Moderator: SebaSTI
Matthias Schmidt napisał(a): Loeb jak dobrze MSG Racing określiłeś nie ma już tyle szczęścia co kiedyś, co więcej - zdarzają mu się błędy co dawniej było totalną rzadkością.
Qbek napisał(a):http://rallyreportnews.wordpress.com/2011/10/27/wrc-a-full-2011-2012-2013-2/
Coś takiego znalazłem.Nie wiem co tam jest napisane ale zdjęcie może na coś wskazywać. Trzeba poczekać na jakieś artykuły po Angielsku itd...
Kilka dni temu powiedział wersje nowego interesie największego na świecie producenta w odniesieniu do produkcji samochodów, mówimy o Nippon producenta Toyota.
Już skromny plan pracy w Le Mans z zupełnie nową hybrydę klasy LMP1 interweniować oficjalnie w Endurance konkursu Świat w 2012 roku.
Ale to nie wszystko o tym ogłoszeniu Toyota Motor Corporation w poważne negocjacje z FIA na prowadzenie średnio-i długoterminowy zwrot z klasycznych marek, które celował w latach 90-tych z Celica i Corolla modele w zakresie dyscypliny pamiętać polecenie szwedzkiego Ove Andersson, który prowadził w tym przypadku potęgą TTE hiper.
Obecnie wydaje się, że dzięki wejście Volkswagen od firmy macierzystej Toyoty w Tokio opracowali pierwszą zasadę pracy, aby zacząć na powrót.
Z konwencjonalnym Pomysł zainstalowania nowej wersji Yaris przedstawi aktualny format Samochody World Rally 1.6, z którymi w najbliższych miesiącach zacznie oceny potencjału regulacyjnego projekt przedstawić komitet techniczny Międzynarodowej Federacji samochodu, a następnie rozpocząć proces montażu w odniesieniu do funkcjonalności Toyota ambitny bazą historyczną sportowych w Kolonii (Niemcy).
Wszystkie te wersje, które wynikają z zakonu kraju może krystalizować szybko i nie byłoby nierozsądne, aby zobaczyć japońskich menedżerów w mistrzostwach świata 2012 w końcowej Walii, jak w marcu z prowadzeniem w Rajdzie Portugalii.
To raz na zawsze intencji i Veridian to spotkamy się ponownie w sposób odnawiania umiejętności samochód, uczucie rewolucyjne przyczyną miłośników sportów motorowych, jak to się stało w latach 90-tych z Corolla WRC.
Uważamy, że nadszedł czas na walkę z Toyota Citroen, Ford, VW i oczekiwania Hyundai przyglądając się strukturze Fin Tommi Mäkinen TMR o przejęcie usług technicznych w WRC możliwości programu koreański, jak Saab również, że pomimo problemów finansowych, które masz w ręce fabryka potentata Władimir Antonow chce szwedzkiego producenta zintegrować uczestników przyszłych wynagrodzeń w tej kategorii.
Pitnej Toyota z Niemiec, pragnienie wszystkich, Yaris WRC wtyka nos w swojej platformie hipotetyczne.
Czy to złote marzenia, z widokiem na kryzys gospodarczy w Europie, Japonii, etc? Mam nadzieję, że tak się stanie dla dobra Świata.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości