Rally Norway

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Karol » poniedziałek, 19 lut 2007, 22:14

Heh ja jeszcze tak wtrącając o Solbim i Subaru... Widzę, że kibicom dość skutecznie wpoili, że ten sezon Solberg powróci do walki a w przyszłym będzie S14 i będą znowu na topie. Bardzo lubię Peterga i mam nadzieje że jeszcze będzie coś z niego, zręszta jest to chyba najbardziej lubiany kierowca na świecie, najbardziej popularny, wpisał się już na stałe w historię. Nie chce mi się tylko wierzyć, że Subaru, które to samo mówiło już z S12, nie potrafiąc rozwiązać problem złego prowadzenia nagle zrobi coś co będzie prawdziwym majstersztykiem... Mam nadzieję, że będe musiał później wszystkich za te słowa przepraszać!

Na dzień dzisiejszy jednak nie widze szansy na poprawienie sytuacji Subaru, problem ich tkwi w aucie co nie znaczy, że Imprezą nie można wygrywać oesów, wręcz przeciwnie mam nadzieję, że nas już w tym roku zaskoczą wyniki S12b. Niezadobrze jednak jak raz (wzorując sie na Atkinsonie) jest podsterowna a na drugim odcinku już nadsterowna albo na zmianę na kolejnych zakrętach. Ford i Citroen odjechali, ale myślę, że dogonić ich nie będzie tak ciężko, C4 jak widać aż takiej nie ma przewagi jak Xsara (albo i Focus dogonił Citroena, choć nie wykluczam tez opcji, że na śniegu wyniki mogą być wypaczone, poczekajmy na jakąś szutrową rundę), jeśli w ogóle ma przewage, a nowy Focus wejdzie dopiero za jakiś czas. Tak więc Subaru ma czas, jeśli chce powrócić do walki, to musi zrobić lepszy samochód. A jeżeli Solberg chce znowu być mistrzem, to musi być taki jak dawniej - iść wszystko i nie patrzeć na punkty w mistrzostwach. Tak jak tu ktoś napisał, może probleme jest to że Solbi nie potrafi dojeżdzać po prostu po punkty. Może. W każdym razie bez tej "iskry" mistrzem nie zostanie, jak skupi sie na punktach to zacznie mi przypominać Martina z 2005 roku, szybko i skutecznie ale bez tej iskry.

Co do samego cyklu jeszcze, to może i wszystko kieruje sie ku lepszemu, szykuje się totalna reforma rajdów, 22 eliminacje łączone w pary, reformy co do rozgrywania rajdów, zmiana Superally, ale nie jest dobrze kiedy własciwie cyklem zainteresowane obecnie są 4 firmy w tym jedna jeszcze nie zadebiutowała i nie wiemy czy będzie konkurencyjna czy też podzieli los Skody,Seat, Hyundaia czy Mitsubishi lat 2001-2004, tak jak już tu pisałem tęsknie za sezonem kiedy było 6-7 fabryk, i fakt że tylko te 3 auta były konkurencyjne ale za to pozostawała walka między tymi "kopciuszkami". Tak samo jak F1 straciło po odejściu takich Nazwisk z szyldów jak Minardi i Jordan tak i WRC straciło kiedy wycofała się taka legenda jak Mitsubishi, dośc świeża legenda, bo jak wytłumaczyć inaczej fenomen Tomiego i A grupowego Lancera, wyprzedzili swoje czasy, choć nieodległe. Teraz kierowcy stali sie maszynami do zdobywania punktów, choć jakaś walka była i w Monte Carlo o 4 miejsce i w Szwecji i w Norwegii. Trochę mnie martwi ten brak polotu, i może narzekam, zrzędze. Mimo wszystko - idzie nowe i ja tego ani nikt z nas nie zmieni, może niedługo rajdy zostaną skrócone do 1-2 odcinków równoległych transmitowanych live?

Pzdr
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez Saruto » wtorek, 20 lut 2007, 08:51

Jeśli będzie aż 22 rajdy w sezonie to era rajdów się skończy. Obecnie tylko Ford jest chętny na tyle startów, jeśli nie będzie innych fabryk to sponsorzy Forda też się wycofają. Jak dla mnie to rajdów jest o przynajmniej dwa za dużo. Mniej kasy wydanej na starty w rajdach, tym więcej fabryk zainteresowanych. Co do SR to jak dla mnie zbyt bardzo kombinują, obecny system jest w miare dobry, oczywiście tylko w klasie WRC.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Karol » wtorek, 20 lut 2007, 12:32

Saruto nie wiem z jakiej choinki się urwałeś, przecież wyrażnie FIA oświadczyła, że jeżeli kalendarz rozszerzą do 22 rund w parach tydzień po tygodniu, to każda ekipa nominuje 16 rajdów w których będzie punktowała i obowiązkowo je zaliczy. A uprości to logistykę i koszta tez będą mniejsze. To może jest jakaś myśl tylko, że rajdy nam jeszcze bardziej stracą a i dojdzie do tego korespondencyjny pojedynek a nie tak jak teraz w tych samych rajdach :? Tylko kurde chyba nie chodzi o to, żeby zrobić z rajdów jakiś serial przygodowy. 14 było optymalne i wszyscy zadowoleni, jakby doszło do tego ruszenie głową przy ustawieniu rajdów to wszyscy by byli szczęśliwi. Np Nowa Zelandia po Australii, po nich np Japonia bo blisko, po Portugalii Hiszpania...
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez MSG Racing » wtorek, 20 lut 2007, 23:54

To by mogło działać ale najpierw należał;oby ograniczyć ilość nadwozi użytych w sezonie. Obecne przepisy (10 na sezon) pozwalają na posiadanie dwóch ekip transportujących. Jedna jest w europie a drugie jedzie (leci) za ocean czy na antypody. Ma to sens przy tak rozstrzelonych rajdach ale w międzyczasie można auto doprowadzić do stanu doskonałego nawet po dwóch imprezach i wysłać np: do Argentyny.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Saruto » czwartek, 22 lut 2007, 08:44

hmm... projekt 22 rajdów nie przejdzie ;) na szczęście, pozatym taka formuła jak ją opisujesz psuje walke na oesach.
Pozatym teamy chciałyby ograniczenia kalendarza, optymalną wersją jest 14 rajdów ale 12 byłoby idealnie. Jak narazie wszystko na 2008 jest zaklepane i nic się nie zmieni ale co będzie dalej to pewnie niedługo się dowiemy.
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Kruk » niedziela, 25 lut 2007, 22:07

Interesuje mnie czym ostatecznie wystartowała załoga 46 Gallagher Shaun / Jenkins Clive :?:
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ciapulek » niedziela, 25 lut 2007, 22:26

Kruk napisał(a):Interesuje mnie czym ostatecznie wystartowała załoga 46 Gallagher Shaun / Jenkins Clive :?:


Wchodzisz na google. Wybierasz szukanie w fotkach. Wpisujesz "rally norway photos gallagher". Wciskasz "szukaj".
Avatar użytkownika
ciapulek
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): niedziela, 6 sie 2006, 17:08

Postprzez Saruto » poniedziałek, 26 lut 2007, 13:25

Kruk napisał(a):Interesuje mnie czym ostatecznie wystartowała załoga 46 Gallagher Shaun / Jenkins Clive :?:

Citroen C2R2
Obrazek
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Kruk » poniedziałek, 26 lut 2007, 22:43

Dzięki Saruto za pomoc i rozwianie wątpliwości.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TGR » piątek, 6 lut 2009, 16:01

Powstał w końcu zespół Pettera Solberga. Aż dziw bierze, że mistrz świata, najbardziej medialny kierowca w cyklu wrc, miał takie trudności ze stworzeniem nowego teamu. Co mają zrobić mniej utytułowani zawodnicy? Ale, jest zespół, jest samochód, czy konkurencyjny bo z aktywnymi dyframi i jest chęć walki ze strony Pettera. Może wrócą dawne czasy, kiedy na oesach pojawiali się liczni kibice Pettera, a kto wygra dany rajd było wielką niewiadomą. Życzę Petterowi samych sukcesów, a na początek wygrania Rally Norway!!!
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Martin_B » piątek, 6 lut 2009, 21:22

a jakie Solberg miał trudności? W miesiąc stworzył team. Dla mnie to szybko. Honda od 2 miesięcy nie może sprzedać teamu F1 a niby tylu chętnych było. Ci to dopiero mają problem.
Avatar użytkownika
Martin_B
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): niedziela, 15 lut 2004, 10:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez SebaSTI » piątek, 6 lut 2009, 21:40

Solberg gotowy:) jestem ciekaw jak mu pójdzie :) tam długo jeżdził w subaru:P troche będzie sie uczył nowego samochodu:)
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Hultay WRC » piątek, 6 lut 2009, 22:53

To przede wszystkim wina niespodziewanej utraty pracy w Subaru. Gdyby stało się to np miesiąc wcześniej, to wystartowałby w Irlandii. Rzeczywiście błyskawicznie to załatwił, mam tylko nadzieję że zamieni Xarę na coś nowszego.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Tomek K » sobota, 7 lut 2009, 00:31

Wątpie żeby zmieniał, chyba ze Xsara odpukać zacznie sie sypac. Po pierwsze - C4 mu nie sprzedadza, sami przyznali w Citroenie. Po 2 Foki 08 tez mu nie sprzedadzą, a jak mowił sam Petter, pod czyjaś "kontrolą" jezdzic nie chce (czyli Stobart). Co innego Focus 07, tego mogłby sobie spokojnie zamowic, tak jak np Merkensteijny ale jak widac po testach wolał Xsare. Martwi mnie tylko to, że te auta testował tylko na sniegu, ale jest na tyle doswiadczony ze chyba wiec "o co kaman". Takze jestem dobrej mysli. Buda moze i z 2001 ale cała reszta duzo nowsza, w dodatku głowny inżynier to uznana firma.
PS. Taka ciekowstka - w styczniu 2008 Citroen homologował cos nowego do Xsary.
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KaMiLL WRC » sobota, 7 lut 2009, 15:30

Tomek K napisał(a):Buda moze i z 2001 ale cała reszta duzo nowsza, w dodatku głowny inżynier to uznana firma.
PS. Taka ciekowstka - w styczniu 2008 Citroen homologował cos nowego do Xsary.


Tutaj macie całą historie tego modelu...

:arrow: http://www.rallyfahrer.info/index.php?o ... 8&Itemid=2
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron