystwo w SWRC , w którym ma ponoć startować. W 2013 roku za to będzie walka. Powinno być 4 mocne teamy a w każdym teoretycznie przymajmniej jeden kierowca, który może zdobyć tytuł. Ciekawy jestem rozwoju Tanaka bo chyba wyrósł już na 2 kierowcę Forda :shock: :D
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: Świat WRC

Postprzez d-z rallyfans » środa, 23 lis 2011, 11:39

No i Ogier wylądował w VW, jakie będą tego efekty przekonamy się w 2013, osobiście mam nadzieje że ktoś przerwie dominację Cytryn po dla mnie staje się już to powoli nudne.
Po zaangażowaniu Ogiera przez VW można się domyślać składu Forda w 2012, pewnie będzie to Latvala i Tanak, choć nie można zapominać jeszcze o P.Solbergu.
Zobaczymy :wink:
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: Świat WRC

Postprzez kremer » środa, 23 lis 2011, 12:07

Wiadomość o Ogierze to dla mnie zaskoczenie. Odważna decyzja. Czyli rok 2012 w Fabii S2000. Ogr myśli przyszłościowo ifinansowo. Ma doświadczenie w "budowie nowego auta" (DS3) oraz pewnie dostał sporo kasy. Ford chciał isć po ksoztach i będą mieli Tanaka.
...jesteś szybki na tyle na ile jesteś szybki....
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Re: Świat WRC

Postprzez woocasch » środa, 23 lis 2011, 12:14

Ciekawe jakie warunki na 2012 wynegocjował sobie Ogier. Może oprócz testów Polo WRC będzie miał pełen sezon we wszystkich rundach WRC w Fabii S2000 + kilka startów w IRC ? No bo skoro mają już takiego kierowcę, to może wystartuje w Bohemi lub Barumie :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości