Wątpię, żeby po tak udanej Xsarze zbudowali gorsze auto
. C4 zapewne będzie godnym następcą Xsary.
Odnośnie rajdu, Loeb spokojnie wygrał na swoim terenie udowadniając tym samym, że we francuskim aucie na francuskich (BFGoodrich należy do Michelina) oponach i francuskim asfalcie jest jak na razie nie do pokonania. Brawo! Gronholm pokazał, że w tym roku jest w stanie nawiązać walkę z Francuzem na asfaltach. Sordo po raz kolejny zajął trzecie miejsce po pasjonującej walce z Hirvonenem i tym samym umocnił się na trzeciej pozycji w punktacji. Czyżby Hiszpania miała już nowego Sainza? Hirvonen znów dobrze, chociaż troszkę brakło do Hiszpana. Bengue od dawna jeździł szybko na asfalcie, ale w 307 WRC odnajduje się lepiej niż w Skodzie. Pons zdobył punkty dla Citroena, Stohl dla OMV, a Sarrazin dla Subaru, więc dla tego tria rajd był dość udany. Galli w debiucie Peugeotem zajął dziewiąte miejsce, ale myślę, że w Argentynie powalczy o wyższe pozycje. Za nim upasowali się: Kopecky (na miarę swoich możliwości, choć spodziewałem się punktów), Solberg (nie wiem co się z nim dzieje w tym roku), Rovanpera (spec od szutrów w Skodzie, więc miejsce jest stosowne) i Atkinson. W JWRC Aava na ostatnim (!) oesie zaprzepaścił szansę na życiowy wynik, a szkoda. Tym samym wygrał Tirabassi przed Estończykiem i Rautenbachem. Warto wspomnieć, że Beres, który zajął dziś piąte miejsce awansował na drugie miejsce w mistrzostwach. Następny rajd w dalekiej Argentynie, a więc Solberg, Galli, Rovanpera i Atkinson będą mogli się wykazać na swojej ulubionej nawierzchni.